11. BÖLÜM/Başımız Belada

43 3 5
                                    

Kızlar yaşadıkları şokun üstüne Elif'in bitlerini ayıklamayı bitirip odaya çıktılar.Merdivenlerden çıkarken Mervenur çok korkuyordu endişeli sesiyle "Ben ölücek miyim?"deyince Sude göz devirdi ve "İyi mısın Merve senin buçaklanmana göz yumucak değiliz.Bu akşam evden gidiyoruz!"Saat 22.30 nasıl toplanıcaz!""Toplanırız korkma hadi Elif hemen saçını kurut sen biz de toplanalım"

Elif hemen hızlıca saçını kuruttu.Hemencicik hazırlandıktan sonra aşağı iniceklerdi.Bahçede ki giriş kapısının önünde Derinler oturuyordu.Çıktıklarını görürlerse takip ederlerdi ve bu onların sonu olurdu."O zaman bizde arka bahçenin duvarından atlarız!"Aylin'in bu sözüyle gizlice arka bahçeye doğru indiler.Ama selam vermek istedikleri biri vardı.Bavulları arka bahçenin duvarına koyduktan sonra bir koşu arkadaşları Asya'nın odasına gittiler.Veda ettikten sonra Asya gidicekleri yeri sordu.Kızlar yabancı olmamasının verdiği güvenle "Okulun yanında bir apartman dairesi bulursam bizim için iyi olucak."dedikten sonra vedalaşıp ayrıldılar.

İlk önce bavulları telden aşağı attılar.Sonra en akrobatları Aylin çıkıntılı duvara basıp tele değmemeye çalışarak arka tarafa geçti.En tırsakları Merve deydi sıra.Duvara tırmanmaktan çok korkuyordu.Elif ve Sude onu ayaklarında tuttular o da duvarın üstüne çıkmayı başarabildi.Aylin'in kucağına öyle bir atladı ki Aylin az kaldı felç olucaktı.Sıra Sudedeydi.O da kolayca tırmandı.En son kalan Elif'ti.Elif tırmanma dan önce son arkasını dönüp yetimhaneye bakacaktı ki arkasında sinirli ve elinde bıçak olan Derin'i buldu."Senin ne işin var burada?"Arka tarafta olan kızlar bir şey olduğunu anladı ve korkan sesleriyle "Elif bir şey mi oldu?"diyen Mervenur'un titrek sesi duyuldu.Sonra Derin "Arkadaşın benimle!"dedi.Sude'nin cırtlak çığlığından sonra "Benden ne istiyorsun?"Dedi Elif ."Kaçmadan ödeyeceğin bir bedel var tabii sonra sıra Merve'ye de gelecek ama seni elime sıkıştırmışken halledeğim işini!" Elif ona ne yaptığını düşündü sonra ütü yaparken Derim'in en sevdiği kazağı yaktığı aklına geldi."Kazak için bir insana kıyamazsın!"deyince Derin gözlerini açtı ve "Onun manevi değerini bilemezsin " Bu konuşmaları duyan arkadaki kızlar koşarak yanlarına gittiler.

Aylin Derin'i boynundan tuttu ve geri fırlattı o anda Sarp ortaya çıktı ve Aylin'i boğazından tuttu"Sen kimin kardeşini atıyorsun ha!"Aylin o anda ters haraket yaptı ve onu da Derin'in yanına fırlattı.Sonra bir koşu bavullarının yanına koşuşturdular.Sarp "Sizi bulucaz veya onlar bulucak!"Diye sesi duyuldu.

Kızların o gece kalıcak bir yere ihtiyaçları vardı.O gün cumaydı yani öbür günü okul yoktu.

Bir parka gittiler.Park çok ürkütücü görünüyordu.Bir banka oturup uyumaya başladılar.Ama uyuyamadılar."İşten izin istememiz lazım"Sude'nin sözünden sonra telefon çalmaya başladı.İş yeri arıyordu.Öksürüp telefonu açtı Elif.

