MERVENUR'UN ANLATIMIYLA:
Elif'in size söylediği telefon Aylin'i arayan bir bankaydı.Bunları boş verin şimdi biz eve gidiyoruz.
3 SENE SONRA
Öyle böyle de büyümüştük.Ben iç mimarlık,Elif avukatlık,Sude jimnastik hocası,Aylin ise resim öğretmenliği okuyordu ama gerçekten de kaliteli resim çiziyordu.Bu arada biz kendi evimizi tuttuk.İki artı bir mi ne diyorlar işte öyle bir yer.Josef Honest'in bize bıraktığı onca şeyi ne yapmıştık sizce?Josef Honest'e yakışır bir biçimde,onun da mutlu olacağı ve gurur duyacağı şekilde yetimhanelere ve çocuk esirgeme kurumlarına başvurduk.Yusuf Hasan ve Kaan'ı merak edecek olursanız onlarda burada okuyorlardı.Yusuf Elif'i çok şaşırtacak bir şekilde doktorluk kazandı.Hasan ise veteriner oldu.Sizde Kaan ne olmuştur?Şaşırmayacaksınız o da şu anda Yusuf ile beraber hem doktorluk okuyor hemde buralarda bir spor kulübünde oynuyorlar.Şu anda saat gecenin 4.20'si... Biz Elif ile korku filmi izliyorduk.Hem de Anabella,biraz yürek yemiş olsak da odamızda benim yatağımda film izliyorduk.Sude jimnastik yapıp geriniyor,Aylin ise ödevi olan üç boyutlu resim çiziyordu.Tabii odalarında,"Beş dakika ara versek mi?" Diye sordu Elif.Bencede biraz ara vermeliydik."Bencede." Dedim ve biraz telefona bakmaya başladım.Bir anda şok olucak bir şey oldu!!!Biz dördümüz Behlül'ü fake hesaptan takip ediyorduk.Karşıma Mustfakalpclara adlı etiketlenmiş hikaye çıktı.Ve orada da düğün davetiyesi vardı.Donup kalmıştım.Sevdiği kız için buraya gelip başka bir zenginle evlenicekti.Ama biz buna engel olucaktık.Mutfağa su içmeye giden Elif'i çağırıp bu hikayeyi gösterdim."Eliff!!!Çabuk gell!!" Dedim üç defa.Sonunda gelmişti..."Ne oldu Mervenur?" Dedi."Korktun m-" derken lafını kesip fotoğrafı gösterdim.O da şok olmuştu."Bu gerçek mi?" Olmuştu ilk kelimesi.Hemen yanıma oturup telefonu aldı,incelemeye başladı."...Sokak...mahalle...salon ismi...Cumartesi günü saat 18.45'de başlayacak,00.40'da bitecekmiş.Nikah ise 17.10'da kıyılıcakmış." Dedi ve bana sırıtarak baktı.Onunda aklından aynı şey geçiyordu!Bende ona sırıtarak baktım ve aynı anda "Biz bu düğünü bozarız!" Dedik.
Hemen soluğu kızların yanında aldık.Aylin'in ağzından bin bir türlü küfür çıkıyordu.Sude ise biraz ağladıktan sonra "Yarın basıcaz!" Dedi."Gelinden daha güzel olmalıyız,dikkat çekmeliyi,Clara çok güzel kız." Dedi.Ama bizim kadar olamazdı."Hadi şu kıyafetleri ayarlayalım." Dedik.Sude kendine çok soft bir elbise ayarladı.Gelinin yerini alması için tabii ki de beyaz bir şey giyecekti.Ben siyah bir elbise giyecektim.Elif şu yeşili soft bir elbise giyecek,Aylin ise kareli etek,beyaz üst ve siyah ceket giyecekti.Yarına enerji toplamak için erkenden yattık.Fakat bir ses bizi çok rahatsız ediyordu."Merve!Telefonun mı titriyor?" Diye sordu Elif uyanıp.Telefonuma göz ucuyla baktım ve kapalı olduğunu gördüm."Hayır Elif." Dedim.Sonra Aylin'den "Alo?" Sesi duyuldu.Hemen yan odaya geçtik."Alo?" Dedi bir kere daha.Karşı ses konuşmaya başlayınca hemen hoparlöre aldı telefonu.Bir soğuk erkek sesi "Yarın,gece saat 03.30'da sizin sokağın alt caddesindeki happy cafeye gelin." Dedi.O an dona kaldığımızı hatırlıyorum.Niye çağırıyordu?"Siz kimsiniz?" Dedi Aylin titreyen sesiyle."Cafede ögreniceksin." Dedi.Ve telefonu kapadı."Bu neydi şimdi?" Dedi Sude.Evet bu neydi? "Gidicek misin Aylin?" Dedi Elif.Uyku sersemliğiyle başı da dönüyormuş,yani öyle söylüyor."Tabii ki de hayır!" Dedi Aylin."Ya bize zarar verirse?Bunun riskine giremem." Dedi.Sonra yataklara geri döndük.Bir anda Elif'in telefonuna büssürü mesaj gelmeye başladı."Üff!Yine ne oldu?" Diyerek telefonunu aldı ve baka kaldı.Hemem yanıma gidip "Ne oldu Elif?" Dedim.Elif ayağa kalkıp Aylin'in telefonunu aldı.Biraz önce Aylin'i arayan numaraya bakıp kendi telefonuna baktı.Ben hala şaşkınlıkla ona bakıyordum.Diğerleri de uyanmıştı."Ne oldu Elif?!" Dedim şiddetli bir sesle.Bana döndü ve "Telefonuma yüz tane 'GELİCEKSİNİZ!' mesajı gelmiş.Hem de aynı numaradan." Yine donakalmıstık.Bunlar da kimdi?"Ve bu kişi fark ettiyseniz Türk!" Dedi Sude.Bu Türk bizi nereden bulmuştu?"Bu neyin nesi?Biz nasıl bir oyunun içindeyiz?" Dedi Aylin bağırarak."Bilmiyorum ama, başlıyoruz." Dedi Elif."Bu Barış olamaz,yeni bir düşman mı kim?" Dedim."Yarın gidicem," dedi Aylin."Gidicez." Dedi Sude.