Viimeinen ilta.

107 5 0
                                    

Hyvät ihmiset nyt otetaan timeskip 2vk:). ⚠️Itsetuhoisuutta, itsari.⚠️

Aikaa on nyt kulunut. Meillä pitäs alkaa kiertua kahden kuukauden päästä. Jätkät on juomassa. Itse en nyt jaksanut lähteä niiden kanssa. Biisiä ollaan tehty, mutta se ei ihan vielä ole valmis. Siitä puuttuu vielä jotain. Fanit ovat tykänneet minusta. En voi kulkea päiväaikaan ilman, että joku tunnistaisi minua ja tulisi pyytämään kuvaa minun kanssani. Porkon kanssa on mennyt ihan hyvin. Olen tällähetkellä kotona. Puhelimeeni tulee viesti ja katson sitä. Se on tullut Joelilta. Avaan sen ja siinä on kuva. Porkosta ja tytöstä. Tyttö istuu Porkon sylissä ja halaa Porkoa. Vittu miksi mä luotin siihen. Mä tiesin kyllä, että Porko minua pettäisi. Vittu juuri näin. Kävelen vessaan ja katson itseäni peilistä. Vitun luuseri. Tunnen kun ahdistus kasvaa ja päätän tehdä sen taas. Alan puremaan minun rannettani, jotta se kipu helpottuisi. Se sattuu, mutta se myös tuntuu niin hyvältä. Otan hampaat pois ranteestani ja katson sitä. Siitä tulee verta. Huuhtelen sen ja katson sitä. Vitut nyt se on sitten menoa. Menen Porkon keittiöön ja etsin sieltä veitsen. Menen takaisin vessaan. Laitan veitsen minun ranteelleni ja alan vetämään viiltoja. Se tekee erittäin hyvää minulle. Uppoan siihen maailmaan.

Istun vessan lattialla. Katson vessaa ja minun ranteita. Vessa on täynnä verta ja niin myös ovat minun ranteeni. Mietin hetken asioita ja sitten teen sen päätöksen. Tämä on minun viimeinen ilta. Mutta ennenkuin lähden niin kirjoitan viimeisen viestin jätkille.

"Rakkaat älkää nyt enään huoliko. Mä päätin nyt mennä sinne parempaan paikkaan. Oli todella ihanaa koittaa tätä bändiä, minun ikuista unelma työtäni. Mutta nyt on se oikea aika tehdä tälle kaikelle loppu. Tälle oikealle helvetille. Mä lähden täältä ihan ikiomasta päätöksestäni. Hei Porko pidä ihan vitun kivaa sen sun uuden muijan kanssa. Kiitos paljon Joel kuvasta, se avasi minun silmäni. Vaikka tiesin, että hän on yhden yön miehiä. Kertokaa minun kuolemasta niille faneille. Hautajaisissa te ette saa missään nimessä itkeä, koska te olette minun prinssejä. Prinssit eikä prinsessat itke muiden nähdessään... En minäkään itkenyt. Muistakaa se ikuisesti. Pitäkää päät ylhäällä ja tehkää biisi minun muistolle. Kertokaa minusta teidän lapsille. Hyvää sekä pahaa. Totuus minusta. Siitä kuka olin. Tai no nyt kun ajattelee niin te ette edes tunteneet minua kauaa. En kerro vielä minun salaisuuksia, jos vaikka vahingossa Herään:(. Koska en mä onnistu missään. Tulkaa sitten aina moikkaamaan minua joka joulu, uusivuosi ja minun syntymäpäivänäni. Pyydän sitä. Minä rakastan teitä aina ja ikuisesti.♡: yn. 03:45"

Kirjoitan tuon paperille ja jätän sen pöydälle. Päätän lähteä nyt. Laitan kengät jalkaan, laitan takin päälle ja musiikit soimaan. Laitan minun listan soimaan, jotta voin kuunnella sitä matkalla viimeiseen hengen vetoon. Sitten päätän lähteä kohti siltaa. Laulan samalla, kun olen matkalla sillalle. Pääsen sillan luokse. Katselen hetken ohi meneviä autoja. Päätämme istua kaiteen päälle. Kaivan puhelimen ja otan selfien. Jätkille muistoksi itsestäni. Menen Spotify valitsemaan viimeistä biisiä. Vaihdan Mr. Forgettablen biisin Feel nothing biisiin. Laulelen siinä mukana ja nousen seisomaan kaiteelle.

"I'm not sad, I feel nothing. I'm silent, I'm done talking. Don't come here please don't touch me. Yeah. Fake smiles for fake people. These stage lights can break people. There's true love and true evil. You see, I felt too much in what felt like forever. But it was gone in a second. Couldn't take another second. This loving heart no longer beats
These caring lungs no longer breathe
And it's amazing how good it feels
I feel nothing at all, no, nothing at all
Everybody can watch me fall
But I'm afraid I don't care at all
It's kinda scary how good it feels
To feel nothing at all, no, nothing, nothing
.....

I feel nothing at all, no, nothing at all
Everybody can watch me fall
But I'm afraid I don't care at all
It's kinda scary how good it feels
To feel nothing at all, no, nothing, nothing
I'm not sad, I feel nothing
I'm silent, I'm done talking." Laulan ja sitten teen sen. Kaatuan tuohon tyhjyyyteen. Pari sekuntia Tunnen leijuvani. Se tuntuu todella hupsulta. Tässä sitä nyt ollaan matkalla kuolemaan. Ei peruutus nappia missään. Sitten yhtäkkiä kaikki vain pimenee täysin.

Sen piti olla yhden yön juttu...Where stories live. Discover now