"Defne'nin Notları II"

1.1K 176 7
                                    

***
Okuyacağınız notlar, Defne Niler'in ilk kitap Ayza - Sothis'in Batışı'nın sonunda görünen defterinden alınan parçalardır.
***


Haziran ve Mart arasında iki ay daha var. Nisan ve Mayıs. Eylül gideli üç ay mı oldu? Hayır, mümkün değil.

En fazla birkaç gün olmalı çünkü üç ay boyunca yaptığım her şeyi unutmuş olamam.

Sen benim uçaklardaki kara kutular gibi olduğumu söylersin hatırlıyor musun?

"Her şeyi kaydediyorsun sanki Defneciğim, kara kutu gibi bir şeysin."

Sesin nasıl bu kadar silinmez? Üç ayda insan sesleri unutmaz mı Eylül? Ben seninkini unutmamışım. Yaratıldığım günden beri yanı başımda duyduğum ses tam şu an, her an, kulaklarımda. Üç ay olamaz. Üç ayı unutamam.

Tuhaf... Adımı bile unuttum ama Eylül'e dair hiçbir anı silinmiyor. Sanki senin anıların yok edilemeyen bir kara kutuda Eylül.

Jack bana, benim koşullu bir hafızaya sahip olduğumu söylemişti. Her zamanki gibi salladığını düşünmüştüm. Dediğine göre hafızam unut dediğim her şeyi bilinç altına gömüyormuş. Hoşuma gitmeyen olayları hafızam kendiliğinden siliyor. Sanki hiç olmamış, hiç yaşanmamış gibi... Anı geri gelse de acı kalmıyor. Galiba hafızamı koşullandıran şey ikizimmiş.

Şu işe bak. Sen olmadan unutamıyorum bile. Anladın mı neden bir yol bulmalıyım? Neden geri gelmelisin. Anlıyorsun biliyorum. Bir tek sen anlayabilirsin.

Üç ay olamaz. Üç ay bomboş geçmedi. Üç ay değil... O üç ay boyunca boş oturan beyinsiz SEN OLAMAZSIN, NE YAPTIN HA? KARDEŞİNİN ELİNİ BİLE TUTAMAZKEN, NASIL
BU KADAR

NASIL!!!
İSE YARAMAZ OLABİLSİN___________________________
                                                             
      

Ayza - Yazılmamış Anılar (Yan Öykü)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin