Katson ikkunasta ulos. EI VITTU!! Huudan ja lähden kohti ullakkoa. Juoksen ullakon takanurkkaan piiloon. Yn missä sä olet?? Kuulen Porkon huudon yläkerrassa. Täällä!! Huudan ja Porko, Tommi ja Aleksi tulevat minun luokseni. Mikä hätänä ja kuka se oli?? Porko kysyy minulta. S- se ol-oli mun ek-eksä. S-se hak-hakkas mu-mua mon-monta vuot-vuotta. Änkytän heille. No niin ja nyt lähti. Tommi sanoo ja lähtee vihaisen näköisenä alakertaan päin.
Voi vittu!! Ale mee sä Tommin perään muiden jätkien kanssa. Mä jään tänne suojelee. Porko sanoo ja Aleksi lähtee juoksemaa alakertaan. No niin kaikki on hyvin yn. Mä olen tässä. Porko sanoo ja pitää minua sylissään samalla silittäen minua. Alan pikkuhiljaa rauhottua. On mennyt 10min ja Aleksi tulee ylös. Se lähti kotiin. Aleksi sanoo. Hyvä, mutta miks sulla on tuollainen ilme?? Porko kysyy. No Tommia ehkä vähän sattui... Aleksi sanoo. Samalla irtaudun Porkon otteesta ja lähden juoksemaan alakertaan. Mitä vittua tapahtuu?!?!? Huudan kun näen Tommin.
Ajassa taaksepäin 10min
Aleksin povVittu jätkät nyt mennää. Se on yn eksä ja Tommi meni jo hakkaamaan sitä!! Huudan ja lähden juoksemaan ulos. Kuulen kun muutkin jätkät lähtevät minun perässä. En nyt laita kenkiä, ei ole aikaa. Menen ovesta ulos ja katson jätkien kanssa autojemme luokse. EI VITTU!!!! Kuulen Joelin huutavan. Näemme Tommin ja yn eksän tappelemassa. Juoksemme sinne poikien kanssa. Koitamme mennä väliin, mutta ei siitä mitään tule. Kohta näemme, kun yn eksä nostaa nyrkkinsä ilmaan ja lyö Tommia turpaan. Tommi kaatuu maahan ja yn eksä nostaa veriset kasvonsa ylös. Hän katsoo meitä. SANOKAA SILLE VITUN LUTKALLE, ETTÄ TÄMÄ EI JÄÄ TÄHÄN SAATANA. MINÄ VIELÄ PALAAN!!!!!!! Hän huutaa naama verisenä ja lähtee autollansa pois. Tommi herätys!! Kuulen, kun muut jätkät koittavat herättää Tommia. Mitä vittua?? Tommi kysyy kun hän herää. Ota ihan rauhassa. Sanon Tommille, joka katselee ympärilleen. Pystytkö sä nousta?? Kysyy tuo ihana brune. Joo pystyn. Tommi vastaa. Niko ja Joel auttavat rumpalin pystyyn. Me lähdemme kohti mökkiä. Viekää se olkkariin. Mä käyn sanomassa Porkolle ja yn:ille. Lähden kohti ullakkoa.
Nykyhetki
Katson Tommia, joka istuu olohuoneen sohvalla. Hänen nenänsä on veressä. Mä käyn hakemassa ensiaputarvikkeita. Sanon ja lähden kohti vessaa. Avaan vessan alakaapin. Otan sieltä tarvikkeet ja lähden takaisin. Otan penkin ja menen istumaan Tommia vastapäätä. Otan desinfiointi tarvikkeet. Tää saattaa vähän kirvellä. Sanon ennen kuin alan puhdistamaan hänen nenää. Hän vähän irvistää, mutta hän on okei sen kanssa. Sain puhdistettua hänen nenän ja nyt laitan siihen päälle laastarin. Anteeks vielä äskeisestä... Sanon jätkille. Ei se sun vika ollut. Tommi vastaa. Niin kait sitten. Vastaan. Koitetaan unohtaa äskeinen. Joel ehdottaa. Hei Olli paljon sait köksästä yläasteel?? Kysyn häneltä. Mä sain 9, miks kysyt?? Olli vastaa. No sä voit varmaan hoitaa burgerit ja ranskalaiset Aleksin kanssa loppuun?? Kysyn häneltä. Joo onnistuu, tuu Allupallu;) Olli sanoo. Mikä vittu oli?!!?! Aleksi kysyy ja lähtee olin perään.
Tulkaa hakemaan ruokaa!!!!! Olli huutaa keittiöstä. Menemme hakemaan ja olemme yllättyneitä siitä, kuinka hyvin he olivat tehneet ruoan. Otimme ruokaa ja menimme pöytään. Juttelimme siitä mitä tapahtuisi, jos Porko tai joel olisivat isejä. Se oli hieno keskustelu. Menimme sen jälkeen uimaan ja saunaan. Katsoimme elokuvan parin bissen ja sipsien kera. Sen jälkeen menimme nukkumaan.
Pari tuntia eteenpäin.
Herään. Katson kelloa 4:30. En saa enää unta. Otan puhelimen ja lähden alas. Uskon, että muut nukkuvat. Avaan oven ja otan avaimet mukaan. Lähden kävelemään kohti rantaa. Tulen laiturille ja istun alas...
Moikka!!! Saitte nyt toisen luvun. Nyt kysyn jatkanko tätä vai Tommia. Kiitos jos kerrot mielipiteesi❤️ Hei hei:)