-Merhaba!

-İyi akşamlar Elif Hanım sizi işten çıkartmak zorundayız.

-İyi akşamlar ama neden?

-Müşterikerimizden sizin ve diğer kızların hakkında şikayetler geliyor.Sizi daha fazla burada tutamayız.

-Peki iyi akşamlar.

"Ne diyor?"Deyince Elif Merve'ye göz devirdi ve "Bizi işten çıkartıyorlar."Bu sözlerden sonra Sude"Gecenin ikisinde iyi akşamlar diyip arıyacak halleri yok hemde gecenin bu saatinde!Bu terslikte bir terslik olduğu kesin.Merve aileni hatırlıyor musun?Sorunlu insanlar mıydı?"Sude'nin haklı cümlelerinden sonra Merve"Hayır onları tanımıyorum!Tanımak da istemiyorum"Merve sinirlendi.Ev bulmaya çalıştılar telefondan ama.ilk önce iş bulmaları lazımdı.

Sabah aç karınlarıyla iş aramaya başladılar.Ama nafile.Bulamadılar.Ev aradılar.Bir tane ucuz vardı ama iş bulup ödeyeceklerinin garantisi yoktu.Fakat mecbur orayı tuttlular.Ev eşyalıydı bu açıdan şanslıydılar yoksa birde eşya borcu olucaktı başlarına.Sude ile Elif dışarı çıkıp bir şeyler aldılar.Evlerinin önünde siyah araba ile siyah takım elbiseli adamlar vardı.Kızlar korka korka en arabaya yaşlanmış adama doğru yönelip burada ne işlerinin olduğunu sorduklarında Mervenur Kocatepe'yi aradıklarını söyleyince taş kesildiler.Panik yapmamış ve her şey normalmiş gibi tanımadıklarını belirtip koşarak yukarı çıktılar.

Eve girdiklerinde Sude bir çığlık bastı ki dışarda ki kaba dayılardan biri onların cama baktı.Adamla göze gelen Elif hemen Sude'nin ağzını kapadı ve "Buraya bakıyorlar senin yüzünden yakalanıcaz" deyince Aylin "Ne oluyor ne oldu niye titriyorsunuz?"Deyince Sude "Aşşağıdaki adamlar seni arıyorlar Merve!"Der demez kapı çaldı.

Kapı deliğinden baktılar ve o adam vardı.Hemen alelacele Merve'yi bazanın altına koydular.Merve umuyorlardı ki nefes alıyordu.Elif tükürmüğünü temizledi ve kapıyı açtı.Adam sert bir şekilde Elif'e omuz attıktan sonra Elif "İyi misiniz ?"dedi.Adamın arkasından iç tane de bodur tavuk adamlar girdiler ve evi aramaya başladılar.Kızlar ne kadar durdurmaya çalışsalar da adamlar onları dinlemiyordu.Yatak odasına girip bazayı açtıklarında Merve içeride yoktu.Kızların nutku tutulmuştu.Adamlar en sonunda inanmak zorunda kaldılar.Gittiklerinde hemen Merve'yi aradılar.Aylin konuşmaya başladı:

-Merve nerdeydin?

-Sence ben oraya bakmıyıcaklarını tahmin edicek kadar salak mıyım Aylin?Pencereden kaçtım.

-Ne pencereden mı kaçtın hemen gel ortada yoklar.

Kızlar tırsak Merve'nin nasıl binadan aşağı indiğine inanamıyorlardı.Merve içeri girdiğinde onu soru yağmuruna tutuşturdular.Kızlar artık korkunun insana her şeyi yaptırabildiğine inandılar.Merve bir cesartle binadan aşşağı arka tarafa atlamış.

Gece içlerinde sıkıntıyla uyudular.Ama yine sabaha karşı uyandılar.Elif'in aklına müthiş bir fikir gelmişti...

____________________________

DEVAM EDECEK...
OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...

iyi akşamlar
<3

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin