38.НЕ СЪМ ВЛЮБЕНА!

10 1 0
                                    

- Аз съм какво..? - едва казах аз.

- Ами, чу ме.- отвърна Йеджи.

- Не, не грешиш, знаеш, че аз няма как да съм..

- Рюджин, стига! - извика ми тя. - Сериозно ли си мислиш, че никога няма да харесаш някого? Абсурдно е! Все пак, когато пораснеш сигурно ще искаш да създадеш семейство и да имаш деца, нали?

- Е, да. Кой не иска да има семейство?

- Е, Рюджин, щом искаш да си създадеш семейство, как по - точно ще го направиш, ако първо не си намериш гадже?

- И ти си права..- отвърнах. - Но знаеш, че не съм по тези неща или поне за сега. Знаеш, че не съм готова за връзка. Никога не съм се целувала, нямам представа какво се прави!

- Всеки минава през това. Не се притеснявай! - отвърна Йеджи. - Но сигурна ли си, че го харесваш?

- Не! Аз даже не мисля, че го харесвам. Просто нещо си фантазирам и съм се побъркала, това е.

- Не, Рюдж. Просто не искаш да повярваш, че си влюбена!

- АЗ НЕ СЪМ ВЛЮБЕНА! - извиках аз.

- Отричането е един от основните признаци, че си влюбена. - отвърна Йеджи, а аз само изпуфтях.

Легнах на леглото и се хванах за главата.

- Не разбирам, защо си толкова шокирана от този факт ?- попита ме Йеджи.

- Защото абсолютно всички ме познават като "анти-романтичката" и ако се разбере, че може би харесвам някой ще стане голяма новина. Ще бъда център на вниманието и всички ще ме коментират, а аз не искам..

- Не ми казвай, че ти пука за мнението на останалите! - отвърна Йеджи, а аз само я погледнах без да казвам нищо. - Уау! Нима на Рюджин ѝ пука за мнението на другите? Коя си ти и какво направи с приятелката ми?

- По принцип не ме интересува, но сега е различно и не искам да ставам център на внимание.

- Виж, Рюджин..- започна тя. - Не трябва да ти пука какво мислят за теб! Имам предвид, те какво се интересуват от твоя живот? Те да си гледат работата и да си продължат по пътя! И какво? Ще си кажат: О, гледай анти-романтичка се е влюбила! Колко странно! Тя нали уж не се влюбва сега какво си мисли, че прави? Тя не заслужава любов и такива неща! А и както се казва : Всяко чудо за три дни. Не им обръщай внимание, все пак знаеш - каквото говорят за теб, говори само за тях!

STORM OF EMOTIONSWhere stories live. Discover now