- Попитах те нещо, Хюнджин! Какво се канеше да направиш? - извика Те Ри.
- Защо да ти казвам, като изглежда вече знаеш? - изсмя се той. - Айш, винаги има такива некадърници като теб, които ми пречат да направя това, което искам!
- Изобщо не ме интересува! Не одобрявам това, да я целуваш, докато тя е в безсъзнание!
- И какво? И без това няма да разбере.
- Ти сериозен ли си в момента? - извика потресен Чим.
Да, по дяволите! Той сериозно ли го каза?!
- Да ти приличам на шегаджийя? - засмя се отново Хюнджин.
- Край! - извика Те Ри.
Тогава чух как Хюнджин извика.
- Я! Пусни ме, идиот такъв! - извика отново той.
Не се сдържах и се надигнах. Тогава видях как Те Ри беше хванал Хюнджин за яката и го беше допрял до стената, а Хюнджин го държеше за врата.
- Какво правите, по дяволите?! - извиках аз.
Двамата ме погледнаха объркано.
- Ам...ти..от к-кога си будна? - попита ме едва-едва Хюнджин.
- От близо 10 минути. - отвърнах спокойно аз.
- Не ми казвай, че чу всичко, което казах!
Аз нищо не казах. По тази моя реакция, Хюнджин разбра, че всичко, което говореше, беше чуто от мен.
- Айш..- изпуфтя той.
- Още ли ти е забавно? - попита го Те Ри.
- Я, мърдай! - извика му той, като го бутна и излезе от стаята.
Те Ри ме погледна.
- Наистина ли не спеше? - попита ме той.
- Да, наистина! Слушах какво ми говореше Хюнджин още преди да влезеш. - отвърнах аз. - Отново ти благодаря, Чим.
- За какво?
- За това, че ме защити пред него и се радвам, че влезе в най - подходящият момент в стаята. Ако не беше дошъл, той този път можеше и да успее да ме целуне.
- Хах, няма проблем. Казах ти, че можеш да разчиташ на мен! - усмихна се той. - Но..ако не бях дошъл, наистина ли щеше да го оставиш да те целуне?
- Беше ме страх да си отворя очите. Щеше да бъде много неловко.
- По - добре да беше станало неловко, от колкото да го оставяш да прави, каквото си иска. Още повече докато ти не си съгласна с действията му! - отвърна той.
YOU ARE READING
STORM OF EMOTIONS
RandomШин Рюджин. Едно яко момиче, което не е особено известно в училище, но за нея това няма значение. Тя просто се кефи на живота. Обградена от много приятели, Рюджин не предполага какво ще се случи след появата на новият ученик. Охо, а що се отнася за...