Arama tuşuna bastığında, telefonun çabuk açılmadığına sevindi Jungkook. Hata yapmamak için o kadar uğraşmasına rağmen Bay Kim' in güvenini hep boşa çıkarıyordu. İstediği tek şey işini ona güvenildiği kadar iyi yapmaktı. Nasıl bir koruma olarak, Bay Kim' in düşmanlarını bilerek yanına birilerini almadan dışarı çıkmıştı? Nasıl kendine bu kadar güvenmişti? Aklı almıyordu. Karşıdan gelme bir kaç hışırtı ile telefonun açıldığını anladı.
"Jungkook?" Bay Kim'in sesi haberi olmadığını belli edercesine umursamazdı.
Bir kaç kez öksürerek oyalandı. Elini yardım istercesine ensesine koydu. Ensesini sıvazlayarak konuştu.
"Bay Kim" sesinde ki titreşim Taehyung'u süphelendirmişti. Önünde ki belgeden gözlerini kaldırarak dikkatini telefonda ki Jungkook'a çevirdi.
"Jungkook evde sorun mu var? Minho'ya mı bir şey oldu?" Sesinde ki endişe filizleri Jungkook ağır bir yutkunmaya itti. Gözlerini çevreyi incelemeye odaklarken söyledi.
"Bay Kim biz, yani Bay Park evde değil." Karşıdan ses gelmeyişini bilerek devam etti.
"Bay Kim, Bay Park dışarı çıkmak istedi. Ben, ben itiraz ettim ama araya Minho girince kabul ettim." Susarak Bay Kim'den cevap bekledi.
Duyduğu derin nefes sesleri ile dişlerini sıkarak ayağa kalkmaya çalıştı, sorun değildi kalkmıştı.
"Bay Kim?"
"Jungkook olduğun yerden ayrılma" ve telefon kapanma sesi ile beraber gelen o sessizlik. Telefonu cebine sokarak ellerini saçlarına geçirdi Jungkook.
"Lanet olsun!"
▪
Sıkıntıyla olduğu yerde dönüp dururken duyduğu acı fren sesiyle yerinde durdu. Bir kaç saniyenin ardında yere sağlam basan adım sesleri gelmişti.
Burası ıssız bir sokaktı, çok insan geçmiyordu gördüğü kadarıyla. Görüşüne diren Bay Kim ile ağzını açıp konuşacağı sıra Taehyung'un elinin havalandığını görerek kapattı açılan ağzını. Havalanan el bir kaç saniye sonra yüzüne inmişti. Aldığı darbeyi beklediği için şaşırmayarak tepki vermedi.
Taehyung elinin acısını gidermek adına elini havada bir kaç kez salladı. Durmadı ayağıyla Jungkook'un karnına tekme savurdu, tamam bunu beklememişti Jungkook, aldığı darbe ile vücudunu sabit tutamadan sendeledi. Elini karnına atarak inledi.
"Bay ki-"
Taehyung konuşmasına izin vermeden açılan ağzına vurmuştu.
"Konuş demedim sana" sesinde ki öfkeyi belli ederek konuştu. Bağırsa daha fazla etkili olmayacağını biliyordu Jungkook. Ağzına gelen kanı tükürerek yana savrulan kafasını tekrar önüne cevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İf the mafia falls in love |vmin|
Fiksi PenggemarEski sevgilisi tarafından dolandırılan Park Jimin, İntihar etmek için geldiği köprüde onu annesi sanan bir bebeğe annelik yapacak mıydı?