"I wanna fuck you like an animal;)"

136 4 3
                                    

Herään minun herätys ääneen. Kello näyttää puol yhdeksää. Avaan silmiä sen verran, että näen sammuttaa herätykellon. Sammutan sen ja käännän kylkeä, jotta minä näen Porkon. Hän alkaa heräilemään minun vieressäni. Menen hänen kainaloon lämmittelemään hieman. Katsahdan hänen kasvojaan. Huomenta. Pitäskö meidän nousta, että ei tule kamalin kiire. Kysyin häneltä. No huomenta vaan sinullekin, ja ihan kohta. Porko vastasi. Heräilimme siinä pikkuhiljaa.

Nousimme ylös ja lähdin laittamaan kahvia meille. Sen jälkeen menin vaihtamaan vaatteet. Harjasin hiukset ja pesin hampaat. Laitoin deodoranttia ja laitoin paidan päälle. Otin viimeisiä tavaroita ja vein ne laukkuumme. Porko tuo sun vika tavarat. Huudan Porkolle. Hän tuo hänen tavarat ja antaa ne minulle. Laitan ne laukkuun ja laukun kiinni. Vien laukun eteiseen.

Menen hakemaan kahvia itselleni. Jätkät tulevat 20 minuutin päästä. Totean Porkolle, joka menee vessaan. Juon minun kahviani ja katselen puhelintani. Porko menee hakemaan kahvia ja katsoo hänen puhelinta. Vien kahvikupin tiskikoneeseen ja lähden hakemaan minun farkkutakkiani. Porko tulee minun luokseni. Laitan takin päälle. Käyn sammuttamassa valot vielä ja menen eteiseen. Laitan kengät minun jalkaani ja avaan oven. Otan meidän laukun ja menen ulos talostamme. Porko tulee ja laittaa kengät hänen jalkaan. Hän tulee ulos ja laitamme oven kiinni. Kävelemme Tommin auton luokse.

Avaamme oven ja astumme sisälle. Minä nostan matkalaukun sisälle ja Porko tulee minun perässäni istumaan minun viereen. Moroo nuori pari;). Aleksi ja Olli sanovat meidän edestä. Te olette se nuorin pari💀. Vastaamme ja he menevät aivan punaisiksi. Kääntyvät takaisin ja jatkavat hommiaan. Etupenkillä Tommin vieressä istuu Niko. Meidän matkan musa Dj. Hei yn tossa on mun puhelin niin laita siihen reitti, samalla kun mennään sitä hokkaa hakemaan. Tommi sanoo ratin takaata ja antaa puhelimensa. Menen maps sovellukseen ja laitan meidän mökin osoitteen. Matkalle lisään puoleen väliin vessa tauko paikan ja mökin lähelle kauppareissun. Annan puhelimen takaisin etupenkille samaan aikaan, kun meidän oma Hokka hyppää autoon sisälle.

Sit lähetään ajamaan. Tommi toteaa, kun Hokka istuu omalla paikalla turvavyö kiinni. Tommi lähti ajamaan ja Niko laittoi musiikkia soimaan. Ekana sieltä tulee Hayloft. (Hayloft by: Mother Mother.) Laulamme mukana ja pidämme kivaa. Seuraavaksi tulee 505. (505 by: Arctic Monkeys). Minulla tulee tästä biisistä mieleen nuorempi minä. Se minä, joka ei osannut hallita itseään tai muita. Sitten tulee Closer biisi. (Closer by: Nine Inch Nails.) Kuuntelemme biisi, kunnes tulee yksi lause, joka jää mieleen. "I wanna fuck you like an animal." Samalla katson Porkoa punaisena. Hän katsoo minua ja naurahtaa minulle, jonka jälkeen hän pussaa minua. Sen jälkeen tulee rusketusraidat. (Rusketusraidat by: PMMP.) Tästä biisistä tulee mieleen se, kun minä käyn salilla. Laitan tämän aina soimaan ja vedän täysiä tällä biisillä. Yleensä persetreenissä;).

On mennyt joku 1h ja autossa soi B.Y.O.B (B.Y.O.B by: System Of A Down.) Mielessäni näen, kun minä ja äiti huuto laulamme tätä biisiä autossamme. Joel ottaa puhelimensa esiin ja kuvaa meitä. Laulamme ja huudamme tätä biisiä. Hän kirjoittaa siihen, että "Mitähän tämä reissu tuo tullessaan ja minne vie meidän matkamme??". Sen jälkeen alkaa soimaan Wings of a Butterfly. (Wings of a Butterfly by: Him.) Kuuntelemme tätä biisiä, kunnes kuulemme Tommin sanovan, että 15minuutin päästä me pysähdymme. Kuuntelemme vielä pari biisiä. Tommi ajaa auton parkkipaikalle. 10 minuuttia niin jatketaan matkaa. Tommi sanoo ja me lähdemme ulos. Kävelen sisälle ja menen vessaan. Käyn vessassa, jonka jälkeen menen kauppaan. Ostan sieltä Monsterin ja purkkaa. Porko tulee minun luokseni. Hänkin kävi kaupassa. Olemme menossa takaisin autoon, kunnes me näemme sen...

"Moikka:) Mä sain taas tehtyä uuden luvun tähän. Mä sain kesätöitä itselleni. Oon iloinen siitä. Mut hei koht koulut loppuu. Ei mul muuta, heippa lapset<33"

Sen piti olla yhden yön juttu...Where stories live. Discover now