⚠️SMUTTIA SUURIN OSA LUVUSTA🛐⚠️
Joonas kaataa minut hänen omalle pehmeälle sängylle. Hän tule minun päälleni. Hän alkaa pussailemaan minun kaulaani. Hän menee ympäri minun kehoani. Hei Joonas yksi kysymys vielä. Sanon ja hän irrottautuu minun kehoni suutelusta ja katsoo minua. No kerro se sinun kysymys rakas. Joonas vastaa. No sitä vaan ajattelin, että oletko sä nyt aivan sata varma tästä. Kysyn ja katson häntä. Tottakai mä olen varma tästä yn<33. Mä en olisi tuonut sinua minun kotiini jos en olisi tästä nyt varma. Hän vastasi ja jatkoi kaulaani. Hän osuu herkkään kohtaan ja suustani kuuluu jotain vähän outoa. Kohta meidän vaatteet alkavatkin jo lentämään ja tunnen tuon miehen, siis Porkon minun sisälläni. Se tuntuu vain niin hyvältä. Ihan kuin minä olisin oikeassa taivaassa. Hän on varmasti yksi parhaimmista tässä lajissa. Minä otan lakanoista kiinni ja puristan niitä. Käteni ovat aivan punaiset siitä, kun minä puristan niitä jätkän lakanoita nyrkissäni. Tunnen sen kun Porko on lähellä, että hän tulisi. Mhh älä lopeta. Sanon Porkolle. Mutta jos en lopeta niin minä tul... Hän sanoo ja peitän hänen suunsa. Ei se mitään kunhan et nyt lopeta. Vastaan hänelle. Pian tunnenkin jo kun tuo tulee. Hän kaatuu minun viereeni ja koittaa tasata hengitystään. Samalla kun hän katsoo minua todella söpösti.
Vittu mä olen jo rakastunut tähän äijään. Mutta minä tiedän, että hän on The Joonas Porko. Hän on se jätkä, joka tekee vain yhden illan juttuja... Mietin omassa päässäni. Tunnen kun hän nousee taas ylleni ja katsahtaa minua. Nyökkään tuolle ja hän menee minun sisälle. Hän alkaa nyt tekemään sitä todella hitaasti, mutta hän alkaa nopeuttamaan joka kerta. Hän tekee sitä koko ajan. Jokaisella kerralla kun hän nopeuttaa sitä, niin tulee paljon parempi fiilis. Hän tekee sitä koko ajan nopeampaa ja nopeampaa, jos joku niin se vie minut taivaisiin. En ole ikinä saanut näin hyvää. Hän tulee taas. Hän laskeutuu päälleni hitaasti ja suutelee minua. Pitäskö meidän mennä käymään tuolla suihkussa. Porko sanoi ja vinkkasi silmää;). Joo ehkä meidän pitäs mennä käymään siellä suihkussa. Vastaan porkolle ja me menemme suihkuun. Hän ottaa meille pyyhkeet ja laittaa ne pöydän päälle. Hän laittaa suihkun päälle ja vetää minut mukanaan sinne. Siinä me vain halailemme toisiamme, samalla kun vettä tippuu meidän päällemme. Katson Porkoa silmiin ja suutelen häntä.
Lopulta me saamme pestyä kehomme ja lähdemme suihkusta. Hei mul olis muuten pakkasesta ranskalaisia ja nakkeja. Tehtäskö vaikka niitä ennen kuin mennään nukkumaan. Joonas ehdottaa, joka käy minulle. Tota Joonas nyt on sellanen juttu, että saanko sulta jotkut vaatteet lainaan ku en jaksaisi laittaa enään tollasta mekkoa. Kysyn Porkolta huvittuneena. Joo ota vaan sieltä jotkut vaatteet lainaan. Porko vastaa minulle.
Otan puhelimeni ja menen istumaan hänen sohvalle. Hei yn viitsitkö laittaa nämä tästä sinne uuniin sitten kun tämä valo sammuu. Porko kysyy minulta. No joo voinhan mä laittaa. Vastaan ja katson puhelintani, kun Porko menee itse pukemaan. Näen sivusilmällä kun valo sammuu ja menen laittamaan ne uuniin. Otan bissen ja menen takaisin sohvalle. Ai neiti otta bissen:). Porko sanoo samalla kun katsoo minua. No joo mun teki mieli. Vastaan tälle. Hän hakee myös ja sitten alamme katsomaan jotain elokuvaa.
Yn nosta jalkoja mä käyn sammuttamassa uunin ja ottamassa ruokaa. Porko sanoo minulle. Nostan jalkojani. Hän menee ja sammuttaa uunin. Hän ottaa kaksi lautasta ja laittaa niihin ruokaa. Tuossa neidille. Porko sanoo ja antaa toisen niistä minulle. Siinä me syömme, juomme bisseä ja katsomme leffaa. Leffa loppuu ja päätämme mennä yhdessä nukkumaan. Hyvää yötä yn. Porko sanoo takaatani. Hyvää yötä Porkoliini. Vastaan tuolle. Vittu ei täs näin pitänyt käydä. Mä oon rakastunut porkoon. Siihen fuckboy tyyppiin. Eli Joonas Henrik vitun Porkoon...
Tässä se nyt olisi. Sori että kesti, koska mä nukahdin. Mutta toivottavasti piditte:)