En mä aina tiedä...

55 4 0
                                    

⚠️Tw⚠️

Alan heräillä. On tosi huono olo. Katson hahmoa, joka istuu sängyn reunalla. En tunnista häntä, koska näköni on sumea viel. Laitan silmät kiinni hetkeksi ja yritän saada päänsärkyä rauhoittumaan edes hetkeksi, jotta pystyisin keskittymään edes hetkeksi. Avaan silmät ja tunnistan nyt jätkän. Tommi istuu sängyllä ja selaa puhelinta. Ai helvetti... totean kun nostan kättä, joka sattuu todella paljon. Ai sä heräsit?? Tommi sanoo ja kääntyy katsomaan minua. Joo ai helvetti... sanon kun nousen istumaan.

Varovasti, menetit aika paljon verta... Tommi sanoo ja katsoo minua. Ai kävikö jotain?? Katson Tommia kysyvänä. Sult tuli aika paljon verta. Porko löysi sut täältä, lakanat oli ihan veressä... Tommi kertoo ja katsoo minua. Missä Porko on. Kysyn hiljaa. Se on muiden jätkien kanssa. Se sai jonkun paniikkikohtauksen... Tommi sanoo. Okei... menen takaisin makaamaan sängylle ja tuijotan kattoa. Haluuks sä kertoa miks sä teit noin, ymmärrän jos et halua kertoa. Tommi kysyy ja katsoo minua. Jos mä kerron myöhemmin... sanon ja katson häntä. Se on okei, ymmärrän kyllä. Hän sanoo ja nousee sängyltä. Pärjääks jos meen tekemään ruokaa?? Tuun sit hakee sutkin. Tommi kysyy ja nyökkään. Hän lähtee pois.

Tuijotan kattoa. Miksi he välittävät näin läskistä ja ällöstä naisesta. Ei ole mikään hirveen kova nälkä tällähetkellä. Katselen ympärilleni ja mietin asioita. Miks vitussa en kuollut tähän. Vittu olis pitänyt vaa kuolla. En halua olla heidän ongelmana. Voisin vain kuolla tähän. Pian kuulen askelia. Pyyhin pari kyyneltä pois. Oveen koputetaan. Joo?? Sanon. Aleksi avaa oven ja katsoo minua. Mikä olo?? Hän kysyy. Ei mikää paras. Sanon ja katson häntä. Okei, alakerrassa on ruokaa nii tule syömään. Hän sanoo ja menee edeltä. Nousen aika kivuliaasti ylös ja istun hetken. Sen jälkeen vaihdan Porkon vaatteet päälleni ja nousen. Otan seinästä tukea ja suljen silmät. Hetken päästää lähden kävelemään alakertaan.

Tulen keittiöön ,jossa näen kaikki muut jätkät, paitsi Joonaksen. Moi yn. Joel sanoi ja otti ruokaa. Missä Joona?? Kysyn ja katselen jätkiä. Se nukkuu, kun se sai paniikkikohtauksen... Olli vastaa ruokapöydästä. Kurkkaan olohuoneeseen sen ovelta ja näen Porkon sohvalla. Hän nukkuu rauhallisesti ja tuhisee söpösti. Menen hakemaan ruokaa ja istun pöytään Tommin ja Aleksin väliin. Katselen sitä ruokaa ja sekoittelen kanapestopastaa lautasellani. Kiitos. Joel ja Niko sanovat. He nousevat pöydästä ja lähtevät johonkin. Tommi huomaa sen, että sekoitan ruokaani ja hän katsoo minua.

Onks kaikki hyvin?? Hän yhtäkkiä kysyy. Joo tai siis kun, hhh... yritän selittää ja huokaisen vain lopulta. Sä voit kyl kertoa meille, me osataan olla hiljaa asioista. Olli toteaa Allun vierestä. Joo kyl mä sen tiedän, mut se vaan on vaikeaa selittää asioita. Kun ei aina itsekkään tiedä mitä päässä liikkuu... sanon ja katson ruokaa. Okei, sul ei ole mitää kiirettä kertoa. Tommi sanoo ja halaa mua.
Musta vaan joskus tuntuu, että en ole tarpeeksi ja et Porko ansaitsis parempaa. Ku oon näin läski ja ruma. Mä en vaa halua olla teidän ongelmana... sanon ja katson lautasta. Yhtäkkiä tunnen kun joku halaa minua takaatapäin. Mikään noista ei ole totta rakas. Porko sanoo ja halaa minua. No toi nyt oli fiksusti sanottu Porkolta. Olli sanoo ja naurahtaa. Mitä sä nyt tarkoitat?? Porko kysyy ja katsoo Ollia. No kun yleensä sieltä tulee jotain muuta kuin fiksua sanottavaa. Tommi sanoo ja naurahtaa. Olipa hauskaa hehehee. Porko sanoo ja menee hakemaan syötävää. Se oli vitsi. Olli sanoo. Tiiän sen kyllä. Porko sanoo ja tulee istumaan minun viereeni. Sitten syömme ruokamme.

Selasimme vain loppu illan puhelimia ja otimme rauhassa, jotta haavani eivät aukeaisi. Pitäiskö prinsessan mennä nukkumaan?? Porko kysyy, kun olen hänen sylissään. Käy mulle, mutta en ilman minun prinssiäni. Sanon ja nauran. Porko nousee ja ottaa minut syliinsä. Hyvää yötä. Sanon ja kaikki jätkät vastaavat. Porko kantaa minut meidän huoneeseen ja laskee sängylle. Vaihdan itselleni shortsit ja menen makaamaan sängylle. Yhtäkkiä tunnen, kun hattarapääni ottaa minut kainaloonsa ja silittelee hiuksiani. Hän pussaa niitä ja alkaa hyräillä jotain minulle. Mutta en keskity siihen, kun nukahdan tähän...

Sen piti olla yhden yön juttu...Where stories live. Discover now