-- Te egy különösen intelligens lány vagy Aria. – suttogta rekedt hangon az Apám. – Ne feledd, hogy odakint mindenki ellenünk van. Még talán azokban sem bízhatunk, akik ebben a házban tartózkodnak.
Immáron tizenegy éve él fél életet. Mostanában különösen le van gyengülve és szinte már alig mutat életjeleket.
-- Tudom Apám. – bólintottam. – Biztosan ne maradjak itthon? Nem hagynálak nyugodt szívvel itthon.
-- Menj csak el tanulni, bár neked nem igazán van rá szükséged. Viszont tudod, hogy mi a feladatod. Harry Potter is idén kezdi tanulmányait és...
-- Igen, már megbeszéltük párszor. – vágtam közbe, mire összeszűkített szemekkel nézett rám.
Amit nagyon nem tűrt az a mondat félbeszakítása volt, főleg ha ő beszélt.
-- Elnézést. – hajtottam le a fejemet.
Elkezdett köhögni, mire felnéztem. Már évek óta él folyamatosan más-más testben. A test gazdái már elhaláloznak, mikor Apám igénybe veszi őket, így csak pár hónapot tölthet bennük, ugyanis egy haldokló testet használ.
-- Ne nézz így rám! Most találtam egy igazán jó alanyt, aki tökéletes lesz számomra. Önként jelentkezett és még életben lesz, mikor igénybe veszem a testét.
-- Komolyan? – mosolyodtam. – Ennek igazán örülök. Ha szabad tudnom, ki lesz az?
Kinyújtotta felém a kezét, mire felsegítettem a székéből, amin ült. Az ablakhoz sétáltunk, majd kimutatott rajta.
Egy kopasz ember lépkedett a Piton-kúria felé, mire felvontam a szemöldökömet.
-- Biztos jó ötlet ez Apám? – a férfi egy elég vézna, igen beteges kinézettel rendelkezett.
-- Biztosan. – bólintott.
Ő tudja.
-- A neve Mógus Professzor. A Roxfortban sötétvarázslatok kivédését tanít. – magyarázta, mire elhúztam a számat.
-- Nem fog feltűnni, hogy máshogy fog viselkedni, mint ahogy általában szokott?
-- Nem hiszem. Elég egyszerű jellem, úgyhogy könnyű lesz leutánozni. Továbbá most tért vissza egy elég hosszú utazásról, úgyhogy van alibi is.
-- Tökéletes alany, igaz?
-- Úgy ahogy mondod. – egy halvány mosolyt is elengedett, mire elhúztam a számat.
-- Nem akarsz a találkozás előtt megborotválkozni? – nem méltó a kinézeted a nevedhez.
-- Ne szemtelenkedj Aria! – mordult rám, mire elfojtottam egy mosolyt.
Az ajtón kopogtak, mire Apám helyett adtam meg a belépési lehetőséget.
Nyílt az ajtó és Piton, Avery és Dolohov kíséretében megérkezett köreinkbe a Professzor.
-- J...Jó re...reggelt Nagyur...Nagyuram! – remek... Nem elég, hogy ilyen gyatrán néz ki, még dadog is.
-- Jó reggelt Mógus. – Apám a megszokott rideg, barátságtalan hangjával szólt a férfinek.
-- J...Jó re...reggelt kis höl...hölgy! – oda tipegett hozzám, majd kezet csókolt.
Jézus, ez mióta nem fürdött?
-- Nem a lányomnak jöttél udvarolni, úgyhogy inkább hanyagold! – morgott a mellettem álló, mire a férfi hátrált pár lépést.
-- Készen állsz Nagyuram? – lépett mellénk Piton egy főzettel.
-- Várjatok egy percet! – szóltam közbe, mire mindhárman értetlenül néztek rám. – Én ezt ugyan meg nem ölelem, bűzlik troll ürüléktől!
Ezen a másik két halálfaló jót derült, az Apám meg csak bólintott. Gyorsan átkaroltam, mire végigsimította a hajamat, majd három másodperc múlva eltolt magától és lehúzta a főzetet.
Perselus felemelte a pálcáját, majd rám nézett. Ezerszer csináltam már ilyet, így lazán kettejük közé sétáltam, majd megfogtam a férfi kezét.
-- Duo corpora merge. – motyogtuk egyszerre. – Inseparabilia sunt dum ambo vivunt. – a kék fény, körbe lengett minket, majd belénk szállt. Kinyitottam a szemeimet és Piton világító kék szemeivel találtam szembe magamat.
Megfordultam, majd Mógushoz léptem.
-- Amplectere animam tuam! – suhintottam a pálcámmal, mire elhangzott az ige párja.
-- Egredere de corpore! – hirtelen a Perselus előtt álló test összeesett, majd egy lélek landolt a Professzorban.
Egy mélyet lélegzett, majd rám nézett.
-- Végre! – vigyorgott eszelős fejjel, amitől még én is megijedtem.
-- Jól érzed magad Apám?
-- Soha jobban Aria! – dörzsölte össze a tenyerét, majd körbe fordult. – Ha minden jól megy, tavasz végén teljesen enyém lesz ez a test!
Hatalmas tapsvihar vette birtokába a szobát. Mindenki az én apámat ünnepelte.
YOU ARE READING
A leszármazott
FanfictionMit szólsz ahhoz, ha azt mondom, hogy van egy lány, aki magának a Sötét Nagyúrnak a lánya? Ha azt mondom, hogy ő a legerősebb varázsló a világon? Ha azt mondom, hogy ezt senki sem tudja róla? Mit szólsz hozzá, hogyha azt mondom, hogy ez a lány én va...