Elif'in anlatımıyla
Bir anda ışıklar gitti.Sonra o pislik Justin telefonunu eline alıp annesini aramaya başladı."Lanet olsun çekmiyor!" Deyip flaşı açtı.Arkadaşlarıda bizi tutuyordu o sırada."Ne istiyorsunuz bizden!" Diye bağırdım."Bu gece benim sevgilim Heidi birinci olacaktı,ama siz olmasaydınız!" Dedi,ne yani Heidi ile Justin sevgili miydi ? Vaybe!
"Heidi gibi nazik bir kız nasıl senin gibi bir öküz ile birlikte olur anlamıyorum!" Dedim."Demek ki tanıştınız." Dedi sonra "Işıkların gitmesi bu gece boğulmuyucağınız anlamına gelmiyor,ben bir gidip Jakop'a bakiyim o ışığı açar." Bizi havuza atıp boğacak mıydılar? Bu olamazdı,ben yüzmeyi bilmiyordum,sadice Sude biliyordu onu da yuzemeyecek hale getirirlerdi bence.
"Heidi halinden memnun gözüküyordu ama sen kuyruk acısı çekiyorsan bir şey diyemem..." Dedim bir şeyler yapıp engellenen lazımdı!"Düzgün konuş benimle p*c!" Dedi.Salak!
Kapıya doğru yürüdü ve "Kapı kilitlenmiş." Dedi."Abi sende anahtar vardı bu okulun sahibi sensin." Dedi Merve'yi tutan çocuk."Bunlara seni arada bir övmesi için uyarıyor musun?" Diye sordu Aylin,tam beklediğim gibi.
"Sokun şunları suya çok gevezelik yaptılar!" Dedi Justin ve ve çocuklar teker teker bizim kafamızı suya sokmaya başladılar.Çığlık atarak ve direnerek suya kafamı soktum,beni tutan çocukta bayağı kuvvetliydi .Nereden baksan tam 2.5 dakikadır sudaydık.Nefesim bitmişti,ağzımı açıp belki nefes alırım umuduyla ağzımı açtım ve daha feci boğulmaya başladım.Acıması da yoktu ki bu Justin'in,iki üç saniye sonra nefes almaya başladım, alır almaz yine direk gözlerimi suda açtım.
Şu anda aklımdan büssürü intikam planı geçiyordu,sevgilisini bence sevmiyordu,dediğim gibi kazanmamız ona kuyruk acısı veriyordu,ama eğer seviyorsa bu gerçek aşktı çünkü neredeyse dördümüzde burada ölucekti.İlk önce gerçekten sevip sevmeyeceğini anlayıp onların aralarını bozmak gibi bir planım vardı ve eminim bu diğerlerinin de aklındaydı.
Yine minik bir anlık aldığım nefesi beş saniye sonra geri verdim.Hayatımın en kötü gecesiydi.En sonunda kafam dışarıyı bulmuştu.Evet nefes alıyordum ve gözümü suda açmaktan korkuyordum.Korkurak gözümü açmakla gözlerim bize kahakaha atarak bakan Justin'de buldu.Gıcık!
"Tamam yeter bu kadar!" Dedi.Biraz dinlenin,öbür levele geçeceksiniz!Dedi.Acaba öbür levele ne vardı?Hemen Justin'in yanında dizilmiş minik oturma yerlerine oturup nefesimizi dengelemeye başladık.Aylin çok sinirliydi,fazlasıyla!
"o suyu sizin gırtlaklarınıza sokup geri kusturucam!" Dedi Sude.O da ilk defa bu kadar sinirliydi.Acaba ben mi çok sakindim."Onun sevgilisiyle arasını bozumcam!" Dedi Mervenur."Elif sen de bir şey desene!" Dedi Aylin,"Ne bileyim Aylin her şeyi söylediniz ama benim aklımda iyi bir fikir var,çıkınca söylerim." Dedim.Aslında yoktu."Peki,merak ediyoruz." Dedi Aylin.Hemen bir şey düşünmem lazımdı.Uff yaag!
"Gelelim öbür levele!" Deyip konuşmaya başladı Justin.O anda Aylin kaş göz hareketleri yapmaya başladı.Anlamıştık.İlk önce onları suya atıp havalandırmaya kaçıcaktık, Amerika'ya kaçma olanı kadar kusursuz olmasa da deneyecek tık işte.
Öbür leveli midir nedir onu anlatırken hemen Justin'in ittim.Sonra Aylin onu tutanın kasıklarına yumruğu indirip onu da suya itti,Sude onu tutmaya çalışana bir tekme atıp suya attı,Merve ise çocuğun gözüne yumruk atıp tekme ile onu suya attı.Hemen havalandırmaya koşmaya başladık.
