Az első próba

1.2K 78 8
                                    

Hideg November vége béli idő tombolt a Roxfort kornyéként, ritkán még a hó is elkezdett hullani, de még nem maradt meg. Az első próba néhány napon belül kezdetét veszi, így az egész iskolában szinte tapintható volt a feszültség. Mindenki izgatottan várta a tusa kezdetét, ami érthető volt. Harry annál kevésbé rajongott az ötletért, hogy életveszélyes feladatokat csináltassanak vele.

A tusa következtében az életünk teljesen felborult. Az órarendünk át lett rendezve, ami miatt rendszeresen mentem be bájitaltanra legendás lények gondozása helyett. Ilyenkor lóhalálában rohantam le a kifutóhoz, amin Hagrid csak mosolygott. Ezzel egy időben, az iskolában – és annak környékén – egy csomó riporter és újságíró jelent meg, akik mindig megragadták az alkalmat, ha megláttak egy gyanútlan gyereket, aki egyedül volt és kifaggatták. Ezáltal szokásunkká vált, hogy egyszerre legalább négyen mozgunk, mert így távolt tudtuk tartani magunktól a kéretlen személyeket.

-- Én ezt nem bírom! Kinyírom azt a nőt! – érkezett meg pufogva Pansy az asztalunkhoz, majd levágta az újságot az asztalra, amit olvasgatott.

Azonnal a papír után martam, majd felvisítottam a röhögéstől. Draco ijedtében eldobta a poharát, beterítve ezzel Adriant egy csomó töklével, aki szitkozódva ugrott arrébb. A képen ő volt és Viktor lefotózva a tónál, ahol Pansy éppen sikítva rohan vissza a mólóról a polip elől, a következő mozdulat meg már az, hogy teljes sebességgel nekifut Krumnak.

„Véletlen balesetből szerelem?"

-- A jóképű Viktor Krum, aki mint tudják az egyik kiválasztott a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában megrendezett Trimágus Tusán, értesülésünk szerint nem rendelkezik kedvessel, így elképzelhető, hogy netán a csinos, Pansy Parkinsonra esett a választása? A gyönyörű mardekáros lány kitűnő családi háttérrel rendelkezik, ugyanis egy nagy múltú aranyvérű rokonság leszármazottja. Viszont Viktor szeme nem csak Miss Parinsonon ragadt meg. Elkaptunk pár pillanatot további hölgyekről. Az első képen idejét egy Hermione Granger nevű, elragadóan csinos mugli származású lány társaságában tölti, aki az iskola éltanulói közé tartozik. A második képen egy eleinte ismeretlen, de ellenben annál bájosabb lány mutatkozik. Tudomásunkra jutott, hogy a hölgy neve Aria Morton. Családi háttere nem ismert, de összefüggésbe hozható Perselus Pitonnal, a Roxfort bájitaltanárával, mivel a szokottnál többször láttuk már őket együtt. – olvastam fel hangosan. – De jó, Piton professzor az apám! – kiáltottam boldogan, mire az egész asztalból kitört a röhögés.

-- Ennek én is felettébb örülök, Miss Morton. – szólt mögülem egy mogorva hang, mire megfordultam.

Az említett állt velem szembe, mire még jobban röhögtünk.

-- Mostantól hívhatom papának? – pislogtam párat.

-- Meg ne próbáld, Morton! – mordult rám.

-- Éééééééés, apucinak? – beharapott ajakkal vártam a választ, mindeközben Draco már az asztalba verte a fejét, annyira nevetett.

Nem válaszolt, csupán a szőkét a hajánál fogva egyenesbe rántott, mire a fiú roppant férfiatlanul felsikított.

-- A hajam! – jajgatott, mikor elengedte a tanár. – Mostantól biztosan lesz egy kopasz foltom.

-- Legalább nem fognak ennyire készségesen borulni rád a hölgyek, Malfoy. – forgatta meg a szemeit. – Olvassátok tovább. Morton kapcsolatát is előszedték.

-- A csinos lányt viszont több Roxforti diákkal is láttuk egy hét alatt. Az egyik úriember nem más, mint Cedric Diggory, a Roxfort képviselője. A következő Draco Malfoy, a Malfoy család egyetlen örököse, akivel egy elég intim pillanatot kaphattunk el. – a képen az szerepelt, mikor Draco bejelentette, hogy valahogy sikerült leszervezni, hogy páholyból nézhessük az első próbát, ami már biztosan egy arénában lesz megtartva, így boldogságomban arcon csókoltam, miközben a fiú a derekamat fogta. – Azt is tudjuk, hogy Miss Morton párkapcsolatban él Fred Weasleyyel, aki annak a Ron Weasleynek a bátyja, aki Harry Potter, a legfiatalabb bajnok, legjobb barátja. Vajon hogy viseli Fred ezt a súlyos csapást?

A leszármazottWo Geschichten leben. Entdecke jetzt