34.Ролята

17 1 0
                                    

Сигурно вече 20 минути обикалях нервно из цялата стая и се чудех как точно да си формулирам изречението, така че да не разтроя Йеджи. Та как щях да го направя? Тя толкова се развълнува, когато разбра, че може да участва в представлението с Хюнджин и сега аз трябваше някак си да ѝ кажа, че това няма как да стане, без да ѝ скапя настроението. Толкова време си блъсках главата как точно да протече разговора, но така и не измислих нищо. Явно нямаше друг изход, освен да ѝ го кажа направо. Не исках да ѝ го правя утре в училище на живо. Признавам си, страх ме е! Просто планът ми беше да ѝ го кажа днес по телефона, колкото и нелепо да е и утре сутринта да ми върне сценария.

Без да губя повече време грабнах телефона и набрах номера ѝ. Реших, че ще е по - добре ако се чуваме, за да не се бавим с отговорите си по чат. Мразя да ме оставят на seen!

След малко Йеджи вдигна..

- Ало, какво става, Рюдж? - попита ме ведро тя.

- А, нищо! Преди малко вечерях и просто реших да те чуя, знаеш..защо да не те чуя? Просто така..- отвърнах аз. - Така де, ти как си, какво правиш?

- Супер съм! Вече от няколко часа уча сценария и много се вълнувам! Нямам търпение за представлението! - извика развълнувано тя.

Ах, по дяволите..

- Да...по този повод..- започнах аз. - Йеджи, трябва да ми върнеш сценария утре..

Настъпи мълчание от нейна страна. Айш, започва се..

- Какво? - попита ме тя. - Защо да ти го връщам? Как ще си уча сценария тогава?

- Ами там е въпроса, че може би не трябва да го учиш..- засмях се нервно аз.

- Защо? Какво е станало?

- Нищо, просто ми казаха, че в събота трябвало задължително да се поява на репетицията със сценария..пък той е у теб и да, сещаш се..

- Защо не каза направо? - отвърна тя. - Добре, утре ще ти го дам! Просто ще си го снимам и така ще го уча!

- А-а..добре. - отвърнах аз. - Ами аз ще затварям тогава..да, чао..

- Чао!

Побързах да затворя телефона. Метнах го на леглото и се хванах за главата.

- Ох, какво ще правя сега? Как да ѝ обясня, че няма да участва в пиесата? - говорех си аз. - Въобще как съобщаваш подобно нещо без да нараниш чувствата на някого?

STORM OF EMOTIONSWhere stories live. Discover now