Käännän katseeni takaisin Aleksiin. Mä en edes haluu avata puhelinta, kun siellä on varmaa satoja jos ei tuhansia viestejä jätkiltä. Sanon Aleksille. No jep, mä ainakin tarvitsen hetken aikaa. Aleksi toteaa minulle. Jep, vittu kun kaikki oli just ihan ok. Sanon hänelle. No niinpä. Hän sanoo ja kääntää katseensa telkkariin. Tuijotan hänen kasvoja. Tuo niin ihana nenä ja nuo pehmeät huulet. Vittu ei tämän näin pitänyt mennä, että ihastuisin Joonaksen bändi kaveriin. Aleksi huomaa tuijotukseni ja kääntää katseensa minuun. Käännän katseeni pois hänestä, koska punastun. Kyllä sä saat katsoa. Aleksi naurahtaa ja ottaa minut paremmin syliinsä. Käännän katseeni hänen huuliinsa.
Sano jos sä et halua. Sanon ja vien käteni hänen niskan taakse. Yhtäkkiä huulemme on yhdessä ja tunnen Aleksin kädet takapuolella. Tämä suudelma tuntuu ihanalta, mutta samaan aikaan väärältä. Irtaannun suudelmasta ja katson Aleksia silmiin. Ei vittu... meillä on se keikka ylihuomenna... Sanon ääneen, kun tajuan sen. Voi nyt vittu sekin vielä... Aleksi toteaa ja menen hänen päälleen makaamaan. Vittu sehän tästä vielä puuttuikin. Sanon hänelle. No ihan sama se on vaa yks keikka. Hän toteaa ja silittää hiuksiani. Jep onneks. En kyl jaksa puhua niille sitä ennen... vastaan hänelle. Joo en minäkään nyt. Hän vastaa ja katsomme elokuvaa.
Timeskip
Makoilimme sohvalla ja katselimme elokuvaa. Tilataanko ruokaa?? Aleksi kysyy ja silittää hiuksiani edelleen. Joo käy mulle. Vastaan hänelle ja hän ottaa puhelimensa pöydältä. Jotain hän selaa sillä, kunnes antaa sen minulle. Laita sun tilaus tohon. Aleksi sanoo ja katson sitä. Olemme tilaamassa mäkkäristä. Otan jonkun wrapin ja limun. Annan sen takaisin allulle ja hän laittaa oman tilauksensa. Mä voin maksaa takaisin. Sanon hänelle, kun kuulen hänen tilanneen ja maksaneen ne. Ei sun tarvitse. Aleksi vastaa ja pussaa hiuksiani. Katselemme elokuvaa, kunnes ovikello soi. Aleksi menee eteiseen ja hetken päästä hän tulee takaisin ruokien kanssa. Tossa prinsessalle. Aleksi sanoo ja antaa ruokani minulle. Hän tulee viereeni ja alan syömään. Onneks Aleksi ei tuomitse minua siitä kuinka paljon tai vähän syön. Mä en pysty enempää... sanon ja lasken puoliksi syödyn wrapin lautaselle. Ei sun tarvitsekaan mä oon ylpeä, että sä söit. Aleksi sanoo ja silittää reittäni. Hän jatkaa syömistä ja katselemme elokuvaa. Otan puhelimen taskusta ja avaan ryhmämme.
Huoltaja ja kakarat😎🍻
Jojeli: missä yn ja Aleksi on?? Ne ei oo mökil enää.
Catman: niinpä, Mis ne on??
Porkonen: Ne lähti himaa. Varmaa mekin voitas lähteä.
Huoltaja😂: joo lähdetään, tunnin päästä.
Jojeli: okei. Muistakaa et huomen lähdetään Tampereelle vetää keikka🎤
Porkonen: Joojoo.
Lasken puhelimen ja jatkamme leffan katsomista. Kuulemme avaimet ovessa. Ne kääntyvät ja ovi avautuu. Olli ja Porko kävelevät sisään....