Mervenur dışında bütün kızlara watsap grubuna katıldınız mesajı gitti.Kızlar aynı anda telefonlarını eline aldılar.Mervenur'un dikkatini çektiler bu yüzden Mervenur Aylin'in telefonuna gözünü gezdirecekken Aylin ani bir hareket ile telefonunu çekti.Mervenur çok fena kuşkulanmışrı,mesajlaşma ya başladılar.
(Elif):Niye hepiniz bir anda baktınız kızın dikkatini çektik.
(Sude):Ah Aylin'in telefonuna bakıyo Aylin bir şey yap!
(Aylin):Bakamadı!!
(Elif):31 aralığa az kaldı bir şeyler yapmamız lazım?
Mesajlaşırken Derin ile Sarp'ı karakola soktuklarını görüp oraya ilerlemeye başladılar.Derin ve Sarp kızları görünce asık olan yüzü sinirli bir hal aldı,sanki "Bu işin altından sizin çıkıcağını biliyorum!"gibi bir tavır aldı.Sonra sorgu odasını hazırladılar.Sarp ve Derin hızlı hızlı aynı yalanladı söylemek için plan yapıyor gibiydiler.
DERİN'İN SORGUSU:
Sinirli ve yorgun gözüken polis memuru kapıyı açıp nereden baksan beş,altı kişiyi öldürmüş Derin'in karşına geçti.Göründüğünden daha sıcak kanlı bir sesle konuşmaya hazırlanırken hem de Elif'in kamerasının çektiklerini açıyordu.Derin'in gözlerinin net göreceği şekilde kamerayı masaya koydu ve konuşmaya başladı:
-Gördüğün gibi suçsuz bir insanı daha burada öldürüyorsun,sana çok soru sormuyucam zaten her şey ortada.Tek sorum bunları neden yaptın?Ne seni zorladı?Anneniz ve babanız yaşıyor,buna rağmen yetimhanede kalmanızı kim zorunlu tutuyor?Gözleri yaşlarla dolmuş Derin o an kendini çok dolmuş hissetti ve her şeyi anlatmaya başladı.
-Hiç paramız yoktu,geçinemiyorduk.Annem ve babam iş bulamıyordu.O gün bizim okulumuza bağış yapmak için zengin bir adam gelmişti Kemal Sapancı.Teneffüs bittikten sonra yanına bizi çağırdı ve karşılığında 1.000.000 TL vereceğini bizde mecbur kabul ettik.Sonra ailemizle konuştu.Ailemiz bu işe pek sıcak kanlı bakmadı ama mecburlardı, Kemal'in bunu yapmasının nedeni onların ailesinin Kemal ile sorunları olması.Bu yetimhaneden sonra bize başka insanları da öldürtüp para vericekti.Zamanında Mervenur'u da Berat Şimşek yani Kemal'in adamı kaçırdı ve Merve'nin ailesini ve öldürdü.
Polis duydukları karşısında şaşkınlığa düştü çünkü hiç bir suçlu suçunu böyle kolay kolay itiraf etmemişti.Sonra "Sana nasıl inanıcam?"deyince Derin iç çekti ve "İster inan ister inanma konu bu."sonra komiser"Bakalım kardeşin ne diyecek konuşmalarının birbiriyle uyumlu olucak mı?"
Sarp'ın da sorgusu bitince haftaya salı gününe mahkemelerinin olucaklarını öğrendiler.Polis açıklama yaparken Sarp ve Derin'in annesi ile babası kahrolmuş onları dinliyorlardı.Mahkeme gününe kadar cezaevinde kalacaklarını duyunca anneleri hıçkırarak ağlamaya başladı ve polisin bacaklarına kapandı yalvarmaya başladı "Polis oğlum lütfen onları serbest bırak onlar suçsuz!"deyince polis çok ciddi ve duygusuz bir şekilde "Çocuklar suçlarını kabul ettiler,her şey mahkemeye kalmış."O arada elleri kelepçeli şekilde Derin ile Sarp polisler ile odadan çıktılar.İkisi de ebeveynlerinin yüzlerine baoamıyorlardı.O anda annesi sinirli bir şekilde Elif'in saçına yapıştı."İçin rahat mı şimdi günahsız yavrularıma ceza çektirmeye günah değil mi ?!"
Elif de vicdan azabı çekmeye başladı.Kadını Elif'in saçlarından aldıklarından sonra Elif "Acaba biz yanlış mı yaptık ?"deyince Aylin Elif'i teselli eder bir şekilde "Hayır sen insanları öldürenleri yakalattın,eğer yapmasaydın vicdan azabı çekicektin."Kızlar eve doğru ilerlerken bir polis arabası ve arkalarından gelen siyah arabaları gördüler,büyük bir bir olasılıkla bu adamın Kemal olduğunu düşündüler.
______________________________________
(DEVAM EDECEK...)
OY VERMEYİ UNUTMAYALIM
<3