"Kalpli Boncuk"

3.4K 406 21
                                    

"Nasılsın kalpli boncuk?" Nick Rhydian cam tabutun başında durmuş sorduğu soruya kendi de gülerken başını eğdi. "Senin yanındayken hala ne söyleyeceğimi bilmiyorum sanırım."

Kafasını kaldırma cesareti gösterip cam tabutun içinde yatan Eylül'e baktı. O kadar masum ve duru bir güzelliği vardı ki ona bakarken onunla neden anlaşamadığını anlayamıyordu. "Seni özleyeceğimi hiç düşünmemiştim baş belası..."

Ölmek ondan pek fazla bir şey götürmemişti. Solmuş tenine ve morarmış dudaklarına rağmen hala güzel göründüğünü itiraf etmeliydi. "İçten içe kardeşinin delice fikirlerini hayata geçirmesini istemediğimi söyleyemem. Bu kadar hareketsiz ve sessiz olmana ben de alışamadım."

Sarı saçları üzerinde rastgele duran çiçekler güzelliğini taçlandırıyordu. Cama dokunduğunda cam eriyip yok oldu. Yol boyu elinde tuttuğu bilekliği onun ince ve buz soğukluğundaki bileğinden geçirdi. Ona ait olmasına rağmen hiç onun bileğinde görmemişti. Elbette bunun sorumlusu kendiydi. Ama o bilekliği bir şekilde benimsemişti ya da belki ona ait bir şey taşımak iyi hissettiriyordu. Bir sebepten ötürü kendini çıplak hissetmişti. Aralarında gizli bir bağ vardı ve sanki o kopmuştu. Ki bu iyi bu şeydi. Nick Rhydian gizli bağlardan hoşlanmazdı. Sadece neden bu kadar kayıp hissettiğini anlamıyordu.

İç çekip bir kez daha ona baktı. "Sana daha çok yakıştı prenses." Onunla son konuşmasının onu boğulurcasına ağlattığı gerçeğini göz ardı etmeye çalışıyordu. "Biliyor musun... Bunu itiraf etmek benim için oldukça zor olsa da... Şu an nefes alıyor olmanı her şeyden çok isterdim. Hatta bana kendine has küfürlerini sıralamanı, saçlarını savurup bana o göz deviren bakışlarından birini atmanı... Sanırım bunun için pek çok şeyimden vazgeçebilirdim."

Kendi kendine sırıtıp utanırcasına başını eğdi. "Ya da en azından zamanı geri alabilsem fena olmazdı. Aramızdaki saçma gerginliği temizleyemeden gidebileceğin hiç aklıma gelmemişti. Her neyse..."

Elini ondan çekip cam tabutun yeniden kapanmasını sağladı. "Hoşça kal."

Ayza - Yazılmamış Anılar (Yan Öykü)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin