İyi okumalar. Bu arada müziği açalım lütfen plis🥕
Zohreh Jooya- AyışığındaSilinip gidiyoruz hayattan, varolmaya fırsat bulamadan.
Gökyüzünün umudu andıran mavisi, yerini kömür rengi bir siyaha bırakmıştı. Bunaltıcı bir yaz akşamıydı. Karanlık sokaktan içeri adım atmamızla beraber sessizlik dağılmış ve sarhoş mırıldanmaları doldurmuştu izbe sokağı.
Yanımdaki iki arkadaşımla beraber zenginlik kokan fakat içi bomboş bir mekanda içtikten sonra, yakın bir arkadaşımızın davetiyle başka bir partiye gidiyorduk. Birkan ve Berk çoktan sarhoş olmuşlardı. Sokak lambasının altından geçerken Berk ağzında bir şarkı mırıldanıyordu.
Hissettiğim ayak sesleri ile kafamı kaldırdım. Birkaç metre ilerde siyah kıyafetlere bürünmüş biri vardı. Bana kalsa umurumda bile olmazdı fakat yanımdaki herifler ağızlarıyla içmeyi beceremedikleri için sarhoşken tam bir pislik gibi davranıyorlardı.
Birkaç büyük adımla öndeki küçüğe yetiştiler. Oflayarak arkalarından gittim. Birinin bu salaklara engel olması gerekiyordu.
Yaklaşınca siyahlı kişi daha net belli olmuştu. Neredeyse yarıma kadar gelen, başı kapalı, baştan aşağı simsiyah giyinmiş küçücük bir kızdı.
Arkadaşlarım sarhoş kahkahası atıp küçüğe seslenince, kız yürümeyi kesti. Yeni farketmişti arkasında olduğumuzu. Biraz saftı galiba. Üç tane adam yanına gelmişti ama o sesimizi bile duymamıştı.
Berk sırıtarak kıza seslendi. "Güzellik dönsen de yüzünü görsek ha?"
Kaşlarım çatılmıştı. Bu yaptıkları iğrençti. "Saçmalamayın. Gidiyoruz buradan hadi!"
Berk'in kolunu tutarak oradan uzaklaştırmaya çalıştım fakat kolunu sertçe çekti.
"Pislik gibi davranma eğleniyoruz sadece."
Tam kızı rahat bırakmazlarsa iyi bir dayak yiyeceklerini söyleyecektim ki öndeki küçük yavaş yavaş arkasını döndü. Yeşil. Gözlerinin rengi yeşildi. Kıstığı gözlerinin içinde yarı korku, yarı öfke vardı.
Gözleri üçümüzün arasında dolandı. Ona bir şey olmayacağını, birazdan çocukları alıp buradan gideceğimizi söyleyecektim ki berk kıza doğru bir adım attı. "Amma naz yaptın be güzelim. Altı üstü biraz eğlenecektik kasma bu kadar."
Sarhoş olduğu için kelimeler ağzından yuvarlanarak dökülüyordu.
Kız korkudan büyümüş, içinde gözleriyle Berk'e baktı. "Bela mısınız siz ya? Gece gece nerden çıktınız!"
Sesi ne fazla inceydi ne de kalın. Tok, kadifemsi bir sesi vardı. Berk sırıtarak kızın son söylediğine cevap verdi. "Ne yani gündüz karşına çıksak kabulsün yani?"
Kız şok olmuş bakışlarla bakıyordu Berk'in suratına. Elimi kaldırarak rahatlatmaya çalıştım. "Merak etme gidiyoruz. Arkadaşlarımın kusuruna bakma."
Kız komik bir şey söylemişim gibi alayla baktı suratıma. "Kusura bakmayın mı? Neler söyledi az önce duymadınız mı? Şikayet edeceğim sizi!"
Sinirlenmeye başlamıştım. "Sarhoşlar o yüzden saçmalıyorlar. Tecavüzcüye benzer bir tipimiz mi var?"
"Evet, tam da öyle bir tipiniz var!"
Duyduğum cümle ile bakışlarım öfke ile kararmıştı. "Sana yardım etmeye çalışıyorum teşekkürün bu mu? Yobaz!"
Son kelimeyi tıslar gibi söylemiştim. Kız söylediğimle gözlerime öyle bir bakış atmıştı ki acaba yanlış bir şey mi söyledim diye düşünmüştüm. Kız başka bir şey söylemeyip arkasını dönüp yürümeye devam etti. Öfkeli suratımla yanımdaki salaklara döndüm. Ellerinden oyuncakları alındığı için suratları asıktı.
"Dostum niye araya girdin? Ne güzel eğleniyorduk."
Onları umursamayıp arabamın olduğu sokağa doğru yürümeye başladım.
"Defolun gidin. Gecenin içine ettiniz!"
Arkamdan mırıldandılar. "Ama parti.."
"Parti de siz de cehenneme gidin!"
Ellerimi ceketimin cebine koyup boş yolda ilerliyordum. Gerçekten o tip var mıydı bende? Gerçi o tip nasıldı bilmiyorum ama öyle bir insan olmadığımı biliyordum. Tamam belki biraz korkunç bir suratım vardı, boyumda neredeyse iki metre olunca korkmuş olması normaldi ama karakterini bilmeden yargılaması çok yanlıştı.
Karanlık sokakta en az on metre ilerde, iki katlı bir eve giren kızı gördüm. Az önceki kızdı. Kapıyı açan kişiye gülümseyerek içeri girdi. Kız güzel gülüyordu.
***
İlk bölümü nasıl buldunuz😘 umarım beğenmişsinizdir. Bu arada belirtmek isterim ki bu kitaba çok çok çok özendim o yüzdeen bir oy ve yorumu esirgemeyin nolur🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşil Gözlü Kuğu
Teen FictionBu sefer balık çöle aşık olmadı. Balık içinde bulunduğu suyun farkına vardı. ondan bir kaçış olmadığını, yüzebileceği en uzak yere de yüzse son durağının bile o olacağını farketti. Zira insan kendinden kaçamazdı. O yüzden varmalıydı insan. Varmalı v...