Näemme Porkon kanssa ison lauman faneja. Meillä oli vain kaksi vaihtoehtoa. Joko ottaa heidän kanssa kuvat, tai lähteä juoksemaan karkuun. Mietin hetken ja katsoin Porkoa. Juokse autoon!! Huudan Porkolle ja lähden juoksemaan. Kuulen sen kun Porko sekä fani lauma tulevat minun takana. Juoksemme autoamme päin. Näen kun Joel avaa auton oven meille. Lähden juoksemaan paljon kovempaa ja niin myös muutkin. Pääsen vihdoin auton luokse ja hyppään sisälle. Pian minun jälkeen tulee Porko. Hän pääsee sisälle ja Joel lyö oven kiinni.
Tommi painaa kaasua ja lähdemme jatkamaan matkaamme. Vielä olisi kauppaan matkaa tunti ja kaupalta 30min mökille. Toivottavasti meidän mökin naapurit eivät ole siellä. Nimittäin heillä jäisi traumat siitä kaikesta mitä tulee tapahtumaan;). Tai niin minä ainakin veikkaan. Sillä jätkien kanssa hommat saattavat lähteä lapasesta. Me varmaan voisimme laittaa saunan sekä uimaan illalla. Laitan itselleni musiikkia soimaan kuulokkeista ja alan nojaamaan Porkoon.
Herään siihen kun minun nimeäni huudetaan. Avaan vähän silmiäni ja nään Porkon hokemassa minun nimeäni. No?? Kysyn häneltä. Me ollaan kaupalla 20min päästä. Hän sanoo minulle, kun katson häntä vähän. Joojoo. Vastaan hänelle. Porko silittää minun hiuksiani ja hymyilee minulle. Otan minun monsterin ja avaan sen. Otan siitä hörpyn ja nojaan vieläkin Porkoon. Katson minun puhelintani. Olen saanut joitain ilmoituksia, jotka eivät ole tärkeitä. Pyyhkäisen ne poissa laitan puhelimen pois, Koska en nyt jaksa katsoa sitä tai siellä ei ole mitään hyvää katsottavaa.
Olemme kaupan pihassa. Nousemme autosta ja lähdemme kohti kauppaa. Pääsemme ovista sisälle, kun soppa alkaa jo. Porko ja Ale saivat idean, että ottavat kisan kumpi konttaa kauemmin kaupan lattialla. He menevät lattialle ja alkavat konttaamaan. Minkä ikäisiä te taas olitte?? Tommi kysyy heiltä. Gugugaga jakalala. Aleksi vastaa. Jojajoja sokakoi. Porko vastaa. No mitä vittua. Kysyn heiltä ja nauran heille. Aleksi vain näyttää keskaria minulle.
Lähdemme jatkamaan matkaa. Olemme menossa kortsu osaston ohitse, kunnes kuulen Nikon takaatani. Hei nuori pari pitäskö hakea kortsuja illan menoihin. Hän sanoo meille. Punastun heti ja tunnen sen. Porko konttaa Nikon viereen ja potkaisee tämän kumoon. Ai saatanan kakara!! Niko huutaa kun hän kaatuu. Me vain naurahdamme heille. Jatkamme hedelmä ja vihannes osastolle. Otamme sieltä salaatti aineet ja pari hedelmääkin mukaan. Menemme hakemaan leipä tarvikkeita. Sen jälkeen menemme hakemaan aamupalalle pekonia, kananmunia ja jogurttia.
Kuulen kun Aleksi nousee lattialta. Ai saatana mun jalat. Aleksi toteaa meille. Hahaa sä hävisit Aleksii. Porko toteaa ja nousee lattialta. No mun jalat on paskana ja varmaan kohta täynnä mustelmia, kun konttasin niin kauan. Aleksi toteaa. Lähdemme jatkamaan matkaa. Hei jätkät otetaan nachovuoka, kananachosalaatin, lohkoperunoiden, kanapihvien, pizzojen, hampurilaisten tarvikkeet. Sekä myös grillattavaa. Tommi ehdottaa ja kaikille se käy. Niin paljon ruokaa... En halua syödä viikon aikana varmaan mitään. Lihoan niin paljon ja se ei ole kivaa. Haluan olla täydellinen ja laiha. Vittu pitää keksiä jotain...
Otamme kaikki nuo tarvikkeet. Menemme hakemaan juotavaa. Jätkät juoksevat alkoholi hyllylle. He hoitavat akkoholit, niin minä voin hoitaa muut juomat. Menen hakemaan monsteria ja Red bullia. Haen pari pulloa vichya. Haen kaksi 24kpl limu lavaa. Toinen Coca Cola ja toinen sprite. Haen pari mehu purkkia. Alan nauramaan lattialla, kun näen tuon näyn. Jätkät kävelevät kunnon kaljat, viinat ja siiderit käsissään. Sitten sieltä takaa tulee Tommi kahvipaketti kädessään. Tässä nähdään taas porukan järki henkilö. He laittavat kaiken kärryihin. Sitten vielä herkut ja voidaan lähteä. Joel toteaa. Lähdemme kävelemään herkku osastolle. Pian kärryihin tulee pari sipsi, karkki ja pähkinäpussia. Käyn hakemassa vielä Jäätelön, jonka söisin kun pääsisimme autoon.
Lähdemme kassoilta kohti meidän autoa. Pääsemme auton luokse ja laitamme kaikki ostoskassit autoon. Sitten Olli vie kärryt pois ja hän tulee takaisin. Sitten pääsemme jatkamaan matkaa kohti mökkiä.
Ajamme mökin pihaan. Tommi parkkeeraa autonsa pihaan ja astun ulos autosta. Otan matkalaukun ja lähden kohti mökin ovea. Otan avaimet taskusta ja etsin oikean avaimen. Avaan oven ja astun sisälle. Jätän laukun eteiseen ja menen takaisin autolle hakemaan lisää tavaraa. Tuomme kaikki tavarat sisälle. Mennään viel tohon pihaan niin mä näytän paikat. Totean jätkille ja lähdemme ulos. Elikkä täällä on meidän varasto, siellä on kaikkea työkalusta tikkatauluun. Tuolla päin on rantasauna, uimapaikka, grillikatos ja ulkoterassi. Selitän jätkille ja osoitan rantaan.
Lähdemme takaisin sisälle. No sitten täällä alakerrassa. Tässä on ensimmäinen makuuhuone. Esittelen sen jätkille. Siellä on parisänky ja kaapit. Me voidaan mennä sinne Ollin kanssa. Joel sanoo minun takaatani ja se on kaikille Okei. No sitten Tässä on ensimmäinen vessa. Ja sen vieressä on keittiö, josta pääsee läpi olohuoneeseen. Ja tässä on toinen makkari. Esittelen huoneita jätkille. Mä voin mennä sinne. Tommi sanol ja se tottakai käy kaikille. Sitten mennään yläkertaan. Totean ja lähdemme rappusia pitkin. Tässä on kolmas makuuhuone. Esittelen huoneen. Me voidaan Joelin kanssa mennä sinne nukkumaan. Niko toteaa ja juoksee kokeilemaan sängyn. Pian hän tulee ja jatkamme matkaa. Tässä on toinen vessa ja vieressä on siivouskomero. Jos juodaan paljon niin siellä on kaikki ämpärit ja siivousvälineet. Totean vähän nauraen. Ja sitten täällä ihan perällä on minun ja Porkon huone. Esittelen ja näytän kaiken loppuun.
Sen jälkeen lähdemme kaikki. Porko vie meidän laukun meidän huoneeseen. Minä alan purkamaan ostoskasseja. Vähän ajan päästä Tommi tulee auttamaan tavaroiden laittamisessa. Saamme laitettua kaikki tavarat ja menemme olohuoneeseen. Katsomme jonkun elokuvan siinä yhdessä. Hei pitäskö mennä laittamaan sauna päälle. Joel toteaa. No mennää pistämään se päälle niin päästään saunaa ja uimaan. Totean jätkille. Aloittakaa te muut tekemään sitä ruokaa. Joel toteaa ennenkuin lähdemme. Käymme hakemassa puita ja menemme laittamaan saunan päälle. Saamme saunan päälle ja odotamme siinä hetken. Lisäämme pari halkoa ja lähdemme sisälle. Uunissa on lohkoperunoita ja kanapihvit. Pitäskö mennä rantaan terassille syömään niin heti sen jälkeen voi mennä saunaan. Joel ehdottaa jätkille ja se käy kaikille. Viemme suurimman osan tavaroista jo sinne valmiiksi. Menen takaisin sisälle. Menen hakemaan uikkarit, pyyhkeen ja saippuat jo valmiiksi. Otan ne ja kanapihvit mukaan. Olli tuo perunoita minun takanani. Lähdemme rantaan päin.
Pääsemme rantaan ja laitamme ruoat pöydälle. Menemme kaikki istumaan. Alamme syömään ja juttelemme. Koitan syödä edes vähän, jotta jätkät eivät huolestu. Niko hakee kajarin ja laitamme musiikkia soimaan. Jätkät kuvaavat videon insta storyyn. Tämä on aivan ihana hetki. Juon oman bisseni loppuun ja avaan uuden. Porko voidaanko me lähteä saunaan?? Kysyn häneltä No mennää vaan. Hän vastaa. Minä ja Porko menemme vaihtamaan uikkareita. Olen vaihtanut jo uikkarin ja käännyn Porkoa päin. Hän näyttää vihaiselta sekä surulliselta. Mikä on rakas. Kysyn häneltä. Hän katsoo minun nilkkaani. Voi vittu... Minä unohdin aivan täysin kaikki uudet jäljet. Yhtäkkiä Porko avaa suunsa ja kysyy minulta. Miksi sinä et kertonut minulle, että sulla ei ollut kaikki hyvin...
"Moikka lapset. Mä oon pahoillani, että kesti näin kauan saada tehtyä uusi. Mulla alkaa ylihuomenna kesätyöt. Varmaan seuraava luku tulee juhannuksena. Ja hei koulut on vihdoinkin loppuneet:) Miten kellon on taas puol 5?? Okei mun unirytmi on vaan paska. Saattaa olla kirjoitusvirheitä, koska No kellon aika. Mutta mä meen varmaan nukkumaan, joten heippa:)"