Punkero, tuo lonkero!!

83 3 9
                                    

Herään auringon paisteeseen ja kovaan musiikkiin. Kello on 12:37. Katson viereeni. Siinä nukkuu poikaystäväni. Hänen hiukset ovat sekaisin. Kulmakarvat täydelliset, unelma nenä ja huulet mehevät. Ne huutavat minun nimeäni. Menen Porkon lähelle ja suutelen häntä. Hän vastaa suudelmaan. Lopetamme suudelman ja katson häntä. Hän avaa silmät. Huomenta rakas. Hän sanoo ja halaa minua. Huomenta rakkain;)<33 hän vastaa minulle. Mitä olen tehnyt, että ansaitsee hänet. Hän on hyvä mies. Ainakin uskon niin. JOO JOO MIRVALLA ON ISO KONTTI IT IS WHAT IT IS!! SILTI KATOT KUN SE POMPPII MUN BIG BOOTY BITCH!! Kuuluu alakerrasta täysiä. Mitä vittua😂 repeämme nauruun Porkon kanssa.

Puemme päälle ja lähdemme alakertaan. Huomenta. Mitä täällä tapahtuu?? Porko kysyy. Me haluttiin aloittaa bilettäminen jo aikaisin:) Jätkät vastaavat meille. No voi vittu😂 Vastaamme Porkon kanssa. Jätkät käykö tänään ruuaksi kananachosalaatti?? Kysyn jätkiltä. Joo tottakai se käy meille. Jätkät vastaavat. No alanko tekemään ruokaa heti?? Kysyn heiltä. Vaikka. Joel vastaa. Menen keittiöön takaisin ja laitan pannun hellalle. Menen jääkaapille ja otan sieltä kanan, salaatin, kurkun, paprikat, majoneesin, tomaatit, persikat ja itselleni monsterin. Laitan tavarat paistinpannun vieressä olevalle pöydälle. Haen kulhon, leikkuulaudan ja veitsen.

Aloitan salaatista. Avaan pussin ja otan salaatin ulos. Pesen sen ja otan huonot kohdat pois. Sen jälkeen leikkaan sen pienemmiksi paloiksi ja heitän kulhoon. Menen paistinpannun luokse ja laitan kanat pannulle. Sitten menen pesemään tomaatit ja leikkaan ne kahtia. Välillä sekoitan kanoja siinä vieressä. Sitten pesen kurkun ja leikkaan siitä pieniä kolmioita. Otan paprikan ja ja leikkaan sen kahtia. Otan siemenet pois ja pesen ne. Sen jälkeen leikkaan ne pienemmiksi. Menen mauste kaapille ja otan sieltä mausteita. Laitan niitä kanan sekaan, koska ei ole yhtään ärsyttävämpää tilannetta kuin se, kun ruoka ei maistu miltään. Avaan persikka purkin ja leikkaan nekin yllätys yllätys pienemmiksi paloiksi. Avaan majoneesin ja kaadan sen salaatin sekaan. Kaadan myös kanat. Haen nachot ja kaadan ne sekaan ja sitten sekoitan kaiken.

Ruoka on valmista!! Huudan jätkille kun otan itse sitä. Jätkät tulevat katsomaan sitä. Tää näyttää todella hyvältä. Olli sanoo. Missä sä oot oppinut laittamaan ruokaa?? Joel kysyy. Aikasemmin olin kokki. Vastaan heille. Aijaa, miks sä et oo kertonut aikasemmin?? Niko kysyy. Ei oo tullut mieleen kertoa siitä ajasta... Vastaan heille. Menen olohuoneeseen syömään ja katsomaan telkkaria. Mitä tehdään tänää?? Kysyn jätkiltä kun he tulevat. Pitäskö ottaa vaa chilliä ja käydä vaik saunassa?? Joel ehdottaa. Joo kyl se käy, kunhan ei leikitä siperiaa😂 Aleksi vastaa ja rupeamme nauramaan. Joo ei tällä kertaa. Joel vastaa.

Mä meen laittamaan saunan päälle. Sanon jätkille ja nousen penkistä. Mä tuun mukaan. Porko huutaa ja lähtee juoksemaan perään. Selvä Porko 5v😂 vastaan hänelle. Lähdemme kohti rantaa ja menemme sauna rakennukselle. Menemme pari porrasta ylöspäin ja pääsemme saunan ovelle. Otan sytkärin ja menen sinne sisälle, tottakai Porko mukana. Laitan puut sisälle ja sitten otan kaarnaa. Sytytän kaarnan ja laitan sen sisälle puiden kanssa. Laitan luukun kiinni. Se lähtee palamaan. Porko tuijottaa minua ja tulta isoin silmin. No niin mennää katsoo mitä jätkät tekee. Vastaan Porkolle ja hän lähtee perääni.

Avaan oven mökkiimme. HEI PUNKERO!! TUO LONKERO, HOIKALLE POJALLE!!! HEI PUNKERO, TUO LONKERO. HOIKALLE POJAAAAALLLE!!!! Kuulemme kun tulemme sisälle. Mitä hemmettiä😂 kysyn kun nään jätkät melkein alasti. Otan puhelimen esiin ja otan heistä kuvan. Laitan sen ig storyyn. Me vaan kuunneltiin musiikkia. Jätkät vastaavat. Selvä sitten. Vastaan heille. He jatkavat menoa ja juovat bisseä. Haen pyyhkeen ja uikkarit yläkerrasta. Tuutko Porko niin mennään saunaan;). Kysyn häneltä. Entä muut jätkät?? Hän kysyy. Sä saat siellä VIP näytöksen;) kuiskaan hänen korvaansa. Hän juoksee ylös hakemaan omansa. Minä lähden jo saunalle päin. Yhtäkkiä kuulen kun Porko juoksee täyttä vauhtia minun takanani. Pääsemme saunarakennukselle ja menemme pukkariin. Jätetään uikkarit tänne ja mennään alasti saunaan;) kuiskaan Porkolle, kun minulla on vain pyyhe päällä. Minä odotan sinua saunassa;) sanon hänelle ja menen saunaan...

Sen piti olla yhden yön juttu...حيث تعيش القصص. اكتشف الآن