Aika jutella

124 4 3
                                    

Ottakaa huomioon, että nyt tulee normaalisti yn näkökulmasta.

No niin Porko nyt on aika jutella. Sanon hänelle. No kerro. Porko vastaa minulle. Miks sä teit niin ja petit mua. Kysyn häneltä kyyneleet silmissäni. En mä pettänyt sua. Se oli mun serkku, jonka mä tapasin. Porko vastaa ja kuivaa minun kyyneleitä. Mut miks Joel lähetti sit teistä kuvan yhdessä. Yn kysyy minulta. No vittu se oli kännissä. Porko vastaa minulle. Me voidaan vaikka soittaa Kertulle. Porko ehdottaa. Ei tarvi mä uskon sua rakas. Yn sanoo. Minä kumarrun ja suutelen häntä. Vittu anteeksi. Yn sanoo minulle. Ei se ole sun vika. Porko sanoo ja istuu penkillä katsoen minua söpösti.

Pojat tulivat takaisin. He olivat käyneet kaupassa ja myös hakemassa kebua. Ei tekisi mieli syödä, koska olen iso lehmä ja vitun läski. No pakko jotain syödä, että pojat ei huolestu. Hei täs on vaa kuusi rullaa nii haluuks joku puoliksi mun kanssa. Aleksi kysyy. Mä voin ottaa. Sanon ja olen iloinen, koska puolikas on edes vähän helpompi saada alas kurkusta. Aleksi vetää sen puoliksi ja antaa puolet minulle. Hän myös ojentaa minulle myös monsterin ja sprite. Kiitos paljon jätkät. Sanon heille samalla, kun me syömme. Se oli vaikeaa, mutta sain syötyä suurimman osan. Ne mitä jäi yli syötin Porkolle.

Olimme siinä hetken hengailleet, kun lääkäri tuli huoneeseen. Moikka. Eli yn sä pääset tänään kotiin, mutta olis hyvä jos et olis koko aikaa yksin. Lääkäri sanoi. Joo se asuu mun luona. Porko sanoo lääkärille. Ainiin jos mietit mun kämpässä nii mä myin sen eteenpäin ja muutin Porkolle. Eli tossa olis pari lappua mukaan. Siinä on venyttely ohjeita, kuntoutus aikoja ja tälläistä. Menette apteekkiin ja saatte sieltä lääkkeitä sun omalla nimellä. Lääkäri sanoo. Okei se on selvä. Vastaan. Hoitaja tuo kohta sulle tavarat niin pääsette lähtemään. Ja mun puolesta hyvää elämän jatkoa. Lääkäri sanoo ja lähtee.

Kohta hoitaja tulee kassin kanssa. Siellä on sun puhelin, kuulokkeet, vaatteet yms muut tavarat mitä sulta löyty. Hoitaja sanoo ja ojentaa sen. Käy vaihtamassa vaatteet niin mä haen sillä aikaa sulle kepit. Hoitaja sanoo ja lähtee. Itse menen vessaan ja vaihdan vaatteet. Onneksi minulla oli löysät housut ja huppari, koska farkuilla minun jalkani ei olisi tykännyt yhtään. Menen takaisin. Heitän sairaala vaatteet sängylle ja istun siihen odottamaan hoitajan paluuta. Avaan puhelimeni ja katson kun se räjähtää ilmoituksista. Heh pari viestiä siellä. Joel sanoo, kun katsoo minun puhelintani. No joo ehkä siellä on ihan vaan pari. Vastaan hänelle. Hoitaja tulee takaisin keppien kanssa. Tossa on kepit. Otat noi paperit mukaan ja sitten te saatte lähteä. Hyvää jatkoa sinulle. Hoitaja sanoo ja lähtee jatkamaan matkaa. Laitan ylimääräiset tavarat taskuihin ja Porko ottaa ne paperit. Sitten lähtee seikkailu miten päästä autolle näillä.

10min myöhemmin olemme ulkona. Se oli kunnon show. Kävelemme autolle ja yllätys yllätys Tommi ajaa autoa. Appariksi menee Joel. Meidän edessä istuu Ale, Olli ja Niksu. Mä ja Porko istutaan takana. Minun vieressä on ylimääräinen paikka, joten laitan kepit siihen matkan ajaksi. Kuuntelemme jotain rockia ja minä juon sitä monsteria. Saavumme minun ja Porkon pihaan. Otan kepit ja lähden ulos autosta. Porko tulee minun perässä. Kiitos paljon kyydistä. Huudamme heille ennenkuin lähdemme. Menemme sisälle ja otan ulkovaatteet pois. Menen vaihtamaan paremmat vaatteet. Sitä ennen käyn suihkussa. Vaihdan nämä vaatteet.

Pitäskö meidän syödä jotain

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pitäskö meidän syödä jotain. Porko toteaa minulle kun istun hänen viereensä. Ei mulla ole nälkä, mutta se voit syödä. Sanon hänelle. Valehtelen... On kyllä pieni nälkä, mutta en halua lihoa. Olen muutenkin kamalan näköinen. No katsotaan joku leffa. Porko ehdottaa, joka sopii minulle hyvin. Valitsen elokuvan sillä aikaa, kun Porko käy hakemassa syötävää. Hän tuo minulle juotavaa ja alamme katsomaan elokuvaa. Katsomme elokuvan ja sitten menemme nukkumaan yhdessä.

"Hyvät Rakkaat lapsoset. Nyt on niin, että minun elämää menee vähän miten menee. Joten olen erittäin pahoillani, mutta minun on pakko ottaa pieni tauko. Mutta tulen kyllä mahdollisimman nopeasti takaisin. Siihen asti kiitos ja näkemiin murut<33"

Sen piti olla yhden yön juttu...Where stories live. Discover now