On ollut ihanaa aikaa, mutta mä rakastan sua niin paljon. Ja vastaan kyllä!! Itken Porkon edessä ja Porko nousee ylös. Hän laittaa sormuksen sormeeni ja suutelemme. Auringon lasku näkyy takanamme. Mä rakastan sua. Sanon Porkolle ja lähden hakemaan puhelintani. Sammutan videon ja menen Porkon luokse. Istumme alas Porkon kanssa ja juomme skumppaamme. Voidaanko ottaa kuvat näistä ja julkaista instaa?? Kysyn ja katson Porkoa. Voidaanhan me. Hän vastaa. Otan Porkoa kädestä ja otamme pari kuvaa auringonlaskua vasten. Me voidaan julkaista nää myöhemmin, mutta nyt haluan nauttia sinun seurasta. Sanon ja laitan puhelimen pois. Menemme makaamaan laiturille ja katselemme auringonlaskua onnellisina.
Mä rakastan sua todella paljon... Sanon Porkolle ja katson häntä. Mutta mä rakastan sua enemmän. Jos mä voisin niin mä antaisin sulle koko maailman... Porko vastaa ja ottaa minut haliin. Mennääkö kohta sisälle?? Kysyn Porkolta. Ihan sama voidaan mennä. Porko vastaa ja nostaa minut syliinsä. Hän lähtee kävelemään kohti mökkiä. Olisin mä voinut kävellä itsekin. Naurahdan joonakselle. Et olis, koska sä olet mun ikioma prinsessa rakas. Porko vastaa ja pääsemme mökille. Menemme sisään ja Porko laskee minut alas. Noh mitä se vastas!! Kuulen Nikon huutavan. Ei se halunnut. Porko vastaa ja alkaa nauramaan. Näytä!! Aleksi juoksee meidän luokse ja katselee käsiämme. Mä oon niin onnellinen teidän puolesta. Ja hei onnea teidän uudelle elämän taipaleelle. Tommi sanoo ja kävelee ulos. Mä käyn röökil. Sanon ja menen ulos.
Otan röökin ja sytytän sen. Katselen tyhjyyteen ja mietin asioita. Entä jos en olekaan valmis tähän. Entä jos möhlin kaiken. Tai Porko ei haluakaan olla minun kanssani, koska olen näin lihava. En näe Tommia enää pihassa. Kuulen kun joku tulee ovesta ulos ja istuu viereeni. Moro. Kuulen äänen sanovan vieressäni, jonka tunnistan Nikoksi. Moro... sanon hiljaa ja nojaa Nikoon. Mikä on?? Kysyy hän minulta. Pelottaa. Entä jos en ole valmis tai entä jos... aloitan mutta Niko keskeyttää minut. Älä ajattele noin. Mä tunnen Porkon sen verran hyvin et se ei tee tälläistä ilman, että se on varma. Vaikka se onkin hulivili, niin silti nää on niitä asioita mitkä se ottaa tosissaan. Niko sanoo ja yllätyn tästä. Kiitos Niko. Sanon ja katson eteenpäin. Mä meen jo sisälle niin tule perästä. Niko sanoo ja menee sisälle. Jään selaamaan puhelinta ulos. Tumppaan röökin maahan ja menen sisälle.
Mua väsyttää. Esitän viisi vuotiasta ja menen Porkon syliin istumaan. No kait me voidaan mennä nukkumaan. Porko vastaa minulle ja nousee minä sylissään. Hyvää yötä!! Sanon jätkille ja Porko lähtee viemään minua kohti makkaria. Jee nukkumaan. Sanon Porkolle. Kyllä me nyt ansaitaan kunnon unet. Porko toteaa ja menee meidän huoneeseen. Hän laskee minut sängylle ja vaihtaa yövaatteet. Vaihdan itsekin ja menen sänkyyn. Hyvää yötä. Porko sanoo minulle ja ottaa minut lusikkaan. Hyvää yötä. Vastaan ja suljen silmät. Tunnen kun Porko silittää hiuksiani ja nukahdan samalla hetkellä...