Väärän asian halailua.

104 7 0
                                    

Herään siihen kun Porko leikkii minun hiuksillani. Hyvää huomenta rakas. Tuo sanoo kun katson häntä. Hyvää huomenta vielä rakkaampi. Sanon ja suutelen häntä. Mitä mä oon tehnyt, jotta mä ansaitsen sut. Porko sanoo ja silittää minua. Sä ansaitset mut, mutta mä en sua. Vastaan hänelle. Yn mulla on sulle yksi pyyntö. Porko sanoo ja käännän katseeni hänen suuntaan. No kerro se rakas. Sanon ja katson häntä. Älä pliis lähe mun viereltä vielä pitkään aikaan. Porko sanoo minulle. Kuhan sä et lähe. Vastaan hänelle ja annan pusun. Pitäskö meidän nousta pikkuhiljaa. Kysyn häneltä. Ei vielä, mutta voidaan kohta. Vastaan ja vielä makaamme sängyssä.

Nousen ja menen keittiöön. Laitan kahvia tulemaan ja menen istumaan Porkon viereen. Mulla on sit huomenna eka Lääkäri käynti. Ilmoitin Porkolle. Se on sitten selvä. Mä voin heittää sut sinne. Porko sanoi ja hymyili minulle. Voitko tuoda kahvia mulle. Sanoin samalla kun Porko nousi sohvalta. Joo voin tuoda minun prinsessani. Porko vastaa ja menee keittiöön. Hän kaataa meille kahvit ja tuo ne meille. Katsomme jotain paska leffaa, koska ei ole muutakaan. Tänään mentäisiin studiolle vasta 17.

Mä meen käymään kaupassa. Porko sanoi kun oli juonut kahvinsa. Selvä. Vastasin ja katsoin häntä. Hän ottaa puhelimensa ja avaimet. Laittaa takkinsa ja kengät jalkaan. Hän lähtee ovesta. Makaan vain sohvalla ja tuijotan kattoa. Tuntuu jotenkin tyhjältä tällähetkellä. Puhelimeni soi, mutta en jaksa vastata. Vitut siellä kukaan mua tarvitsee. Varmaan vain puhelinmyyjä. Tuijotan kattoa ja yhtäkkiä kuulen jonkun ovella. Yn tule avaamaan tai tuun ovesta läpi. Kuulen huudon. Nousen ja laahustan kohti ovea. Avaan oven ja katson Aleksia. Hei miks et vastannut puhelimeen. Aleksi kysyy ja kävelee sisälle. En jaksanut. Sanon ja Kävelen sohvalle. Hyppään sohvalle maha edellä. Hei onks kaikki hyvin. Aleksi kysyy ja tulee istumaan sohvalle. Jotenkin todella tyhjä olo. Vastaan hänelle. Voi sua. Aleksi sanoo ja halaa minua. Miks sä muuten tulit. Kysyn ja katson häntä. Tulin hakemaan Porkolta kuulokkeet kun ne jäi sille kerran. Hän vastasi. Aaa okei, se varmaan tulee kohta. Vastaan ja juttelemme jotain Aleksin kanssa.

Porko tulee kaupasta ja antaa Aleksille kuulokkeet. Makaan sohvalla edelleen ja tuijotan kattoa. Mä teen meille ruokaa. Porko sanoo keittiöstä. Miksi koko ajan vain ruokaa ja ruokaa. Ajattelen mielessäni. Okei. Vastaan tuolle. Hän tekee kuulemma nakkeja ja ranskalaisia. Tuijotan vain kattoa. Hei mikä on. Porko tulee. No mulla on vähän tyhjä olo. Vastaan tuolle. Hän tulee ja suutelee minua. Vitti mä rakastan häntä. Ruoka on kohta valmista. Porko sanoi samalla kun makasi päälläni. Okkkeii. Vastaan hänelle. Vähän ajan päästä hän nousee ja menee uunin luokse. Hän ottaa pellin pois uunista ja tulee takaisin. Odotetaan hetki, että ruoka jäähtyy niin mennää sit syömään. Porko toteaa.

