15.Какво избираш?

28 2 0
                                    

Джихьо се усмихна подло и даде знак на момичетата да дойдат при нас.

- О, не! Какво искат сега? - попита раздразнено Лия.

- Не знам, но няма да е нищо ново..- отвърнах аз.

В този момент момичетата дойдоха.

- О, здравейте! Какво правите тук? Да не ни следите? - попита учудено Джихьо.

- Извинявай? Да ви следим? - попитах аз и избухнахме в смях. - Защо ще ни е да го правим?

- Ами нали за това те питам, малоумна ли си? - попита раздразнено.

- Не, не съм! - отвърнах.

- С Мина и Сана идваме тук всяка събота! ВСЯКА! Никога не пропускаме, затова те питам какво правиш тук!

Започнах да се смея.

- Мислех, че си поне малко умна, но явно съм грешала..- започнах аз. - След като идвате тук всяка седмица и ви следяхме наистина, нямаше чак сега да ми го кажеш, нали?

Момичетата ме гледаха объркано.

- Така и си помислих! - отвърнах аз и продължих да си ям поничката.

- Стъпваш по много тънък лед, Шин Рюджин! Внимавай, защото всички знаят каква ставам, когато се ядосам!

- Какво ще направиш? Ще ме удариш с четката си за грим ли? - попитах и чух как Лия се засмя. - Кажи ми, какво този път ще измислиш!

- Прекаляваш! - извика Джихьо.

- Всъщност човекът който прекали отдавна си ти! - отвърнах аз.

Двете се гледахме, като някакви хищници. Все едно след малко щяхме да обърнем масата и да започнем да се бием, като животни.

- Ам, момичета. - каза изведнъж Йеджи. - Мисля, че трябва да тръгваме, остават ни към 20 минути.

- Добре, да тръгваме. - казах аз.

- Къде отивате? - попита Джихьо.

- Не те засяга! - извиках аз.

Взехме си нещата и се запътихме към изхода.

- Какво стана с Те Ри? - извика Джихьо.

Веднага се стъписах. Какво имаше предвид с това? Защо ме питаше изобщо?

- Какво да е станало?

- Чух, че сте се скарали и сте направили някакъв облог.

- Как разбра?

- Класът ни го коментира, знаеш какви са. - отвърна тя.

STORM OF EMOTIONSWhere stories live. Discover now