Yritän hengittää normaalisti, mutta se on todella vaikeaa. Alan haukkomaan happea ja istun maahan. Tuijotan taivasta ja pilviä. Minua alkaa huipata, mutta yritän kyllä pitää silmiä auki. Yn?!?! Kuulen huudon ovelta päin ja katson sinne. Aleksi juoksee luokseni. Hei onks kaikki hyvin?? Aleksi sanoo ja katsoo minua. M mä e en sa sa saa ha happea. Selitän todella vaikeasti hänelle. Hei ota ihan rauhassa. Jos nouset istumaan. Aleksi sanoo ja auttaa minut istumaan. Hän istuu viereeni ja halaa minua. Hengitä mun kanssa sisään... ja ulos... Aleksi sanoo ja alan matkimaan hänen hengitystä. Hyvä. Jatka samanlailla. Aleksi sanoo ja silittää minun selkääni. Nojaan häneen, koska minua huippaa vielä vähän.
Hetken päästä olen rauhoittunut. Mennäänkö sisälle?? Aleksi kysyy ja nyökkään hänelle. Nousemme varovasti ja lähdemme sisälle. Menemme olohuoneeseen niinkuin mitään ei olisi juuri tapahtunut. Pelataanko pullonpyöritystä? Porko ehdottaa kun tulemme takaisin. Käy. Me kaikki vastaamme yhteen ääneen. Joel nousee ja menee keittiöön. Kohta hän tulee takaisin ja antaa meille kaikille bisset. Oho. Totean kun katson Joelia, joka vetää bissen tyhjäksi ykkösellä. Pitäähän meidän pulo saada. Joel naurahtaa ja menee maahan istumaan. Menemme muutkin istumaan maahan ja Joel laittaa pullon meidän piirin keskelle.
Sit mennää!! Joel sanoo ja pyöräyttää pulloa. Little man!! Joel huudahtaa, kun pullo osoittaa allun suuntaan. Mä otan totuuden. Aleksi vastaa. Milloin sä tajusit, että tykkäsit Ollista?? Joel kysyy allulta.Poika miettii hetken, kunnes avaa suunsa. Siinä vaiheessa, kun menetin mun yöunet sen takia ja se oli ainut mitä mun päässä liikku. Aleksi vastaa ja katsoo Ollia onnellisena. Aww. Joel sanoo. Mun vuoro. Allu sanoo ja pyöräyttää pulloa. Se osuu Nikoon. Totuus vai tehtävä?? Aleksi kysyy Nikolta. No mä otan tehtävän. Niko vastaa ja katsoo Allua. Ota parhaan näköisin henkilö ja mene sen kanssa sun makkariin 7minuutin ajaksi. Aleksi sanoo ja virnuilee Nikolle. Niko nousee ja katsoo Joelia. Mennääkö?? Niko kysy ja ottaa Joelin kädestä kiinni. Joel nousee ja he menevät heidän makkariin. Allu laita sit musiikkia, että ei kuuluu liikaa ääniä. Naurahdan allulle ja hän laittaa musiikkia.
(7minuuttia myöhemmin)
Niko ja Joel tulevat takaisin punaisina. Heidän hiukset ovat vähän sekaisin ja heidän hupparit ovat vaihtuneet. He istuvat takaisin maahan ja Niko pyöräyttää pulloa. Se osuu Joonakseen. Noh pikku Porko. Totuus vai tehtävä?? Niko kysyy ja katsoo joonasta. No mä voisin ottaa totuuden. Joonas vastaa ja katsoo minua vähän jännittyneenä. No Joonas. Monta kertaa te ootte tehnyt sen yn kanssa?? Niko sanoo ja kaikki kääntyvät katsomaan Joonasta. Ööööö venaa hetki. Hän sanoo ja alkaa laskemaan sormilla. Joo okei toi riittää. Joel naurahtaa kun Joonas alkaa laskemaan. Mut niko halus tietää?? Joonas sanoo kun katsoo joelia. Se oli vitsi me kyl tiedetään, että te olette monia kertoja tehneet sitä. Niko naurahtaa. Jaha. Joonas vastaa ja pyöräyttää pulloa.Se osuu Olliin. Totuus vai tehtävä?? Joonas kysyy. Olli miettii hetken ja katsoo sen jälkeen Joonasta. Mä otan tehtävän. Olli vastaa. Suutele sitä tyyppiä kuka näyttää parhaalta, ei saa olla Aleksi. Joonas sanoo. Olli nousee maasta ja lähestyy Joonasta. Hän istuu Joonaksen syliin ja katsoo häntä silmiin. Sen jälkeen hän yhdistää heidän huulensa. Katson Allua, häntäkin sattuu tuo näkö. Katson heitä ja he vaan jatkavat suudelmaa. M mä meen vessaan... nousen ja poistun huoneesta. Katson vessaa, mutta menenkin eteiseen. Puen kengät ja farkkutakin. Avaan oven ja lähden juoksemaan metsään. Silmistäni tulee kyyneliä, en halua itkeä. Tämä on todella noloa. Kuulen takaatani juoksuaskelia....
"oikeesti flatline❤️❤️ rakastuin siihen biisiin. Mikä on teidän mielipide:)"