Стоях и гледах като гръмната. Не мога да повярвам..след толкова време, след толкова години той отново се появява пред мен..
- Толкова много ми липсваше, Рюджин! - извика баща ми като понечи да ме прегърне.
Тогава се отдръпнах рязко.
- Какво правиш тук? Къде е мама?
- Предполагам на работа? - отвърна спокойно той.
- Тогава как влезе?
- Опитах се да намеря някой резервен ключ, но не намерих. Поогледах къщата и видях, че има отворен прозорец. И просто се качих.
- Ти добре ли си?! - извиках аз. - Знаеш ли как се нарича това? Влизане взлом!
- Е, нямах друг по нормален път.
- Ще извикам полиция! Нямаш право да влизаш в къщата, когато не са те канили!
- Хах, Рюджин, каква полиция? Не говори глупости. - изсмя се нагло той. - Хайде влизай. Ще седнем, ще си поговорим. Трябва да наваксаме изгубеното време.
- Аха..- започнах аз. - да наваксаме времето, така ли? Чак сега ли се сети, че имаш дъщеря? Чак сега след 18 години се сети?
- Виж, Рюджин-и..
- Спри да ме наричаш така! - извиках аз, прекъсвайки го.
- Добре, извинявай. - сведе глава той. - Знам, че ти е гадно, че ви изоставих в онзи ден, но разбери, че обстоятелствата бяха такива тогава, че с майка ти имахме много проблеми в отношенията си и не се получаваха нещата..
- Знаеш ли какво? Не искам да слушам глупавите ти оправдания, ясно? Направил си своя избор, вече не си част от семейството ни! С мама се справяме отлично двете, така че можеш да си тръгваш!
- Но, Рюджин..
- Не! Не искам да те слушам! - извиках аз. - Вече не искам да имам нищо общо с теб! Не трябваше да идваш! Само мама да разбере, не знаеш какво те чака!
- Не ме е страх от майка ти.
- Да, но и полицията не я е страх от теб! - отвърнах аз. - Затова ако искаш да имаш спокоен живот си тръгни сега!
- Няма да ходя никъде! Искам да влезеш и да поговорим като нормални хора.
- Добре, щом не искаш да си тръгнеш, ще си тръгна аз! - извиках и му обърнах гръб.
Инстинктивно хванах китката на Те Ри и го задърпах към колата му.
- Рюджин, ела тук веднага! - започна баща ми, но аз не го отразих.
YOU ARE READING
STORM OF EMOTIONS
RandomШин Рюджин. Едно яко момиче, което не е особено известно в училище, но за нея това няма значение. Тя просто се кефи на живота. Обградена от много приятели, Рюджин не предполага какво ще се случи след появата на новият ученик. Охо, а що се отнася за...