Hızlıca ilk Aylin,Sude Mervenur en son ben binecekken Justin beni kolumdan tutup yakaladı."Kaçabileceğini mı san-" derken ağzına öbür elimle bir tokat atıp kaçtım.Harikaydım.Kızlar da beni beklemişlerdi.Hep beraber ilerleyip erkekler tuvaletinin havalandırmasından çıktık.Karşımıza yarı çıplak içkili üç çocuk çıktı.Koşarak kendimizi oradan kurtardık!Neyy peşimizden mı geliyorlardı içkililer.
Aylin "Ne istiyorsunuz pezevenkler !" Desede peşimizi bırakmıyorlardı.En sonunda hemen yetimhenenin kapısına ulaştık.Daha fazla peşimizden gelemediler varoşlar.O anda aklıma müthiş bir fikir geldi ama ilk önce yukarı çıkıp pijamalarımızı giydikten sonra anlayabilirdim ancak.
"Ne yaşadık biz yaaavv!" Dedi Sude."Ama iyi dövüştük yalan yok!" Dedim."Elif senin kafandaki müthiş olan nedir?" Diye sorunca "İlk önce pijamalar." Dedim ve mor pijamalarımı yapmaya başladım.
Onlarda pijamalarını giydikten sonra anlatmaya başladım."Justin niye havalandırmadan bizi takip etmedi sanıyorsunuz? Çünkü karanlıktan korkuyor,hatırlıyor musunuz ışıklar ilk gittiğinde nasıl sıçradığını?Biz de gece ıssız bir parkta ruh çağırma oyunu oynuyucaz,sonra onu takip edip evine gidicez,hani o ayrı evde yaşıyorya,ışıkları kapatıp yatağının altına giricez.O tam sesleri duyup yataktan çıkarken ayağından tutucaz,ve intikam alıcaz!" Dedim.Aylin "Harika bir fikir!" Dedi.
Yarın cumartesiydi.O yüzden gezip buraları daha iyi tanıma planı yaptık ve yataklarımıza yatıp uyuduk.
***
Sabah erkenden kalkıp kahvaltıya indik.Justinler acaba oradan kurtulabildiler mı?Diye düşünürken Sude "Diyelim Justin korkuyor,diğerleri neden gelmedi?" Deyince Mervenur "E onlarda Justin'in köpeği o yüzden onları yanında istedi veya bu çocuk bayağı karanlıktan korkuyor." Dedi.Bende Merve'ye kafa salladım ve mısır gevreğimi yedim.
Sonra tekrar odaya çıktık hazırlanacaktım ki Sude bir çığlık attı "53 kilo olmuşum!" Dedi."Off Sude zaten 52.6 değil miydin?Ne değişti dedi Aylin." "Haklısın aslında "deyip ne giyeceğini düşündü Sude
Ben beyaz kazağımı ve altıma mor pantolonumu giydim.Mervenur pembe uzun kollu elbisesini,Aylin siyah bisiklet yaka bluzu ile siyah pantolonunu giydi.Sude ise beyaz yün kazağının altına turuncu pantolonunu giydi.
Dışarı çıkmıştık nihayet.Yürürken bir anda bir kadın ve adam bana "Kızım!" Diyerek sarıldı.Ne alaka,ben onun kızı değildim."Ben sizin kızınız değilim!" Desemde beni dinlemiyorlardı.Aylin neredeyse binbir defa yalvardı bırakın diye ama beni bırakmıyordu en sonunda arabalarına beni beni bindirip bir yere götürüyorlardı.Nereye götürüyorlardı acaba?Uff yağ
"Ben sizin kızınız değilim!Ben yetimhanede kalıyorum!"Dedim kadında ağlayarak "Biliyordum yaşadığını biliyordum,ah canım kızım kim bilir ne eziyetler çektin orada!" Dedi.İnanamıyorduk.Kızlar ne haldeydi kim bilir?
"Christina canım kızım,kardeşin ağlamaktan veba oldu!" Dedi."Yaa ben Cristiana değilim,ben Helin'im!"Dedim.Sonra adam direksiyon koltuğundan arkasını dönüp "Dayak geliyor haa!" Dedi."Baban seni dövmek için taktik geliştirdi," dedi kadın ve "Kardeşinin kolunu kırdık,bu gece öbür kolunu da kırmayı düşünüyoruz,tabii sen de evden kaçtığın için sana da ceza olarak baban bacağını kırıcak!" Dedi.Bu kızın neden evden kaçtığı bariz bir şekilde ortaya çıktı.Eğer o kız olmadığımı kanıtlamazsam bir yerim kırılabilirdi.
_____________________________
DEVAM EDECEK.
YORUM YAPIP BEĞENMEYİ UNUTMAYIN SİZİ ÇOK SEVİYORUM...<3