Обхванах лицето си, закривайки го в шепите си.
- Ох, не, не, не! - мърморех аз. - Как можаха така да се случат нещата?
- Казах ти! - повтори Юна.
- Стига си ми го повтаряла! Разбрах! - отвърнах аз.
- Добре, че се отказах да го харесвам, иначе всъсем щяхме да се намразим заради него! - каза Йеджи.
- А вие защо сте толкова спокойни?
- Казахме ти, че няма да се учудим, ако Хюнджин те целуне, така че това, че ти е признал не ни трогва по никакъв начин! - отвърна Юна.
- Какво става? Какво изпуснах? - попита Лиа, като се подаде зад Юна и Черьонг.
- Хюнджин е признал на Рюджин. - отвърна Черьонг.
- КАКВО?
- Шш, не викай! Не искам всички да разберат! - скастрих я аз.
- Добре! - отвърна тя. - Но какво ще правиш?
- Не знам! Казах му да се правим, че не се е случвало нищо, но всички знаем, че няма как да се правим, че всичко е наред!
Точно тогава Хюнджин влезе в стаята. Той ме погледна за секунда, но веднага отмести погледа си и след малко седна на чина си. Обърнах се към момичетата и видях, че бяха забили погледите си право върху него.
- Стига сте го зяпали така! - извиках аз. - Ох, само това ми липсваше! Сега на представлението ще ми е още по - неловко!
Тогава госпожица Ким влезе.
- Здравейте ученици, започваме час. - каза тя, оставяйки дневника си на масата.
След малко всички седнахме по местата си и заслушахме госпожицата.
- Така, преди да започнем с урока имам новини. - започна тя. - Ще се проведе реванш между отборите на Хюнджин и Кай.
Целият клас се разшумя и започна да коментират ситуацията.
- Тишина клас! - извика госпожица Ким. - Мачът ще се проведе другата събота.
- Задължително ли е да ходим? - попита Джихьо.
- Да! Трябва да подкрепяме отборите, както и съучениците си! - отвърна тя. - Присъствието е задължително! А след два дена е представлението! Тогава няма да учим. Участниците трябва да дойдат в 16:30 на генерална репетиция, а самото представление ще започне в 18:30.
YOU ARE READING
STORM OF EMOTIONS
Ngẫu nhiênШин Рюджин. Едно яко момиче, което не е особено известно в училище, но за нея това няма значение. Тя просто се кефи на живота. Обградена от много приятели, Рюджин не предполага какво ще се случи след появата на новият ученик. Охо, а що се отнася за...