Mutta...

54 3 0
                                    

Herään siihen, kun kuulen jätkien huutavan minun nimeäni. Yn herää!! Kuulen ja avaan silmät. Mitä onks jotain sattunut?? Katson huolestuneena kaikki jätkiä, paitsi Joonasta joka ei ole täällä. Me tarvitaan sua, voitko nousta istumaan?? Niko pyytää. Nousen istumaan. Älä säikähdä. Joel sanoo ja menee minun taakseni. Hän laittaa minulle silmälaput silmille. Nouse seisomaan ja seuraa mun ääntä. Aleksi sanoo. Lähden seuraamaan hänen ääntään. Laita kengät jalkaan. Olli sanoo ja antaa kengät käteeni. Laitan kengät jalkaani ja lähden seuraamaan Aleksin ääntä.

Olemme kävelleet joku 300metriä. Jää tähän. Aleksi sanoo ja lähtee itse pois. Odotan siinä, hiljaisuudessa, ainut mitä kuulen on tuulen humina ja lintujen laulu sekä veden aallot, jotka hakkaavat laituria. Tunnen kädet jotka kietoutuvat ympärilleni. Tunnistan halaajaksi Porkon, mutta tarkistan sen vielä laittamalla käteni Porkon hiuksien sekaan. Moikka kaunokainen:). Porko sanoo ja pusuttelee kaulaani. Moro, saanko mä ottaa nämä silmälaput pois?? Kysyn Porkolta. Joo voit ottaa. Porko sanoo ja otan silmälaput pois. Näen edessäni piknik viltin ja syötävää sekä juotavaa.

Ihanaa!! Huudan ja hypin Porkon edessä. Okei nyt ihan rauhassa. Porko nauraa minulle. Menen piknik viltille istumaan ja Porko tulee minun viereeni. Mistä hyvästä mä tälläisen oon saanut?? Katson Porkoa ja hymyilen hänelle. Koska sä oot jaksanut mua näin pitkään. Porko vastaa ja pusuttelee minua. Otan skumppapullon ja annan sen Porkolle, jotta hän avaisi sen. Otan lasit ja katson Porkoa, kun hän avaa pullon. Mä rakastan sua<33. Porko sanoo minulle. Mäkin rakastan sua todella paljon<33. Sanon Porkolle ja suutelen tätä. Kaadumme makaamaan ja irtaudumme suudelmasta. Otan mansikoita ja syötän niitä Porkolle sekä saatan syödä pari itse. Juttelen Porkon kanssa kaikenlaisesta.

Porko hakee kajarin ja laittaa musiikkia soimaan. Kuuntelemme musiikkia ja syömme kaikenlaisia herkkuja. Meidän lempi biisi alkaa soimaan. Laitan puhelimen kuvaamaan ja menen takaisin Porkon luokse. Otan häntä kädestä kiinni ja alamme tanssia. Tanssimme niinkuin huomista ei olisi olemassa. Ketään muita ei olisi täällä maapallolla tällä hetkellä. Tanssimme biisin loppuun asti ja me vedämme täysiä. Lähden puhelimen luokse ja olen sammuttamassa puhelinta, kunnes katson puhelimen näyttöä. Se näyttää minun taakseni. Katson näyttöä, josta näen Porkon, joka on polvillaan sormusrasia kädessään. Käännyn katsomaan Porkoa ja alan itkemään. Menen hänen luokseen ja itken hänen edessään. Porko katsoo minua kysyvästi. Tää on ollut ihanaa aikaa sun kanssa, mutta...

"anteeks et on näin lyhyt ku on ollut ongelmia koulussa... mut hyvää joulua murut<33"

Sen piti olla yhden yön juttu...Where stories live. Discover now