Бях повече от изненада. Не можех да повярвам, че така се развиха нещата. Бяхме приятели един ден. САМО ЕДИН ДЕН! И вече се мразим..ЧУДЕСНО!
- Чим, съжалявам, че така се държах вчера наистина! - казах аз.
- То и аз вчера така ти се извинявах, ама ти не направи нищо. Ето виж как се обърнаха нещата..хах, кармата е сериозно нещо Рюджин!
- Чим, моля те прости ми!
- Пха, и защо?
- Защото искам да сме приятели..- отвърнах аз и сведоха глава надолу.
От него получих само мълчание, като отговор. И какво да правя сега? Какво да си мисля изобщо?
- Ам..защо мълчиш? - попитах плахо. - Не би ли искал..да сме приятели?
- Ох, Рюдж не знам..- отвърна той. - Не мисля, че нашето приятелство ще се получи..
- КАКВО?! - извиках, а той се стресна. - Не говори така! Може да опитаме поне!
- Рюджин, приятели сме от няма и два дена и вече се скарахме, може би не си подхождаме просто.
- Да! Именно точно защото сме противоположности ще си паснем най - добре! - усмихнах се аз.
- Това не се ли казва само при двойките..?
- ЪХ, НЕ ВСИЧКО СЕ ВЪРТИ ОКОЛО СКАПАНАТА ЛЮБОВ, ЯСНО! - извиках отекчено. - Това важи и за приятелите! А и не сме толкова различни.
- Нима?
- И питаш? Нужно ли е да ти напомням онзи ден, в който се опознавахме? - попитах, а той поклати глава в знак на отрицание.
- И да е така, не мисля, че нещо ще стане..
- Много лесно се отказваш май..
- Такъв съм си.
- Е, аз не!
- Хм, ето едно различно нещо! - усмихна се той.
- Е да, но е едно! - отвърнах. - Моля те, Чим, нека отново бъдем приятели!
- Не знам, Рюджин. Може би..- за момент млъкна.
- Какво?
- Може би, просто трябва да не се виждаме..
Погледнах го като гръмнат заек.
- Моля? Това пък от къде го роди сега? Как изведнъж реши, че не е трябвало да се срещаме?
- Ох, сложно е..
- Защо?
- Просто така! Мой си проблеми.
YOU ARE READING
STORM OF EMOTIONS
RastgeleШин Рюджин. Едно яко момиче, което не е особено известно в училище, но за нея това няма значение. Тя просто се кефи на живота. Обградена от много приятели, Рюджин не предполага какво ще се случи след появата на новият ученик. Охо, а що се отнася за...