- Той какво е направил?! - извика Чим.
Аз нищо не казах. Просто сдържах сълзите си.
- Айш, не мога да повярвам, наистина! Хюнджин този път прекрачи всякаква граница. Как изобщо му е дошло на акъла да те остави сама вечерта в студения дъжд? Мале, само да го видя и ще..
- Не, по - добре не прави нищо! - прекъснах го аз. - Моля те, не си навличай неприятности, не искам пак да се карате заради мен.
- Но, Рюдж! Не мога да оставя някакъв си да ти се подиграва по този начин! - отвърна той. - Съжалявам ако ще те нарани, но според мен не трябва повече да се виждаш с него.
- Моля?
- Не ми казвай, че си изненадана от чутото..- попита ме той, а аз нищо не казах. - Рюджин, сериозно ли?
- Съжалявам, ако ще те шокирам, но с Хюнджин се познаваме от твърде много време. Не мога просто ей така да спра да комуникирам с него.
- Всъщност можеш. Просто не искаш!
- Може и това да е. Не знам, Чим!
- Рюджин, наистина не те разбирам! Оставяш Хюнджин да се държи така с теб, а ти продължаваш да му прощаваш! Кажи ми, до кога ще търпиш поведението му, а?
Аз само мълчах. Знаех, че той имаше право, но как щях да спра да говоря с Хюнджин, като сме преживели толкова неща заедно? Едно 15 годишно приятелство не се заличава просто ей така.
- Какво ще правиш с него? - попита ме Чим.
- За сега нищо. Все още се опитвам да го разбера. Опитвам се да разбера защо се държи така.
- Просто е. - отвърна ми той. - Хюнджин се дразни, че го отхвърли и сега ревнува, защото се виждаш повече с мен от колкото с него.
- Знам, че е така! Просто се опитвам да се поставя на негово място.
- И какво ще постигнеш? Ще промениш ли нещо, като се поставиш на негово място, а? Ще промениш ли държанието му? Ако се поставиш на негово място ще спре ли да те харесва? Мислиш ли, че ако поговорите всичко пак ще бъде като преди?
- Може пък да осъзнае грешката си и да се промени..
- Не, Рюдж..- прекъсна ме той. - Това е нещо, което ТИ искаш и нещо, за което тайно се надяваш да стане, но вътрешно знаеш много добре, че няма как да се случи. Ти си човекът, когото познава Хюнджин най - добре и си напълно наясно, че няма как да го промениш!
YOU ARE READING
STORM OF EMOTIONS
DiversosШин Рюджин. Едно яко момиче, което не е особено известно в училище, но за нея това няма значение. Тя просто се кефи на живота. Обградена от много приятели, Рюджин не предполага какво ще се случи след появата на новият ученик. Охо, а що се отнася за...