Keitetty Kahvi.

102 1 1
                                    

Eilen me emme tehneet mitään. Tänään jaksaisin jopa tehdäkin jotain ehkä. Porko on jo noussut. Täällä haisee juuri keitetty kahvi. En jaksa nousta vielä. Tiedättekö sen sanonnan "aika parantaa haavat." Mutta olen miettinyt, entä jos ne haavat ovat liian syvät. Niitä ei voi enään korjata. Ne ovat niin syvät ja kamalat, että se ei vaan onnistu enään. Olen miettinyt tätä asiaa jonkin verran.

Ulkona alkaa olemaan jo lämmin. Katson puhelintani. Entä jos meidän koko bändi lähtisi minun ja vanhempieni mökille, vaikka viikoksi tai edes viikonlopuksi. Katson puhelintani. Menen katsomaan sääennustetta. Näyttäisi olevan 20astetta lämmintä ulkona koko seuraava viikko ainakin. Ovi avautuu ja sieltä hyppää Porko suoraan päälleni. Mitä sä teet rakas?? Hän kysyy, halaa minua sekä katsoo minua. No mitä olisit mieltä, jos me lähdettäs meidän mökille. Otetaan jätkät mukaan ja mennää sinne pitämään pieni loma, ennen kuin alkaa kiertue ja tälläiset. Totean ja katson häntä. Hei toi on ihan vitun hyvä idea!! Mä meen soittamaan jätkille ja tuun sitten. Porko sanoo ja nousee minun päältäni. Hän lähtee toiseen huoneeseen soittamaan jätkille.

Mä soitin jätkille ja... Porko aloittaa, kun tulen olohuoneeseen. Katson häntä kysyvästi. Ne sano, että huomenna voidaan lähteä sinne. Porko jatkaa. Jee!! Hyppään ilmaan ja kiljun. Anteeksi meidän naapureille. Lopulta menen hakemaan kahvia. Sen jälkeen menen istumaan Porkon viereen. Kauan me ollaan siellä?? Porko kysyy minulta. Niin kauan kun halutaan, vanhemmat ei oo tulossa sinne tähän aikaan vuodesta. Vastasin hänelle. No käykö jos ollaan viikko?? Porko kysyy minulta. Tottakai se käy:). Vastasin Porkolle. Porko laittaa ryhmään viestiä, että olemme siellä viikon. Nousen sohvalta ja menen laittamaan pesukoneen päälle. Menen sen jälkeen takaisin Porkon viereen ja päätämme katsoa elokuvan.

Nousen ylös ja menen laittamaan pyykkejä kuivamaan. Otan sieltä pyykit ja alan laittamaan niitä. Katson yhtä vaatetta missä näkyy vähän verta. En tiennyt, että sieltä oli tullut verta niin paljon läpi. No ei sitä huomaa jos ei tiedä asiasta. Laitan loputkin pyykit kuivumaan. Sitten Kävelen keittiöön ja haen energiajuoman. Mennääkö Joonuska pakkaamaan, että se ei unohdu tai et me ei jakseta. Ehdotan Porkolle. No joo hyvä idea. Porko toteaa ja nousee sohvalta. Lähdemme kohti makkaria. Avaan kaapin ja otan sieltä matkalaukun. Nostan sen meidän sängyn päälle ja avaan sen siihen. Alamme keräilemään tavaroita mitä me tarvitsisimme meidän mukaamme.

Olimme saaneet pakattua suurimman osan tavaroista. Jätkät laitto, että lähdetään jossain 10 aikaan, Tommi tulee hakemaan. Porko totesi minun vierestä. Selvä juttu. Vastasin hänelle. Tilataanko kebut?? Kysyn Porkolta. No miksi se ei kävis:). Hän vastaa ja menee wolt appiin. Tilaamme kebut itsellemme ja jäämme odottamaan niitä. Katsomme jotain sarjaa, kunnes ovikello soi. Menen avaamaan oven ja siellä on kebut ja niiden tuoja. Otan kebut ja lähden keittiöön. Porko jää maksamaan ne. Katson niitä ja minulla on nälkä. Ja kyllä minulla on syömisen kanssa ongelmia tai joku paska syömishäiriö. Joskus on sellaisia päiviä tai viikkoja kun kaikki on normaalia ja Okei. Mutta sitten on niitäkin päiviä ja viikkoja, kun en syö mitään ja kehoni oksentaa kaiken ulos. Tällähetkellä on ihan okei päivä. Porko tulee ja alamme syömään. Samalla katsomme elokuvaa ja juomme kokista. Katsomme elokuvan loppuun ja sitten päätämme, että menemme nukkumaan.

Olen tässä neljä tuntia pyörinyt ja koittanut saada unta. Se ei vaan tule. Kello on nyt noin kolme yöllä. Katson Porkoa, joka tuhisee minun selkääni vasten. Katson vesilasia ja lääkepurkkia pöydällä. Otan purkista yhden lääkkeen. Otan sen ja sitten menen takaisin normi nukkuma asentoon. Katselen pöytää, kunnes kaikki alkaa pimenemään ja aivoista loppuu ajatukset.

"Anteeksi jos on kirjoitusvirheitä, koska kello on 5 aamulla, kun mä kirjoitan tätä. En saa unta joten why not. Koitan saada vielä tällä viikolla yhden luvun aikaan. Mutta viimeistään sitten tulee luku, kun minulla on todistus kädessä ja tämä lukuvuosi takana. Mutta moro:)"

Sen piti olla yhden yön juttu...Where stories live. Discover now