"Rhydian & Orion"

4.3K 425 144
                                    

"Elbette..." Dedi sahildeki şezlonga uzanmış ve gözlerini kapatmış sevgilisine yürürken. "Venüs'te çakan şimşeklerin tek sebebi Nick Rhydian'dır tabii ki."

Nick sırıtsa da tavrını bozmadı. Bir kolu kafasının altında yatarken "Sessizlik bazen sıkıcı oluyor Lavi." Dedi. "Heyecan gerek."

Lavinia onun yanına oturup gözündeki güneş gözlüklerini çıkardı ve işveli bir tavırla üzerine eğildi. "Heyecan verici başka şeyler de var."

Nick kolları üzerinde doğrulup ona baktı. Esmer tenli minyon kız açık kahve saçları ve gözleriyle çikolata gibiydi. Sevimli ve küçük yüzü ile güzel bir kızdı. "Heyecanlandırması kolay biri değilim bilirsin."

"Nick! Nick!"

Lavinia gelene bakmak için dönerken seslenen onu ittirip yerine oturdu. "Çekil kız şuradan." Nick'e döndü. "Kalk gidiyoruz. İşimiz var."

Nick ona bakıp gözlerini devirdi. "Sana da merhaba Matt." Kafasını hafifçe eğip Lavinia'ya baktı. "İyi misin?"

"İ-iyiyim canım." Dedi Lavinia şaşkınlığını gizlemeye çalışarak. Matt'in Nick ile ne kadar yakın olduğunu biliyordu. "Ben gideyim, sizin yapacak işleriniz olmalı. Görüşürüz Nick."

O giderken Nick göz kırptı. "Seni ararım Lavi."

Matt "Hadi oğlum ya." Dedi. "Kaldır kıçını. İşimiz var diyorum ayı gibi yatıyorsun."

Nick kaşlarını çattı. "Ne işimiz var acaba bu kadar önemli?"

"Eylülcüğüme hediye almamız gerek, zevkine ihtiyacım var."

Nick oflayıp kolunu gözlerine kapatarak şezlonga yattı. "Eylül kim ya?"

Matt gözleri şaşkınlıktan büyüyerek baktı. "Oktay Niler'in kızı! Nasıl tanımazsın lan? Aileleriniz bin yıldır arkadaş, sen görmedin bile kızları."

Nick tavrını bozmadı. "İki şımarık Niler kızına ayıracak ne vaktim ne enerjim var."

Matt abartılı bir şaşkınlıkla elini ağzına götürdü. "Terbiyesiz! Oktaycigim bunu dediğini duyarsa kafanı koparır. Hem adam senin idolün değil mi? Kızlarıyla nasıl bunca zaman tanışmazsın?"

"Çünkü bu Rhydian'lar ve Niler'ler her daim dosttur saçmalığına dahil olmayacağım."

Matt "Aman bana ne." Dedi. "Hadisene oğlum ya yatıyorsun hala. Hediye bulmam lazım Eylül'e söz verdim."

Nick oflayıp doğruldu ve kenarda duran tişörtünü üstüne geçirdi. "Tabii, sevgilimi postaladın ben de gidip kibirli bir Niler'e hediye almalıyım." Kalkıp ilerledi. "Yürü ne alacaksan alalım."

Matt yüzünü buruşturdu. "Sevgilisiymiş, evlenecek sanki."

Nick gülmeden edemedi. "Belki evleneceğim."

"Nah evlenirsin." Dedi Matt gülerken. "Sana göre değil o kız."

"Sen biliyorsun değil mi kim bana göre kim değil. Benimle su altı mağaralarına dalacak birini bulmak kolay olmuyor."

"Ben de seninle dalarım bebişim, kriterin buysa benimle evlen." Gözlerini kırpıştırıp "Hep Rhydian olmak istedim." Dedi. "Dugunumuzu de yanardağ tepesinde yaparız aşkitom ne dersin?"

Nick ona gözlerini devirdi. "Ah lütfen, ben Eylül Niler ile yarışacak kadar güzel değilim."

Matt güldü. "Evet değilsin. Eylül seni ezer geçer. Ayrıca sen salak biri değilsin Nick, o kızın sadece sana yaranmak için adrenalin sporlarına ilgi gösterdiğinin farkında olmalısın."

Ayza - Yazılmamış Anılar (Yan Öykü)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin