Näky...

55 4 0
                                    

Hyvää huomenta rakas. Kuulen ihanan miehen äänen vierestäni, joka halaa minua. No hyvää huomenta rakas kihlattuni. Vastaan ja käännyn suutelemaan häntä. Yhtäkkiä ovesta hyppää Joel ja Niko. Heillä on kattilan kannet käsissä ja he hakkaavat niitä. Hyvää huomenta!! Nyt ei ole aika panna!! Kuulen Joelin sanovan ja hakkaavan kattilan kansia yhteen. Joo joo ei me panna?? Porko vastaa ja nauraa. Aamupala on valmiina!! Aleksi huutaa alakerrasta. Tulkaa sit kohta perästä. Niko sanoo ja lähtee alakertaan Joel kannoillaan.

Kait sitä pitäs nousta. Totean ja nousen pukemaan. Puen Porkon hupparin ja omat farkkuni sekä valkoiset nike sukat. Menen alakertaan ja otan kahvikupin. Otan kahvia ja menen istumaan Aleksin ja Joelin väliin. Otan leivän ja voitelen sitä. Noh mites teidän yö meni?? Joel kysyy virnuillen. Ihan nukkumalla?? Joonas vastaa ja hakee kahvia. Alan syömään leipää ja yritän pysyä hereillä samalla kun hörpin kahviani.

Skip 3h
Istumme sohvalla ja selaamme puhelimia. Yritämme keksiä tekemistä, mutta sitä ei tule. Hei mennään souturetkelle!! Niko huutaa ja hyppää sohvalta. Käy. Kaikki vastaavat samaan ääneen ja alamme nauramaan. Mä käyn vaihtamassa vaatteet. Totean ja lähden meidän huoneeseen. Pian tunnen kun kädet menevät lantiolleni ja joku alkaa tehdä fritsua minun kaulaan. Tunnen pörröiset hiukset, jotka kutittavat minua. Joonas Henrik Porko!! Sanon ja alan kikattamaan hänelle. Mä yritän vaihtaa vaatteita. Jatkan nauraen. Hän irrottaa minusta ja menee sängylle makaamaan. No vaihda. Hän toteaa ja katsoo minua virnuillen. Alan vaihtamaan vaatteita samalla, kun tunnen nuo silmät kehossani. Vaihdan shortsit ja t-paidan ja lähden eteiseen Porko kannoillani.

Elikkä minä, Tommi, Joonas ja yn voidaan mennä samaan veneeseen ja loput toiseen. Joel selittää innoissaan. Jaa, Niko soutaa!! Aleksi ja Olli huutavat mennen veneeseen. Jaha... Niko vastaa ja menee veneeseen. Olli työntää veneen vesille. Aleksi toteaa. Ja mitä sä teet?? Olli kysyy vittuuntuneena Aleksilta. Nautin päivästä. Aleksi vastaa ja nauraa. Olli menee takaisin rantaan ja työntää veneen vesille. Niko soutaa vähän kauemmas ennen kuin me menemme veneeseen. Joonas menee soutajan paikalle ja Tommi työntää meidät vesille. Lähdemme soutamaan kohti kioskia.

Hetken soutamisen jälkeen pääsemme rantaan ja sidomme veneet laituriin. Menemme kioskille sisään ja tilaamme bisset sekä jotkut ottavat pehmikset. Syön pehmistä ja katson, kun Porko ottaa minusta kuvan ja julkaisee sen ig storyyn. Nautimme kesä päivästä ja istumme kioskin edessä penkeillä.

Lähdemme hetken päästä soutamaan takaisin mökkiä päin. Hei otetaan kisa, kumpi on ensin rannassa. Aleksi ehdottaa ja lähtee soutamaan täysiä rantaa kohti. Joonas lähtee soutamaan täysillä. Hän onnistuu tiputtamaan airon veteen. Voi vittu!! Joonas toteaa ja yrittää saada Sirpa vedestä. No nii rauhoitut nyt. Tommi, meidän järjen ääni toteaa. Porko nousee seisomaan ja vene kaatuu. Olemme yhtäkkiä veden varassa ja uimme kohti rantaa.

Vitun Porko!! Olli huutaa ja he nauravat rannassa meille. Jos ens kerralla ei kisattaisi. Tommi toteaa, kun pääsemme rantaan. Voi vittu. Niko nauraa ja katsoo meitä. Hän ottaa meistä kuvan ja laittaa sen blind channelin ig storyyn tekstillä "pitikö leikkiä veneellä??" Jätkät lähtevät hakemaan venettä toisella veneellä. Menen itse istumaan johonkin penkille ja yritän kuivatella, jotta en olisi läpi märkä. Pian jätkät tulevat takaisin ja tulevat istumaan minun kanssani penkeille.

Skip tunti
Otan puhelimen käteen ja avaan instasta tulleen ilmoituksen. Luen sitä viestiä. "Hyi saatana miten joku voi fanittaa tollaista bändiä. Katsokaa nyt kuinka läski tuo nainenkin on, hän voisi laihduttaa pari kiloa jos parikymmentäkin. Varmaan syö vain mäkkiä ja sipsejä. Hyi helvetti miten joku voi rakastaa tollaista läskiä. Tappais itsensä." Katson viestiä hetken. Mä käyn sisällä... Sanon jätkille ja menen sisälle. Menen keittiöön ja etsin sieltä veitsen. Katson sitä hetken ja menen omaan huoneeseen....

Skip tunti taas.
Porko
Yn:istä ei ole kuulunut tuntiin. Hän jätti puhelimen tuohon viereeni ja katson sitä. Ja näen viha kommentin. Voi helvetti. Kaikki palapelin palaset osuvat yhteen. Voi vittu. Totean ja lähden sisälle juosten. Yn!! Huudan ja käyn läpi taloa. Mis sä oot!!!! Huudan kovempaa ja menen yläkertaan. Avaan meidän huoneen oven ja katson sitä näkyä. Ei ei ei ei... sanon ja lahoan maahan itkemään. Pian kuulen jätkien askeleet, jotka lähestyvät minua. Ei helvetti... Tommi toteaa ja joku halaa minua....

"Muhahahaa😈 jätän teidät tälläisen kohtaan, joten hei hei lapset. Älkää jooko tulko mun ovelle ja tappako mua:)<33"

Sen piti olla yhden yön juttu...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora