Kızlar Elif'in etrafına toplanıp müthiş fikrini dinlemeye koyuldular."Hadi Elif şöyle meraklandırma bizi!"Merve'nin bu sözünden sonra doğruldu ve anlatmaya başladı."Eğer biz Derin ve Sarp'ın cinayetlerini ortaya çıkartırsak polisler onları yakalar ve konuşturur.Böylece her şey ortaya çıkar ve biz işimize geri döneriz.Hem gece bizi işten Atan kadının zorla konuşturulduğu kesin.Onun yanına da gideriz!"Mervenur bu fikre çok sevindi "O zaman bu gün iş yerine gidip o kadını sorguya çekeriz."diğerleri de onaylayınca evlerinde kahvaltılık olmaması nedeniyle hazırlanıp çıktılar.
İş yerlerine vardıklarında içeri girip tezgahın yanında oturan onları kovan kadının yanına ilerlediler.Sude nazik sesiyle "Merhaba Nil hanım!"Kadın telefonundan gözlerini ayırdı ve onlara baktı sonra yine telefonuna bakıp "Ne istersiniz buyrun?"Dedi ve onlara daha dikkatli bakınca ani bir ayağa kalkma eylemi yapıp "Burayı terk eder misiniz?"deyince Aylin "Bizi gecenin bir yarısı,iyi akşamlar,deyip işten kovmanızı sorgulamayacak kadar salak değiliz!Bize bir açıklama yapmak zorundasınız!"Kadın korkarak "Hiç bir şey diyemem!Lüften artık gidin!"Mervenur kadını kolundan tutup mutfağa soktu.İçeride bir kaç çalışan vardı Nil Hanım hemen"Dışarı çıkar mısınız?"Dedi.Ve hemen dışarı çıktılar.Kadının kolundan tutan Merve konuşmaya başladı "Lütfen bana anlatır mısınız neler olduğunu,söz bir şey demiyip yapmıyıcam.Aramızda kalıcak!"Kadın bir sandalye çekip oturdu.Sonra anlatmaya başladı.
-Buraya gece tam kapatmadan önce,daha doğrusu siz gittikten 1-2 saat sonra siyah arabalı orta boylu modern giyinmiş ak kafalı bir adam geldi.Sonra ismini söyledi Kemal Sapancı'ymış ismi.Mervenur'un babası onun karısını öldürmüş.Bu yüzden Mervenur'dan acısını çıkartmak istiyormuş.Kemal daha sonra Merve'nin babasını öldürmüş ve mezarda rahat yatmaması için intikam amaçlı Merve'ye acı çektirmek istiyor şimdi ki hedefi sizi beş parasız bırakmak.
Kızlar duyduklarına inanamadılar.Sonra teşekkür edip dükkandan çıktılar.Mervenur şok içindeydi."Beni doğurduktan sonra kaçıran Berat'tı.Acaba Kemal babamın düşmanıydı ve Berat onun adamı olmasın."Merve'nin bu mantıklı cümlesinden sonra Elif "Düşmanı olduğu kesin zaten."
Sude "İlk dörev tamamlandı,şimdi onların suçunu kanıtlamakta."Deyince Aylin "Nasıl onlarla konuşucaz?"deyince Elif'in aklına yine çok cazip bir fikir geldi ve çığlık attı."Gece girip gizlice kamerayla onların görüntüsünü çekicez ve sonra polise vericez!"Sude göz devirdi ve "Elif bu sabah da aynı şeyi demedin mi ?Ve bağırma lütfen dikkat çekmeyelim!"Merve birden Elif'in koluna girdi ve "Orda ki takım elbiseli adamlar bize bakıyor,Kemal'in adamları olabilir mi ?"Elif Merve'ye süs işareti yaptı ve "Hiç bir şey yokmuş gibi çaktırmadan yürüyün hadi hemde plan yaparız!"
Kızlar kol girip yavaş yavaş yürümeye başladılar.Sonra "Bu gece Asya'yı arayıp bir pencereyi açık bırakmasını isteyelim oradan gireriz."kızlar Merve'nin sözünü onaylayıp eve girdiler.Elif evde Asya'yı aradı sonra Asya'ya durumu anlattı ve Asya en alt kattakı pencereyi açık bırakmaya çalışıcağını söyledi.3 cinayet daha olmuştu.Bunları Derin ile Sarp'ın yaptığına inanamadı.
