51.BÖLÜM/KURTULUŞ MU?

16 2 0
                                    

SUDE'NİN ANLATIMIYLA

Biz gerçekten bir çukura düşmüştük.Derin bir çukura,çıkış yolumuzu Yasin Yürekyakan denen adam bizim oradan çıkmamız için ip olduğunu söylediği açıklamalarını yapıyordu ama nafile,ona inancım Elif ve Mervenur'u silah ile vurduktan sonra bitmişti.Şimdi de seçenek diyordu.Bence bu adam da bizi Muhammed gibi kandırıp kullanacaktı.Ne de olsa Muhammed'in düşmanı onun gibidir kesin,ikisi de aynı ve aynı şeyleri istedikleri için düşman olmuşlardı.Buna o kadar emindim ki.Ama bu adam Muhammed ve adamlarından bin kat daha güçlüydü,o zaman niye Muhammed ve adamlarını öldürüp istediğini elde etmiyordu?Bu işin arkasında mutlaka bir şey vardı.Bir anda Elif gözlerini açtı!Ama Mervenur acıdan sızlanıp çığlık atıyordu.Elif yine kapadı gözlerini.Bu kız sırtından vurulmuştu!Sanırım bunu yeni algılar gibi Aylin ile tepki verdik!Ölebilirdi! "Hadi söyle ne söyleyeceksen." Dedi Aylin.Sinirini içinde yaşıyor gibiydi.Bu adama öyle çatılmazdı,anında öldürürdü.Ne insanlar vardı bee!Ve hepsi de bizi buluyordu!Bu insanların hepsinin bizim başımıza gelmesi de ayrı bir şaşırtıcıydı.

Neyse adam en sonunda o bizi çukurdan kurtaracak seçeneğini açıklayacaktı.Bizden ne isteyebilirdi ki?En kötü Muhammed'in sülalesini öldürmemizi felan isteyebilirdi.Valla kendisinin her an yapabileceği şeyi biz mi yapacaktık?Valla hiç kaçınmam karşı çıkardım.Ve iç çekerek Merve'nin isyankar çığlıklarına nasıl dayanıyorsa konuşmaya başladı "Bu iki seçeneği ya kabul edersiniz ya da reddersiniz.Siz bilirsiniz;ya Muhammed ve onun sülalesini yok edersiniz,ya da ben sizi burada Muhammed'in parayı bulduğu anda yapacağı şeyi ben şu anda yapıp sizi öldürüm.Beş dakikanız var,kararınızı verin." Dedi ve adamı Gökhan Yoldabırakan ile odadan çıktı.Şok içindeydim.Aklıma gelen şey olmuştu,bizden bunu istemişti.Ama neden?Kendisi bu kadar güçlüyse neden o öldürmüyordu?Neyden korkuyordu.Ve en önemlisi bu adamın Muhammed'i çok iyi tanıması biraz ilginç gelmişti.Tamam,adamı Selma vardı ama bu Selma'nın bu kadar şey öğrenmesi ilginç geliyordu.Neyse, Aylin'in de böyle şeyler düşündüğünü biliyordum.Ama Elif ve Mervenur için hızlı ve pratik düşünmemiz lazımdı.Aylin'e döndüm ve "Ne yapıcaz?" Dedim."Bilmiyorum,ama aklıma bir şeyler geldi." Dedi ve yanımda duran sandalyesini üstünde gelinerek bana daha da yaklaştı."Benim başka bir planım var,temelli kurtulucaz." Dedi.Temelli kelimesi beni biraz korkutmuştu ama başımıza bunca şeyin gelmesi sonucu bu korkutmazdı bizi.

"Bak şimdi,biz ilk önce bu Muhammedlerin işini bitiricez.Sonra da bu Yasinlere çalışıcaz,ama çalışırken onların işini bitiricez.Sonra bu onu korkutan şeyi ögrenicez ve onla tehdit edicez.Ve bir gün bunların sonu gelecek." Çok şeytani bir fikirdi ama,biz yine mi CİNAYET işleyerek bu işin içinden çıkacaktık?Önümüze gelen her şeyi yok edip mi hayata devam edecektik?Biz aslında kurtulduğumuzu sanacaktık ama kabullenmek istemesekte Katil olucaktık.İnsan yaşattıklarını yaşamadan ölmezdi?Biz de ölecektik ama dünyadan silinmeden,ruhlarımızı kaybedik ölecektik.Her şeyin bir bedeli vardır,bizim de ilerde yaşayacaklarımız bu yaptıklarımızın bedeli olacaktı.Ne de olsa ruhsuz insan bir bakıma ölü gibidir.Nedense böyle şeyler gelmeye başladı aklıma,daha fazla daha fazla daha fazla gelmeye başladı ve ben sanki boğulmaya başladım.Aylin de şok içinde bana bakıp iyi olup olmadığımı soruyordu.Ama şu anda olmazdı,şu anda olmazdı arkadaşlarımız ölümün eşiğindeyken.Bir kaç dakika sonra ben acı gözler ile Elif ve Merve'ye bakarken Yasin geldi."Verdiniz mi kararınızı?" Dedi.Aylin de "Verdik.Dediğini yapıcaz ama bizim de bir şartımız var.Ama merak etme içinde ölüm ile tehdit yok." Dedi."Ne şartıymış bu?" Dedi ama sanki korkmuş gibiydi,hahahah bu adam kaçırılmaktan kaçırılmaya sürünen dört kızdan mı tırsacaktı?Her şey olabilirdi ama bu olamazdı. Daha neler??

"Biz size olan sözümüzü gerçekleştirdikten sonra sizde bize sahip çıkıp yanınızda tutacaksınız.Ne istiyorsanız yaparız,uşağınız gibi düşünün." Dedi.Bu kız gerçekten iyi oyuncuydu.Yetimhanedeki 'İrem'i' geçebilir miydi bilmiyorum ama onu yöneten Bengunur asıl geçilmezdi,neyse nereden geliyor böyle garip şeyler bilmiyorum."Peki,tamam." Dedi "Şimdi sizi bırakıcaz yalının kapısına bundan sonrası sizde." Dedi.Aylin de kafa salladı.Sonunda anlaşmıştık ama biraz önce düşündüklerim kafamı hala yiyordu.

_____________________________________

MERHABALAR,SINAV HAFTAM OLDUĞU İÇİN SIK VE UZUN BÖLÜM ATAMIYORUM ÖZÜR DİLERİM.AMA MERAK ETMEYİN KIZLARIN YÜZÜ GÜLECEK.BU YALANA İNANMADIĞINIZI BİLİYORUM AMA OLSUN.

İYİ AKŞAMLAR İYİ OKUNALAR...

cool_anonim
lisaaaemul


18 Mart Çanakkale Zaferimizin 107. Yılını da kutlarım...

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin