Köszönetnyílvánítás és egyéb

390 29 7
                                    

Jesszus, egy éve kezdtem el ezt a sztorit írni, egészen pontosan 2022. február 26-án mentettem le az első részét. El sem tudom mondani, hogy milyen hálás vagyok nektek a most lévő 5,2K vote-ért és több szár kommentért amit kaptam. 

Igaz, azt írtam, hogy VÉGE, mert így szokás. Egy korszak lezárult, véget ért egy sztori, amit imádtam írni. Nekem leginkább nem is az számít, hogy mennyire lesz sikeres, engem az éltet, hogy megírtam ezt a sztorit, a bennem lévő legnagyobb szeretettel próbáltam ezt a történetet nektek megírni. Viszont nincs vége, még közel sincs! Ariáék élhetik tovább a kis (részben) nyugodt életüket. Először még terveztem nekik folytatást írni, Hazel életéről, de mostmár úgy gondolom, hogy először nagyot (remélem) alkottam, úgyhogy nem lesz következő rész.

Külön meg szeretném köszönni Polli barátnőmnek, aki egy év alatt rengeteget segített nekem a sztori megírása közben. Sokszor voltam bizonytalan, hogy amit írok, az olyan formában jó-e, ahogy írom és ő vele mindig meg tudtam beszélni a dolgokat. Sokszor már hetekkel előtte tudta, hogy mi fog történni, mint ti.

Igaz, folytatás nem lesz, de a wattpad karrierem itt még nem áll meg! Folytatom továbbra is az írást, most is benne vagyok egy projektben, amit valószínűleg csak pár hét múlva fogtok megtudni, de addig is bátran nézzétek az oldalamat, jelentkezni fogok, ígérem!

Addig is, minden jót kívánok nektek és mégegyszer nagyon köszönöm, hogy megírhattam ezt nektek. Valaminek a vége, egy új dolog kezdete, ezt hagyom még itt nektek. Vigyázzatok magatokra!

Puszi,

_Black_stars__ - Kovács Dóra

A leszármazottWo Geschichten leben. Entdecke jetzt