Mä tuon sullekin ruokaa. Porko toteaa kun nousee sohvalta. Okei. Vastaan hänelle. Toivottavasti hän ei laittaisi minulle paljoa, koska ei tee yhtään mieli syödä tällähetkellä. Porko tulee hetken jälkeen takaisin ja antaa minulle ruokani sekä juotavaa. Katson ruokaa hetken. No eikö kelpaa. Porko kysyy minulta hetken päästä. Kelpaa kelpaa mä vaa jäin haaveilemaan. Sanon hänelle. Otan nakin ja haukkaan sitä. Hyi hyi. Pakko kuitenkin syödä, jotta Porko ei huolestu. Syön siinä koko lautaseni. Tekee niin isosti mieli oksentaa. Pidän vatsastani kiinni ja koitan pitää ruokaa sisälläni. Hei mä lähen kauppaan, kun jäi Monsterit, Red Bullit ja vessapaperit. Porko sanoo minulle. Okei mee vaan. Vastaan tuolle. Hän laittaa takin päälle ja kengät jalkaan. Heippa rakas<3. Tuo sanoo ja antaa vielä pusun. Heippa rakkain. Vastaan ennenkuin hän lähtee. Ovi menee kiinni ja juoksen vessaan. Kerkeän juuri ja juuri vessanpöntölle ennekuin oksennus lentää. Ne ruuat eivät pysy minun sisälläni. Halailen hetken pönttöä, kunnes päätän nousta. Tämä on väärän asian halailua. Kävelen keittiöön ja otan vettä. Kävelen takaisin vessaan ja otan vettä. Purskutan vettä ja sylkäisen vessanpönttöön. Sitten vedän vessan ja pesen kädet. Menen takaisin sohvalle. Makaan siinä ja mietin miten vitussa mun elämä meni tälläiseksi. Näin pahaksi.

Mä tulin kaupasta. Kuuluu Porkon ääni ovelta. Hän ottaa takin ja kengät pois. Hän menee keittiöön ja laittaa tavaroita jääkaappiin. Hei yn ota koppi. Kuulen Porkon ja hän heittää Monsterin minulle. Avaan sen ja nousen istumaan. Otan puhelimen ja menen instaan. Päätän julkaista kuvan.

"Why'd you only call me when you're high." 📷:@joonasbc

Se sai paljon likejä ja kommentteja. Hei lähetään studiolle. Porko sanoo. Joo mennää vaa. Vastaan ja menen pukemaan. Porko ottaa avaimet ja lähdemme autolle. Ajamme studiolle ja istumme sohvalle. Sit kun on treenit ohi niin voidaan korkata bisset jääkaapista.

Treenien jälkeen.

Kello on tällähetkellä 21. Korkataan bisset ja kuunnellaan musiikkia. Me tanssimme Do I Wanna Know?? Biisin tahtiin. (Do I Wanna Know. By: Arctic Monkeys.) Tanssimme ja nautimme tästä. Seuraavaksi tulee (Softcore by: The Neighbourhood.) Laulamme mukana ja tanssimme tässä. Olemme hetken tanssineet ja juoneet. Hei pelattasko juomapeliä. Niko ehdottaa. Käy mulle, laitetaan musiikkia hiljemmalle ja mennään istumaan. Joel vastaa meille. Laitamme musiikkia hiljemmalle ja menemme istumaan sohville meidän juomien kanssa.

No niin nyt voidaan aloittaa. Niko toteaa meille. No aloitetaan helpolla, Aleksi. Joel toteaa. NO mä otan totuuden. Aleksi toteaa meille. Onko Olli hyvä sängyssä. Joel kysyy ja virnuilee. Aleksi kääntää katseensa kohti Ollia. No taitaa se olla;). Aleksi vastaa ja pussaa Ollia. No Porko totuutta vai tehtävää. Aleksi sanoo hänelle. Mä otan, vaikka tehtävän. Porko vastaa. Aleksi katsoo minua ja Porkoa. No tee sun rakkaalle fritsu kaulaan. Aleksi sanoo hänelle.

Hän katsahtaa minua ja tulee sen jälkeen minun syliini istumaan. Hän istuu sylissäni ja suutelee minua huulille. Sen jälkeen hän menee kaulaani. Hän alkaa tehdä fritsua minulle ja se tuntuu ihanalle. Hän tekee niitä pari lisää. Hei nyt riittää. Niko sanoo samalla kun katsoo meitä. Porko katsoo minua ja vinkkaa silmäänsä;). Hän tulee viereeni istumaan ja ottaa uuden bissen. No Tommi mitäs laitetaan. Porko kysyy Tommilta. No pistä mulle totuus. Tommi vastaa hänelle. No kerro sun elämän paras valinta. Porko sanoo Tommille. No se, että mä tutustuin teihin. Tommi toteaa. Hei yn mitä laitetaan. Tommi kysyy ja katsoo minua. No pistä totuus nii kerron. Vastaan hänelle. No hei kun me ei olla tunnettu toisiamme niin kauaa, niin kerro sun elämän tarina meille. Tommi sanoo ja hymyilee. No siis kaikki alkoi...

"Joo sain tämän tehtyä taas ja näin. Okei mä koitan saada tulemaan enemmän lukuja, sitten ku alkaa loma. Sillä tällähetkellä ei vaan pysty. Love ya<33"

Sen piti olla yhden yön juttu...Onde histórias criam vida. Descubra agora