Párválasz

1.1K 77 3
                                    

Az első próba végül sikerrel zárult, ami azt jelentette, hogy senki sem halálozott el – Draco nagy bánatára –, ám minden bajnok szerzett egy kis sérülést. Harryé volt a legdurvább, akit elkapott a magyar menydörgő tüskés farka, felszakítva ezzel mélyen a jobb karját és vállát, amit be kellett forrasztani.

Cedric elég furcsán oldotta meg a dolgot, ugyanis megfogott egy követ és kutyává változtatta, hogy majd az eltereli a sárkány figyelmét, ami be is jött, csak végül a sárkánynak is leesett, hogy nem egy kutyát kell égetnie, hanem Cedricet, így a fiú az oldalába kapott egy kis pirítást, ami miatt összecsuklott, miközben az aranytojást ölelgette. Aztán Fleur következett, aki elkábította a sárkányt, ami jól is ment, mert a bestia elaludt, csak aztán horkolni kezdett és láng tölt elő az orrából, meggyújtva ezzel a lány talárját. Bár ezzel sem volt túl sok gond, mert egy egyszerű locsoló bűbájjal eloltotta. Utána Krum jött, akinek esze ágában sem volt repülni, nem úgy, mint Harrynek, helyette valami furcsa átkot küldött a sárkányra, aki emiatt toporzékolni és vergődni kezdett, ezzel összetaposva egy rendes tojást, ami miatt Krum pontlevonást kapott, mert elvileg semmiben nem szabadott volna kárt tenni.

Rita Vitrol azóta teljesen be van zsongva, ugyanis Harry nem volt hajlandó neki interjút adni, csupán közölte vele, hogy „viszontlátásra". Dracoékkal megállapítottuk, hogy ez eléggé mardekáros húzás volt, majd közvetlenül ez után inkább kereket oldottunk, mert a riporter már felénk fordult és nyílt volna a szája, hogy leszólítson minket.

-- Morton, Malfoy! – éles tűként hatolt belém Piton hangja, mire felkaptuk a fejünket.

Szerdát mutatott a naptár, kint már nagy pelyhekben hullott a hó, december eleje révén, mi pedig az utolsó óránkon ültünk, bájitaltanon. Már készen voltunk az órai feladattal, lemásoltuk a tábláról a házi feladatot, és már csak a kicsengetésre vártunk. Dracoval éppenséggel elpirult pillantásokat váltottunk egymással, miközben a kezem a fiú combján volt és mutatóujjammal, körkörös mozdulatokkal ingereltem, amit a fiú csak tűrt. Ő a gyűrűit piszkálta eres kezein, ami miatt kénytelen voltam beharapni a számat. Olyan jól néz ki!

-- Most, hogy végre Malfoy és Morton se a szerelmeskedéssel foglalkoznak – ezzel azonnal elengedtem a fiú combját, mire az elégedetlenül mordult fel. –, megosztanék önökkel egy igen fontos hírt.

Draco megforgatta a szemeit, majd egy „biztos nagyon fontos"-t morgott.

-- Közeledik a karácsonyi bál, mely hagyományosan a Trimágus Tusa részét képezi, s ami lehetőséget kínál arra, hogy közelebbről is megismerkedjenek külföldi vendégeinkkel. A bált a negyedéves és annál idősebb tanulók számára rendezzük, de ők meghívhatnak fiatalabb tanulókat is.

Pansy és Blaise felröhögött, mire mindenki kérdőn fordult feléjük. Mindketten roppant felnőttesen viselkedtek, ugyanis Zambini a lányt csiklandozta a pennájával, amit Piton csak egy sóhajtással véleményezett.

-- A bált karácsony első napján tartjuk a nagyteremben. – folytatta Piton. – Este nyolc órakor kezdődik és éjfélig tart. Megjelenés fiúknak dísztalárban, lányoknak dísztalárban vagy báli ruhában. És még valami... McGalagony megkért arra, hogy figyelmeztessem magukat arra is, hogy többen oldottabb állapotban leszünk.

Az osztály egyöntetűen felröhögött. Megpróbáltuk elképzelni Pitont „oldottabb" állapotban.

-- Az annyit tesz, hogy részegek lesznek, igaz? – kérdezte Blaise vihogva.

-- Ittas állapotban leszünk, igen. De gyanítom, hogy nem csak mi. – nézett jelentőségteljesen Dracora, majd még pár fiúra. – Ennek ellenére mindenkitől elvárjuk, hogy a bálon is roxfortos diákhoz méltó viselkedést tanúsítson. Óva intek minden mardekárost attól, hogy a magatartásával szégyent hozzon az iskolára. Ez annyit tesz, hogy ne kezdjenek randalírozni, ne csináljanak jelenetet, lehetőleg próbáljanak a két lábukon maradni és mindenféle intim kapcsolódást – itt rám nézett. –, zárjanak be inkább a hálószobájukba. – Blaise nyitotta volna a szájét, de a férfi leintette. – Nem kérek rá szinonimát, szerintem mindenki felfogta, hogy mit kérek.

A leszármazottWhere stories live. Discover now