Беше голямо междучасие и тъкмо излязох от заведението, хванала една огромна торба с хиляда неща за ядене в нея. Седнах на първата свободна маса, която видях и започнах да се храня.
През това време се чудих как да оправя нещата с Йеджи. Наистина не трябваше да си отстъпвам ролята, но какво друго можех да направя? Да оставя Хюнджин да говори с нея? Но проблемът е наш, трябва аз да говоря с нея, не той! Докато се чудех, видях момичетата да идват насам.
- О, момичета! - усмихнах се аз, като им помахах да дойдат на моята маса.
Те само ме гледаха и не мърдаха. След малко видях, как Йеджи се беше обърнала към тях със самонадеян поглед.
- Хайде, да седнем на онази маса, там! - отвърна тя.
Шегуваш ли се..?
Момичетата нищо не казаха. Просто я послушаха и четирите седнаха на една от по - далечните маси.
Уау, нямам думи! Йеджи в момента се държеше по - зле и от Джихьо! Не знаех, че може да бъде такава..
Докато се мръщех не бях усетила, че някой стоеше до мен. Погледнах нагоре и срещнах погледа на Чим.- Като гледам, приятелките ти не искат да седят с теб. Може ли аз да седна тук? - попита ме той с невинна усмивка.
Ах, не знаех, че усмивката му ми беше станала слабост..
- Е, като ме гледаш така как да ти откажа? - засмях се аз.
Той само се усмихна и седна.
- Е, как ще оправиш проблема с Йеджи? - попита ме той.
- Ти знаеш за това? - объркано отвърнах аз.
- Да, бях в стаята, когато се скарахте. Това, че не ме виждаш, не означава, че не съществувам ! - говореше ми той. - А и цялото училище говори само за това.
- Нима? Толкова бързо ли се разпространи?
- Явно. - отвърна той.
Хванах се за главата. Ах, не стига, че не мога да измисля решение на проблема, ами сега всички ще ме гонят по коридорите, за да ме разпитват!
- Реши ли какво ще правиш? - попита той.
- Не. Не знам как да оправя нещата и това ме влудява! - отвърнах аз. - Въпреки, че Хюнджин каза, че ще говори с Йеджи и..
- Хюнджин ще говори с Йеджи? Не е ли по - добре ти да говориш с нея? - попита ме той.
- Да, но сякаш ще послуша само него..
YOU ARE READING
STORM OF EMOTIONS
De TodoШин Рюджин. Едно яко момиче, което не е особено известно в училище, но за нея това няма значение. Тя просто се кефи на живота. Обградена от много приятели, Рюджин не предполага какво ще се случи след появата на новият ученик. Охо, а що се отнася за...