След приятните разговори с Чим, които водихме на обяд, се върнахме обратно в стаята. Останалите часове минаха супер бързо и вече нямах търпение да си тръгнем! Тогава звънецът удари за последното ни междучасие.
- Най - сетне! Последният час и си ходим! - усмихнах се аз.
- Да, остана само часът на класа! - отвърна Черьонг.
Тогава се стъписах.
- Чакай, какво каза?
- Сега имаме час на класа. - повтори тя.
- О, нее! - изпуфтях аз. - Айш, мразя този час! В него не правим нищо! Само седим на чиновете и чакаме да свърши часът. Защо изобщо трябва да ходим?
- Да и аз се чудя! - започна Лиа. - Госпожица Ким дали ще разбере, ако не присъстваме в часа?
- По - добре не бягайте от часа, да не си навлечете неприятности! - каза Черьонг. - А и днес тя каза да присъстваме всички в часа, защото имала да ни казва нещо важно.
- Кога го е казала? - попитах аз.
- Днес в часа преди голямото междучасие.
- О, ако си мислиш, че съм я слушала..! Била съм твърде гладна, за да я чуя! - отвърнах аз, като се засмях.
- Какво ли има да ни казва? - попита Юна.
- Няма от къде да знаем, затова да тръгваме, за да не закъснеем! - отвърна Йеджи.
- Да, хайде! - добавих и аз.
И след изкачване на хилядите стълби, накрая стигнахме до класната стая. Настанихме се по столовете и часът започна.
- Здравейте, ученици! - каза госпожица Ким, влизайки в стаята.
- Здравейте, госпожице Ким! - поклони се целият клас.
- Така, започваме часът и имам важна новина! - започна тя. - Както знаете, наближава краят на учебната година и дойде времето, в което трябва да започна да ви оформям!
Но това вече съм го направила!- Тогава ще кажете ли, за колко се оформяме? - попита Сана.
- Оценките няма да ви ги кажа сега, но има ученици, които не са се справили толкова добре, колкото останалите. - продължи тя. - Но имате още време, за да ги оправите.
- И какво? Сега ще трябва да се готвим за тест от 5 страници ли? - попита Хюнджин.
- Не! За повишаване на годишната оценка, няма да се прави никакъв тест! - отвърна тя, като целият клас погледна учудено.
YOU ARE READING
STORM OF EMOTIONS
AléatoireШин Рюджин. Едно яко момиче, което не е особено известно в училище, но за нея това няма значение. Тя просто се кефи на живота. Обградена от много приятели, Рюджин не предполага какво ще се случи след появата на новият ученик. Охо, а що се отнася за...