Aylin'in kaçırılması:
İki adam Aylin'i bayıltıp merdivenler aşağı sürükledi,sonra büyük bir arabaya bindirdi.Aylin yolun yarısında yavaş yavaş ayılmaya başladı.Adamlar onu götürürken kafasını duvara vurmuştu.Aylin kafasını tutarak "Ne oldu bana ?"dedi titreyen sesiyle.Sonra ucube adamların onu kaçırdığı aklına geldi.Arabanın içinde kel,hafif kaslı 40-45 yaşların da bir adam ve yanında onun gibi sakalları olan bir kaç kişi vardı.Şoförü pek göremese de o da kel ama 20-25 yaşlarındaydı ,yanı başın da ki adam ile göz göze gelince biraz ürktü sonra bir den doğruldu ve "Bırakın beni!"diye bağırmaya başladı.Bağırırken onu kaçıran adam ağzını eliyle tutup" Benim ismim İsmail, şimdi arkadaşının numarasını ver onu arıyalım,korkma birazcık para istiyicem.Zaten başka şansın yok parayı getirmesse mezarına çiçek getirir.Anladın mı beni küçük.Ağzını açıcam,bağırmak yok."Aylin adama kafa salladıktan sonra İsmail ağzını açtı ve Aylin bağırmadı."Aferin hadi numarayı ver artık."Aylin Sude'nin numarası ağzında geveleyince "Yüksek sesle hadi!"dedi.Aralarından bir adam "Küçücük kızı kullanıp para mı alıcaksın biz bu kadar basit değiliz."deyince "Paraya ihtiyacım var demiştim ya size!"der ve Aylin'den numarayı alır.Aylin 1.000.000 TL 'yi duyunca gözleri açıldı ve ölümünün yakın olduğunu anladı.Sonra yıkık dökük gecekondu gibi bir evin önünde durdular.İsmail kızı sürükleyerek bir odaya çıkarttı Aylin hem ağlıyor hem de merdivenlerden çıkıyordu.Adam onu bir odaya attı.Oda çok yüksek de değildi.Aylin'in aklından kaçmak gelmişti.Plan yapmaya başladı.Sonra adam odaya bir battaniye attı.Çok yorgundu,kafasını duvara dayar dayamaz uykuya daldı.***
Edebiyat dersi saat 9.30Hocanın klasik sözlerden sonra her öğretmen gibi "Bir daha böyle bir şey duymuyucam 4 sene daha berabersiniz !"dedi ve sesini açmak için öksürdü.Dersin ortalarında Mervenur sıkıntı dan "Hocam lavaboya gidebilir miyim ?"deyince hoca Merve'nin dersten kaçmak istediğini anladı ve "Hayır siz artık liseye gidiyorsunuz böyle sorunları halletmeniz için teneffüs diye bir şey var hatırlatırım." deyince Mervenur çaktırmadan göz devirdi ve yazısını yazmaya devam etti.Teneffüs çalınca Mervenur bir oh çekti."Acaba Aylin şu anda ne yapıyor?"dedi Elif."O da bizi düşünüyordur ve ya adamın işini bitirmiştir.Kızlar ister istemez bir kahkaha attılar.O gün de sıkıcı geçti ve öyle böyle derken okul okulun sonuna geldiler.
Yetimhanelerine geldiklerinde müdüreye çıkıp Aylin'den bir haber olup olmadığını sorduklarında "Telefon konuşmasından yerini belli etmeye çalışılıyor.Merak etmeyin para hazır eğer polisler onu bulamazlarsa ben parayı kendi ellerimle götürüp bırakıcam oraya.Kızlar Aylin'nin iki türlü de kurtulacağından emin bir şekilde odalarına girdiler.
***
Beyoğlu saat 16.40Adamlar Aylin'e nereden baksan bir gündür yemek ve su vermemişlerdi.Aylin en sonunda dayanamadı ve camı açtı.Yerle arasında yaklaşık 7-8 m vardı.Korku ile mermere çıktı.Sonra da binanın dışında ki çıkıntılara bastı.Aşağıya bakmamaya çalıştı.Bina eski olduğu için bastığı çıkıntılara pek güvenmiyordu ama başka şansı da yoktu.Aşağı katın mermerine ayak bastı.İçeride onu kaçıran çulsuz pislik İsmail yemek yiyordu.Arkası dönüktü ses çıkarmadan bir kat daha indi.Sonra hızlıca oradan uzaklaştı.tabelalarda Beyoğlu'nda olduğunu anladı.Hızlıca istiklale yürüdü.Orada bir telefon buldu ama yanında hiç parası yoktu.Sonra bir kadından telefonunu istedi.Kadın iyi kalpli çıktı.Ona telefonunu uzatınca hemen Sude'yi aradı. Sadice onun numarasını ezbere biliyordu.Sude nutku tutulmuş bir şekilde telefonu açtı.Konuştular.Sonra Sudeler onu almaya gelicekti.Çünkü yanında hiç parası yoktu.
***
Sarıyer saat 17.05Kızlar yetimhanenin bahçesinde ruhsuzca ödevlerini yaparken Sude'ye yine bir telefon geldi.O adamdan gelebilir düşüncesiyle kayda bastı ve hoparlöre bastı.Sonra Aylin'in sesini duyunca bir çığlık koptu.Aylin her şeyi anlattı.Sonra yanında parasının olmadığını ve oraya nasıl geleceğini bilemediğini söyleyince "Tamam seni almaya geliyoruz!"dediler.İçleri rahatlamıştı.Hemen üstlerini giyip soluğu otobüste buldular.Elif ve Sude Aylin'in böyle bir şey yapıcağını biliyorlardı ama bu kadarını beklemiyorlardı.
Sarıyer ile Beyoğlu uzaktı,yolculukları yaklaşık 1.5 saat sürdü.İstiklale vardıklarında Aylin bir banka oturmuş bembeyaz bir kediyi izliyordu.Sonra kızları gördü.Hemen sarıldılar.O pislik adamların onları bulması olasılığını göz önün de bulundurarak hemen otobüs durağına ilerlediler.
Yine uzun vadeli yolculuklarından sonra yetimhanelerine ulaştıkların da bir de ne görsünler İsmail elinde silah ile insanları tehdit ediyordu.Kızların geldiğini görünce eliyle Mervenur'u kaptı ve kafasına silah dayadı.Kız stres ve korkudan tahtalı köyü boylamak üzereydi."Eğer o parayı 5 dk içinde bulamazsan kız ölür."deyince Elif'in aklına Sen Anlat Karadeniz'de ki bir kaç sahne geldi.Sonra arkaya kaçıp polisi aradı.Müdüre Hanım parayı aşşağı indirirken polisler içeri dalmıştı bile.2-3 dk'lık müdahaleden sonra Mervenur kurtuldu,İsmail ve örgütü yakalanmıştı.Olaylı akşamın ardından kızlar odalarına 20.00 gibi ayak bastılar.Aylin çok açtı odaya çıkarken en sevdiği yemek olan lahana dolması aldı.
Yemek yerken
-Eee bensiz nasıldı okul,Gökçe size sataştı mı? (Aylin)
-Bizim onla sorunlu olduğumuzu Nermin hocaya söylemiş hoca bu sorunu aranız da çözüm uzatmayın diyip bir kaç klasik cümle söyledi.(Mervenur)
-Onu boş verin de Hasan çok mutluydu tek oturucak diye geçen günü derste öldürüyormuşsun çocuğa boğarken sanki gelmiyiceğini öğrenince yüzüne renk geldi çocuğun.(Elif derken kahkaha attı.)-Napim ama o da kopya çekiyordu ve sinir ediyordu beni.O öldürüceğim zaman da okuduğum kitap ile dalga geçmişti.(Aylin)
Kızlar saat 1 gibi uyudular çünkü yarın okul yoktu.Kızlar uyusa da Sude kafayı arka sokaklar ile bozmuştu.O gece tam 8 bölüm izlemişti.Sabah "Rıza Baba!" Diyerek uyandı.Artık polis olmak istiyordu ama yine iki üç aya bu kararını değiştiriceğini kendisi de biliyordu.
Hocalar büssürü performans ödevi vermişti senenin başında.Demek ki son sınıflar da daha beter şeyler olucaktı.Bu gün milyoncuya gidip maket ödevi için karton alıcaktı Elif.
Cüzdanın da 15 TL vardı.Bu o kartonlar için yeterli miydi bilmiyordu çünkü bir kaç bir şey daha akıcaktı.Sonra Mervenur kendi cüzdanın dan 20 TL daha verdi Elif "Sağol diyerek"hazırlandı. Kahvaltıdan sonra gidicekti.
Aylin o sabah hiç te kızgın değildi ama mutlu da değildi.Aylin o sabah Sude'nin üstüne yürümediyse net bir şey vardır demektir.Bunu kısa zamanda Sude de farkedince "Aylin bu gün çok durgunsun bir şey filan mı var hasta mısın?"deyince Aylin kafasını sallayarak "Hayır ama vücudun ağrıyor,fakat bu diğer ağrılara benzemiyor ağrımaktan kastım sanki vücudum da acı hissediyorum."dediği anda kızlar birbirlerine bakıp adamların ona bir şey yaptığından şüphelendiler.Sonra Aylin "Ah başım" diyerek kafasının ortasını tuttu.Elif "Başının ortasını tuttun orası beyninin olduğu yer acaba kafanı bir yere mi çarptın ?"
-Hayır,hatırlamıyorum.Ama onlar beni arabayla götürürken de başımı tutup ahlamıştım.Niye bilmiyorum.
-Ben gelirken sana ağrı kesici alıyım sonra bir doktora gidelim bir de o baksın başımız önemli Aylin.(Elif)Kahvaltıdan sonra Elif milyoncuya uğradı.Kartonunu,japon yapıştırıcısını Eva ve renkli fon kartonlarını oradan alıp eczaneye doğru yol aldı.Eczacı etkili bir ağrı kesici verdi.Hızlı adımlar ile yetimhaneye vardı.Aylin odaların da ki kanepede uzanıyordu.Ağrı kesiciyi içti."Kızlar hava çok soğuk giderken kalın bir şeyler giyelim."dedi.Yarım saat sonra hazırlandılar ve Sarıyer Devlet Hastanesi'ne doğru yol aldılar.
_______________________________(DEVAM EDİCEK OYLAMAYI UNUTMAYIN <3 )