Vain yhden yön juttu

856 10 3
                                    

Moi kUkA Sä oOt?? Kysyy vaalea hiuksinen mies vierestäni. Mä olen yn. Vastaan tuolle jätkälle. MIkSi sÄ oLeT täÄlLä Ihan yPö YksIn. Hän kysyy minulta. No mä tulin juoma mun ajatukset pois. Vastaan tuolle. AijAa nO sAisInkO mInÄ liiTTYä sInUn SeuRAaSi. Hän kysyy. No kait sä voit. Vastaan tuolle. No niin elikkäs mä oon Porko alias Joonas. Hän esittelee itsensä minulle. Moi mä oon yn. Vastaan tuolle. Sä näytät ihanalta. Porko tokaisee. No et sinäkään mikään huonon näköinen ole. Vastaan porkolle.

Miks sä tulit tänne juomaan sun ajatuksia pois. Hän kysyy minulta. No mun ensi rakkaus. Mulla on ikävä sitä... Vastaan tuolle jätkälle. Mä ymmärrän sua. No minkälainen sun ensi rakkaus oli?? Porko kysyy minulta ja juomme juomiamme. No mun ensi rakkaus... Se oli nainen. Tummemmat hiukset, lyhyempi, nuorempi, pelasi jääkiekkoa, asui turun lähellä ja hän välitti musta. Vastaan Porkolle. No mitä sille tapahtui. Joonas kysyy minulta kysyvällä ilmeellä. No se lähti. Kun mulle tuli niin tyhjä olo. Mä en tuntenut mitään. En kipua, surua tai iloa. Olin vain liian tunteeton. Vastaan hänelle. Voi sua muru:(. Joonas sanoo ja halaa minua. No entä sun ensi rakkaus. Kysyn Joonakselta. No se oli tummahiuksinen muija, harrasti taitoluistelua, hänellä oli silmälasit ja hän oli aika lyhyt minuun verrattuna. Porko sanoo vähän haikeena. No missä se nainen nykyään on?? Kysyn porkolta samalla kun halaan häntä. No se sairastu masennukseen ja en sen jälkeen ole kuullut hänestä. Porko sanoo ja halaa minua tiukasti. Mikä sun työ on muuten?? Joonas kysyy minulta. Ai No mä olen laulaja sekä kitaran soittaja. Tällä hetkellä etin itselleni bändiä, entä sun työ. Vastaan tuolle pörröpäälle. No itseasiassa mä oon myös kitaristi bändistä blin channel. Hän sanoo. Me kyllä etittäs nais laulajaa ja kitaristia. Hän jatkaa. Aijaa se kuulostaa kiinnostavalta. Vastaan hänelle. No kysytään aamulla jätkiltä. Joonas vastaa minulle. Yn tiiäks sä näytät ihan hyvältä. Joonas sanoo ja alkaa lähestyä minua kohti. No kyllä säkin näytät hyvältä. Vastaan ja suutelen tuota. Pitäiskö meidän juoda nää pois ja lähteä mun kämpille. Joonas ehdottaa ja se käy minulle. Juomme loput juomistamme ja lähdemme kävelemään kohti Joonaksen kämppää.

Joonas etsii avaimia minun vieressäni, kunnes hän löytää ne. Hän avaa ovenja me kävelemme sisälle. Otamme takit ja kengät pois. Joonas suutelee minua ja nostaa minut syliinsä kantoon. Hän kantaa minut makkariin ja heittää minut sängylle...

Nyt erittäin tärkeä tieto anna sofialle. Jos hän tulee laittamaan tämän päivän aikana viestiä minulle. Niin te kullan murut saatte tietää mitä Porkolla on tällähetkellä mielessä;) Jos hän ei kerkeä niin te saatte tietää vasta ensiviikolla.

Sen piti olla yhden yön juttu...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora