Jumalauta

58 4 0
                                    

Aleksi hakkaa meidän oveamme. JUMALAUTA!!!! Aleksi huutaa ja äänet hiljenevät. Vetäkää peitto päälle. Aleksi sanoo ja laskee minut maahan. Itken ja tärisen. Aleksi avaa oven ja hakee kamani. Joonas ja Olli ovat peiton alla punaisina. Anna mä selitän... Olli sanoo ja ottaa Aleksia kädestä kiinni. SULLA EI OLE MITÄÄ SELITETTÄVÄÄ!!!!! Aleksi huutaa täysiä ja tulee luokseni. Yn mä voin selittää... Joonas sanoo ja nousee istumaan. Peitto tippuu hänen päältä ja hänen rintansa on täynnä fritsuja. Ollin tekemiä fritsuja... Alan itkemään kovempaa. JOONAS, TOI EI AUTA ENÄÄ. TE KUSITTE KAIKEN!!!! Aleksi huutaa ja lähtee. Yn mä pyydän. Joonas sanoo ennen kuin lähden Aleksin perää. Aleksi ottaa omat kamansa ja menemme eteiseen. Puemme päälle ja menemme ulos.

Aleksi lähtee kävelemään kohti bussi pysäkkiä ja seuraan häntä itkien. Me mennään kotiin... Aleksi sanoo ja pääsemme pysäkille. Mmm... sanon ja nojaan häneen. Anteeksi tosta... Aleksi sanoo ja silittää selkääni. Ei se sun vika ole. Sanon ja bussi tulee juuri silloin. Aleksi maksaa meidät sisään ja menemme istumaan penkeille. Aleksi ostaa meille juna liput ja sen jälkeen selaa jotain instaa. Nojaan alluun ja katson hänen puhelinta myös. Pian jäämme bussista ja lähdemme kävelemään kohti juna-asemaa. Elämä tuntuu tyhjältä ja jotenkin... turhalta. Enkö minä riittänyt Joonakselle... halusiko hän jotain parempaa... pääsemme juna-asemalle.

Millä junalla me mennää?? Kysyn Aleksilta joka katselee juna aikatauluja. Mennään tuolla. Aleksi vastaa ja osoittaa junaa joka lähtee 10minuutin päästä. Okei... vastaan ja lähdemme kävelemään kohti laituria, mistä meidän junamme lähtisi. Pääsimme junaan ja Aleksi etsi meidän paikkoja. Tässä. Aleksi sanoi ja nosti meidän tavarat ylös. Menin istumaan ikkunapaikalle. Minua itketti, mutta mitään ei tullut ulos. Mua väsyttää... sanon ja Aleksi istuu viereeni. Sä voit nukkua. Allu vastasi. Nii kait... sanon ja nojaan alluun. Kuuntelen kuulutusta. Juna olisi parin tunnin päästä kotona. Nojaan alluun ja vaivun uneen.

Timeskip pari tuntia.

Herään siihen, kun joku ravistelee minua hereille. Katson häntä ja se on Aleksi. Ollaan nyt kotona. Aleksi sanoo ja nousee. Hän ottaa kamamme ja nousen myös. Menemme ulos junasta ja lähdemme kävelemään kohti paikkaa, mistä saisimme taksin. Odotamme hetken ja sen jälkeen taksi tulee. Aleksi heittää kamamme takakonttiin ja menee etupenkille. Itse menen takapenkille. Aleksi kertoo osoitteensa ja taksi lähtee ajamaan. Kohta olemme allun pihassa. Nousemme autosta ja Aleksi ottaa meidän kamat. Hän maksaa taksin ja kiittää kuskia. Lähdemme kohti Aleksin rappua. Kello on jotain kolme yölle. Hän kaivaa avaimet ja avaa oven. Menemme sisälle ja lähdemme kävelemään rappusia. Pääsemme kolmanteen kerrokseen ja Aleksi avaa oven. Sen oven kyltissä lukee "matela,kaunisvesi" Menemme sisälle ja Aleksi katselee ympärilleen. Me voidaan mennä mullekin jos sä et halua olla täällä. Sanon hänelle ja halaan tuota. Eiku jäädään vaa... Aleksi tokaisee ja alkaa riisua ulkovaatteita. Riisun itsekin ja menen peremmälle. Siitä on hetki, kun olen käynyt täällä.

Menen keittiöön ja otan vettä. Juon sitä siinä. Yn mun pitäs kertoa yksi juttu... Aleksi sanoo ja tulee lähelleni. Katson häntä kysyvästi ja hän laittaa kätensä niskani taakse. Hän yhtäkkiä vetää minut suudelmaan. Vastaan siihen, vaikka se tuntuu väärältä. Aleksi... käännän pään ja katson muualle. Anteeks.. Aleksi sanoo ja menee kauemmas. Ei siis, kun en halua vaan nyt... sanon hänelle. Mä ymmärrän sua. Mennäänkö nukkumaan?? Hän kysyy minulta. Nyökkään ja menemme heidän makkariin. Aleksi riisuu housut ja sukat. Hän menee sänkyyn.
Haittaako jos... kysyn aleksilta ja riisun housut. Ei haittaa. Hän vastaa ja katsoo puhelinta. Riisun hupparin ja vilkaisen puhelinta. Siellä on monta viestiä Ollilta ja Joonakselta. Vittu te kusitte jo kaiken. Totean ääneen ja menen sänkyyn. Niin ne kusi... Aleksi vastaa ja menen hänen kainaloon. Sano jos häiritsen jotenkin. Sanon ja katson hänen puhelinta. Sä et häiritse. Hän toteaa ja lukee Ollin viestejä. Pian hän laskee puhelimen ja ottaa paremman asennon minä edelleen hänen kainalossa. Hyvää yötä. Aleksi sanoo ja silittää hiuksiani. Öitä. Sanon ja nukahdan...

Sen piti olla yhden yön juttu...Where stories live. Discover now