Panna mua

75 7 0
                                    

Moi... Olli sanoo, kun huomaa meidät. Olemme vain hiljaa ja tuijotamme telkkaria Aleksin kanssa. Anteeks eilisestä, me voidaan selittää... hän jatkaa ja he tulevat meidän luoksemme. No parempi olla hyvä selitys. Aleksi tiuskaisee ja katsoo Ollia pidätellen itkua. He istuvat keittiön penkeille. Sen jälkeen, kun te lähditte niin me jatkettiin sitä ja sit Olli sai tehtävän panna mua. Porko selittää. Toi on vitun huono selitys. Aleksi ja minä sanomme samaan aikaan. Voidaanko puhua nyt vaa. Olli sanoo meille. Ei jaksa meitä väsyttää, ei olla hirveesti nukuttu viime yönä. Aleksi vastaa. No voidaanko edes olla puheväleissä, kun meillä on se keikka kohta. Olli ehdottaa. Mmm... vastaamme Aleksin kanssa. Hyvä... Olli toteaa ja alkaa selata puhelinta.

Mä meen nukkumaan. Sanon ja menen Allun sekä Ollin makkariin. Joo mäkin, öitä. Aleksin ääni kuuluu ja hän tulee perässäni. Riisun housut ja sukkani. Aleksi jättää vain bokserit päälleen ja menee sängylle. Menen hänen kainaloonsa ja suutelen häntä. Hän vastaa ja vie kätensä hupparini alle. Tunnen kun hänen kätensä lähestyvät rintojani. Eiks meidän pitänyt nukkua. Naurahdan Aleksille. Joo, hyvää yötä. Hän sanoo ja vetää minut paremmin kainaloonsa. Öitä sullekin. Sanon ja nukahdan

Aamulla

Herään kolinaan keittiöstä. Joku tekee ilmeisesti aamupalaa. Tunnen kädet ympärilläni ja katson taakseni. Se on Aleksi, joten ei jää hirveästi vaihtoehtoja kuka siellä voisi olla. Tunnen kuinka kädet ympärilläni tiukentuu. Huomenta rakas. Kuuluu Aleksin ääni takaatani ja tunnen niskassa pusuja. Huomenta sullekin. Sanon ja käännyn Aleksia kohti. Hän suutelee minua ja silittää hiuksiani. Ne on ilmeisesti tehnyt meille aamupalaa... sanon Aleksille viitaten Olliin ja Joonakseen. Aijaa, ei kyl hirveästi kiinnosta... Aleksi sanoo surullisena. Hei mä tiedän et sua sattuu se mitä Olli teki, mut yritetään kestää se keikka. Sanon ja nousen ylös. Nii, kuhan fanit ei huomais. Aleksi sanoo ja hänkin nousee. Puen päälleni eiliset vaatteet ja katson allua joka on pukenut päälleen. Yhtäkkiä tämä tulee luokseni ja alkaa tehdä fritsua kaulaani. Mhh Aleksih eih. Sanon hänelle, mutta hän vain jatkaa. Mä vaan merkkasi sut. Aleksi toteaa ja katsoo kaulaani. VITTU KAUNISVESI!!!! Huudan ja otan tyynyn. Alan hakata Aleksia sillä ja hän hakkaa minua takaisin tyynyllä.

Eii!! Huudan kun Aleksi ottaa minut syliini ja heittää minut sängylle. Hän ottaa vauhtia ja hyppää päälleni. AI SAATANAHH!! Huudan täysiä ja pidän käsiäni kyljilläni. Hahaa sori. Aleksi sanoo ja lähtee karkuun. Jään makaamaan sängylle, koska minua sattuu. Nousen hetken päästä ja menen keittiöön. Jätkät istuvat pöydässä. Katson heitä hetken ja haen kahvia sekä särkylääkkeen. Kiitos vitusti Aleksi. Sanon ja istun pöytään. Hehe sori. Aleksi sanoo ja halaa minua. Otan lääkkeen ja alan syömään aamupalaa. Istumme siinä hiljaa ja syömme. Anteeks. Kuuluu yhtäkkiä Joonaksen suusta. Katson häntä. Puhutaan keikan jälkeen... mä meen Aleksin kanssa samaa huoneeseen. Sanon ja jatkan syömistä. Porko ei vastaa mitää ja lähtee vain vessaan. Hyvä mieli?? Olli kysyy minulta. Mitä vittua?!?! Te ite saatana petitte meitä!! Huudan täysiä ja nousen. Menen takaisin makkariin. Menen sängylle makaamaan ja tuijotan seinää. Kuulen puhetta, mutta en jaksa välittää.

Makaan sängyllä ja hetken päästä joku tulee huoneeseen. En jaksa katsoa kuka tuli. Tuijotan vain seinää ja yritän olla itkemättä. Tunnen kädet ympärilläni ja yritän pysyä kasassa. Käännyn katsomaan ja näen mustat hiukset ja söpöt silmät. Anteeks, mä oon pilannut kaiken... sanon ja käännyn. Halaan Aleksia ja hautaan pääni hänen rintaan. Ei se sun vika ole, ne ite petti... Aleksi sanoo ja halaa tiukemmin. Mmm nii... sanon ja Aleksi alkaa silittämään hiuksiani. Meidän pitäs lähteä!! Kuulemme Ollin huudon. En vastaa mitää ja nousen sängystä. Mun pitää käydä kotona... sanon ja Aleksi nyökkää. Menen eteiseen ja puen päälle. Käydään kotona... sanon ja otan kamani. Joo munkin pitää käydä siellä. Porko vastaa ja menemme ulos. Aleksi ja Olli tulevat perässä. Olli ei kehtaa edes katsoa minuun. Heitän kamani Allun takakonttiin ja menen etupenkille istumaan. Pian jätkät tulevat perässä ja lähdemme ajamaan...

Sen piti olla yhden yön juttu...Where stories live. Discover now