Kızlar yemek yapmaya giriştiler.Aylin soğan doğramaya başladı fakat göz yaşlarını tutamadı sonra Elif "Gerçekten Fazilet abla hamile mi ?"Kızlar bir kahkaha attıktan sonra Sude"Saçmalama Elif şaka yapmıştım!"Elif'in gözleri açıldı ve "Olamaz!Ben gitmeden önce kadının karnını elleyip hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün demiştim !Kim bilir ne demiştir arkamdan Sude !İnanamıyorum sana rezil oldum!"Tencereyi karıştıran Mervenur gülmekten kriz geçirirken Aylin kendine yakışır bir şekilde "Salak mısın kızım sen ne kadar safsın"dedi gülerken.
Elif de kendi haline gülerken eli Merve'nin karıştırdığı tarhana çorbası yere fırladı sonra Elif ve kızlar şok içinde orada kaldı.Sonra Elif "Ben gerçekten salağım salak!"Dedi.Sonra yeri temizlemeye başladılar.Sonra yemek hazır oldu.
Yemeklerini yedikten sonra dizi izlediler.Sude "Arka sokakların sonuna geldim iki bölüm daha izleyince bütün seriyi izlemiş Olucam ve televizyondan devam edicem."
Sude meslek seçmekte hala kafasını toplayamadı ama YG de idol olmayı kafasına takmıştı.
*******
Bir iki saat daha oyalandılar ama saatin 3-4 arası dışarı çıkmayı düşünüyorlardı ama kaçırmak istemiyorlardı en iyisi gidip kapıda beklemekti.
Gece bir gibi yetimhanenin önüne vardılar.Sonra bütün ışıkların kapanmasını beklediler.Yarım saat sonra herkez uyumuştu ve giriş katın iki kat üstünde kızları bekleyen Asya'dan başka kimseler gözükmüyordu.
İçeri arka bahçeden atlayıp girdiler sonra kapının kilitli olduğunun farkındalardı.Tırmanmak saçmaydı bu yüzden Asya'yı arayıp kapıyı açmasını söyledi ama Asya"Kapının anahtarı müdürenin çalışma odasında ve çalışma odasının anahtarı müdürenin odasında müdürenin odası da kilitli mecbur tırmanıcaksınız ben ip de sallandırıcam artık yapıcaz bir şeyler!"
Kızlar ön bahçeye gittiler sonra güvenliklerin uyuyor olduklarını gördüler.Asya kalınca ve uzunca bir ip sallandırttı.İlk önce Aylin duvara ayaklarını yaslayıp iple tutunarak yukarı çıktı diğerleri de çıklılar fakat Elif tam mermere basıcakken ayağı kaydı ve ipe zar zor tutundu kızlar çok korktu ama sonra sağ sağlim yanlarına geldi.
Derinlerin odasının ışığı yandı ve elinde bıçakla Derin aşşağı ilerlemeye başladı.Arkadında da elinde kamera ile Elif ve kızlar.Derin kuşkulanıp arkasına dôndüğünde hepsi bir dilabın arkasına dizildiler.Sonra bir odaya girdi ve Elif kamerayı çalıştırdı.Odanın köşesinden video çekmeye başladı.Derin önce kızın üstüne doğru eğildi ve sırtından bıçağı üst üste batırdı.
Kamerayı kapatıp odaya doğru koştular.Sonra bir de aşağı inme faslı vardı tabi.İlk önce Aylin mermere çıktı ve aynı şekilde aşağı indi.Diğerleri de onu takip ettiler.Sonra Asya'ya el sallayıp bahçeyi terk ettiler.Bir parka girip videoyu izlediler.Sonra sabahı beklemeden karakolun yolunu tuttular.
Hemen içeri dalıp masasında oturan polise ihbar edip durumu anlattılar.Kanıtlarının olduğunu öğrenince gözü açıldı ve getirin bakiyim dedi.
Kayıtları izledi ve bir polis ekibini yetimhaneye gönderdiler,durumu komisere de bildirdiler.
Kızları bahçeye alan polisler gereğinin yapıldığını söylediler.
"İŞTE BU KADAR!"dediler.Birbirlerine gururla bakıyorlardı.Sonra Elif telefonu eline alıp bir watsap grubu kurdu "MERVENUR'UN GİZLİ DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ!"
_________________________________
BEĞENMEYİ UNUTMAYIN DEVAMI GELİCEK.<3