Porkolle kahdestaan.

120 4 3
                                    

Porkon pov:

Herään ja katselen ympärille. Olen Aleksin luona olohuoneen lattialla. Patja minun allani. Katson kelloa joka on jo 8:25. Tuijotan vain kattoa. Mietin yn ja minun elämää. Vituttaa se kaikki. Otan puhelimen ja katselen sitä. Ei soittoja tai viestejä lääkäreiltä. Toivottavasti siellä on kaikki hyvin. Kuulen sen, että Olli ja Aleksi ovat heränneet. Kukaan meistä ei vielä jaksa nousta. Eikä meillä ole kiirettä, koska pääsemme yn luokse vasta 11 aikaan.

Kello on jo 9:26. Päätän nousta ja mennä vessaan. Sitten Menen keittämään kahvia. Laitan ne eiliset farkut ja hupparin päälle. Huppari tuoksuu yn:ille. Teen itselleni leivät ja otan kahvia. Menen pöytään syömään ja katsomaan puhelinta. Pian makkarista kävelee Aleksi. Hänkin ottaa kahvia ja menen sohvalle. Hän juo kahvia ja katsoo omaa puhelintaan. Vien leipä lautaseni pois ja otan lisää kahvia. Otan kahvikupin mukaani ja menen parvekkeelle tupakalle.

Katsomme Aleksin kanssa telkkarista jotain paskaa. Olli tulee väsyneen näköisenä ja menee hakemaan kahvia. Hän ottaa kuppinsa ja tulee istumaan Aleksin viereen. Lähetäänkö me sitten 11 aikaan sairaalalle. Olli kysyy meiltä. Mun puolesta voidaan mennä. Aleksi vastaa ja he kääntyvät katsomaan minua. Juu mennää vaa. Vastaan jätkille. Laitan takin päälle ja kengät jalkaan. Lähden autoa kohti jätkät minun perässäni. Minä menen takapenkille ja Olli menee apparin paikalle. Aleksi menee istumaan rattiin ja lähtee ajamaan meitä kohti sairaalaa.

Pääsemme sairaalan parkkipaikalle. Jätämme auton ja menemme sisälle sairaalaan. Kävelemme yhdessä kohti yn huonetta. Loput jätkistä tulee vähän myöhemmin. Pääsemme yn huoneen kohdalle ja koputamme oveen. Kävelemme sisälle ja menen yn viereen. Hän näyttää niin rauhallisesta ja ihanalta, kun hän nukkuu siinä. Aleksi ja Olli ovat toisella yn sänkyä.

Tommi, Joel ja Niko tulevat huoneeseen. Heidän perässä tulee lääkäri sekä hoitaja. Joel ja Niko tulevat viereeni. Tommi tulee minun taakseni ja halaa minua. Meidän yhteinen isä<3. Me ruvetaan nyt herättelemään yn. Lääkäri sanoo meille ja he alkavat hääräämään siinä yn sängyn ympärillä. Yhtäkkiä laite alkaa piippaamaan. Lääkäri painaa sen pois päältä. Yn on hereillä, mutta hän ei vielä ole avannut silmiään. Lääkäri toteaa. Otan yn kädestä kiinni. Yn pliis avaa silmät mulla on ikävä sua. Sanon yn. Hän puristaa kättäni ja avaa silmät hitaasti. Hän räpyttelee silmiään ja katsoo meitä jokaista. Hyvää huomenta yn me tehdään pari testiä nyt. Lääkäri sanoo

He tekivät yn testit ja kaikki oli näköjään Okei. Se on vain todella hyvä juttu. Lääkäri sanoi, että hän pääsee illalla pois. Jos kaikki menee hyvin. Pojat voitteko mennä hetkeksi käytävään, koska mulla on asiaa porkolle kahdestaan. Yn sanoo. Joo me käydään vaikka hakemassa syötävää ja juomat. Jätkät sanovat ja he lähtevät pois.

Sen piti olla yhden yön juttu...Where stories live. Discover now