39.BÖLÜM/AYLİN GERÇEĞİ ÖĞRENİR

32 4 11
                                    

    ELİF'İN ANLATIMIYLA

Sabah sevdiğim Kore dizisini almak için 8.30 gibi uyandım.Tam minik odaya girecekken içeriden Sude'nin pijamasıyla odadan çıkan Behlül ile karşılaştım."Behlül,senin burada ne işin var?" Diye sordum.Ne işi vardı benim arkadaşımın yanında? "Çok Pardon bir şey olmadı.Bu arada kazandığınız için tebrikler.Neler oldu hatırlamıyorum." Deyip çıktı.Onu o pijamaların içinde ciddi alamıyordum.Hemen içeri girip Sude'ye baktım.Koltukta yatıyordu ama bir kişinin izi vardı.Ay yoksa,Tövbe Tarabbim!

Hemen Merve'yi uyandırdım."Mervenur!Uyan kızım,uyan neler olmuş?" Deyip yastıkla kafasına vurdum."Ne oldu ne oldu?" Dedi.Sabah uyanmayı sevmezdi ama acil durum vardı.Hemen ona olanları anlattım."...Yani ben böyle tahmin ediyorum,günahlarını almayalım da."Dedim.Şok içindeydi.Bir anda odadan çığlık sesi geldi.Sude'nin çığlığı.Hemen odaya koşup "Bu gece neler oldu Sude!" Dedim.Arkamdan da Mervenur geldi."Bilmem?" Dedi."Biliyorsun,biliyorsun." Dedik.O da "Boşverin yaa,bir şey yok." Dedi."O zaman Behlül niye o kadar telaşlıydı?" Dedim ama cevapsız kaldım."E iyi o zaman hadi hazırlan da kahvaltıya inelim." Dedi Mervenur.O sırada Aylin yeni uyanıyordu."Ne oldu?" Diye sorunca "Ne olmadı?" Deyip ona anlattım,o da "O bana anlatır,bende size iletirim." Dedi.İnşşallah anlatırdı,ay tövbe yarabbim yaa.

Hemen hazırlandık.Ben Yusuf'u da bir sorguya çekmek için ona mesaj attım.

"Yusuf,günaydın.Behlül sana bir şey dedimi?"

Yusuf:"Ne demedi!"

Deyince hemen Mervenur'u çığlık atarak yanıma çağırdım.Koşarak geldi."Ne oldu Elif?" Deyince mesajları gösterdim.O da çığlık atıp Aylin'i çağırdı.Aylin de "Yazsana kızım!" Dedi.

"Ne anlattı?" Diye yazdım

Yusuf "Boşver yaa .... Gibi." Diye yazınca üçümüz de çığlık attık ve "Behlül sarhoştu da,e bu Sude yani!" Dedi Aylin.Sonra Sude'ye çaktırmadan,"Hadi,gidelim." Dedik ve aşağı indik.

Ben Yusuf'un ağzını aramak için önden onunla yürüdüm.Neler olmuş tövbe yarabbim,yine tövbe yarabbim.Bu Behlül de az fena değilmiş haa.Neyse bir karışmaya kim,diyerek beraber yürüdük.Okulun bahçesine girdiğimizde müdür yardımcısı bizi okula almıyordu,sanırım açıklama yapacaklardı.Bir anda Justin karşımıza çıktı.Ve Yusuf'a yürüdü.İnanmıyordum.Yusuf durur mu kafa attı çocuğa.Hasan,Behlül ve Kaan da ayırmıyordu,erkek değiller mi?Aylin ile benim canım çıktı ayırana kadar,canım kankim Mervenur da Justin'e bir tokat attı ama Osmanlı tokadı misali.Yusuf'un da burnu kanamaya başladı.Bende ona kızdım durmuyor diye ve "Ne halin varsa gör Yusuf,konuşma benimle." Dedim ve Kankimin yanına gittim.Görecekti o.

Sonra müdüre hanım kürsüye çıktı ve konuşmaya başladı."Merhaba çocuklar günyadin!Bu cumartesi akşamı bahar balosu yapıcaz,yarışmalar yapıp eğlenicez ve karaoke yapıcaz.Akşam saat 20.00' da balo başlayacak.Şimdi herkese iyi dersler.Her öğrencinin katılması zorunlu." Dedi üstüne basa basa.Bir de bu balo çıkmıştı başımıza."Bu akşam alışverişe çıkarız." Dedi Mervenur.Sude de "Benim başım ağrıyor gelmem belki,Aylin sen bana pozitif,güzel bir elbise alırsın,yarın ki ilk YG stajına iyi olurum umarım." Dedi.Sude alışverişe gitmek istemiyorsa mutlaka acil bir sorun vardır demektir.Kız alışveriş ile aşk yaşıyordu yani.Neyse bizde sınıfa girdik.Pislik Yusuf da bizim sınıfın kendini prenses sananı Amy ile konuşuyordu.Hemek ona omuz atacaktım ki Mervenur "Dur Elif umursamıyormuş gibi yap." Dedi.Haklıydı.Ama eğer ileri giderse bende harekete geçecektim.

Dersler hızlıca geçti.Son dersten bir ders önce teneffüsünde Kaan bir kızla konuşuyordu.Mervenur belli etmeden üzülüyordu.Kimse benim kankimi üzemezdi.Hemen onun sırasını karalamaya koştum.Bizim yan sınıfın başkanı Angeli'ydı.Hemen 'Pislik Angelina Kaan'ın sevgilisi var!' yazdım.Sonra 'sapık herif!' dedim ve pis kelimeler yazıp çıkacaktım ki çantasını karalamadan edemedim.Karalayıp arkamı döndüm ki Angelina ve arkadaşlarını yanımda buldum."Sen ne cüret ile benim çantamı karalarsın,manyak,gel buraya!" Deyip saçıma yapıştı.O anda Aylin ve Sude içeri girip beni kurtardı.Offf yaa,yine işi allak bullak etmiştim."Sizinle işimiz bitmedi!" Diye bağırdı arkamızdan.Bir bela daha almıştık.Derken Yusuf bana "Ne oldu Elif,iyi misin?" Diye sorunca"Sanane?!" Dedim ve omuz atıp gittim.O da "Ben ne yaptım Allah Aşkına yaa!" Diye bağırışını duydum.Kıskandırmayacaktı efendim.Derken Sude'nin tuvalette kustuğunu  gördüm.Hemen sordum
"İyi misin Sude?" Dedim."Ben iyi değilim Elif,eve gidiyim.Hocaya söylersiniz." Dedi.Ve çantasını sınıftan alıp çıktı.Ne oluyordu bu kıza....?

CİNAYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin