Herään Porkon vierestä. Katson kelloa joka näyttää 13:25. Minä katson tätä jätkää ja otan meistä kuvan. Mun varmaan pitäs lähteä. Koitan lähteä mahdollisimman hiljaa. Minne sä menet?? Porko kysyy puoli unesta. No mä lähden, koska sä teet vaan yhden yön panoja. Sanon hänelle ja keräilen tavaroita. Heh jäisit nyt. Mulla on muutenkin sulle tärkeä kysymys. Porko sanoo. No jos siitä ei ole ongelmaa... Vastaan ja menen istumaan sängylle. No mun kysymys oli, että haluaisitko sä olla mun kanssa. Porko kysyy ja katsoo minua. Siis tää on vitsi. Vastaan hänelle ja katson häntä. Ei ole vitsi. Porko sanoo ja laittaa kätensä minun jalan päälle. No mä voin alkaa sun kanssa, jos sä olet varma tästä. Sanon ja menen tuon haliin. En mä kysyis jos en olisi varma. Porko sanoo ja suukottelee minua.
Kuulen kun Porkon puhelin puhelin alkaa soida. Siellä on Aleksi. Moro Aleksi!! Porko vastaa puhelimeensa. Okei me tullaan noin tunnin päästä. Mut Aleksi vai mitä, että me etsittiin toista kitaristia ja nais laulajaa. Porko vastaa puhelimeen. Okei nii mä tuon sinne studiolle yhden ehdokkaan. Porko sanoo. Joo heippa. Porko sanoo ja sammuttaa puhelun. Tunnin päästä mennään studiolle. Porko sanoo. Pitäskö meidän pukea ja mennä syömään johonkin aamupala. Kysyn Joonakselta jolle se sopii. Saan lainata taas Porkon vaatteita.
Lähdimme Porkon kanssa autolla kohti kahvilaa. Mitä sä otat. Porko kysyy minulta. Ööö täytetty croisant ja kahvi. Vastaan hänelle ja hän välittää sen myyjälle. Saamme tilauksemme ja menemme pöytään. Odota mä otan susta kuvan. Sanon Porkolle ennenkuin hän alkaa syömään. Otan parit kuvat ja sitten me syömme aamupalan.
Lähdemme jatkamaan matkaa kohti studiota. Olemme sen pihassa ja avaan oven. Kävelemme kohti studion ovea. Porko avaa sen omilla avaimillaan. Moikka me nyt tultiin!! Porko huutaa ovelta ja alamme ottamaan ulkovaatteita pois. Me?? Joel kysyy ja kävelee eteiseen. Hän katsoo minua oudosti. Eikö Aleksi kertonut. Tässä on ehdokas naislaulajaksi ja toiseksi kitaristiksi. Porko vastaa Joelille. Moi mä oon yn. Esittäydyn Joelille. Moikka mä oon Joel Hokka. Joel esittäytyy minulle. Otan puhelimen ja kuulen kun Joel sanoo Porkolle jotain minusta. Kuulen vain, että Porko vastaa hänelle että minä olen Porkon:).
Kävelemme olohuoneeseen muiden jätkien luokse. Moikka mä olen yn. Sanon jätkille, jotka kääntyvät katsomaan minua. Niin siis hän on ehdokas naislaulaja ja toinen kitaristi. Porko vastaa jätkille. Aaa Selvä no Moikka. Tuo tumma hiuksinen ja erittäin pitkä henkilö vastaa minulle rumpujen läheltä. Joo siis mä olen Tommi, hän on Aleksi, tuossa on Olli ja sitten on Niko. Tommi jatkaa. Okei kiitos. Kiitän jätkiä. No jos yn soittaa meille kitaraa ja laulais, niin me pystyttäs päättää mitä me tehdään sille. Niko sanoo hänelle. Joel antaa minulle kitaran ja alan laulamaan bad ideaa. Soitan ja laulan bad idean. Pojat pistävät minut eri huoneeseen, koska he halusivat jutella päätöksestä. Noniin tule tänne. Olli sanoo ja hakee minut. Menemme olohuoneeseen. No niin eli me ollaan nyt päätetty. Joel sanoo minulle ja katsoo minua. Sut on valittu bändiin. Aleksi sanoo ja tulee halaamaan minua. Kaikki jätkät tulevat halaamaan minua. No pitäskö meidän mennä juhlistamaan yn bändiin tuloa menemällä juomaan. Joel ehdottaa. Sitten illemmalla voidaan mennä, mutta mä haluan kahvia. Aleksi toteaa. Tommi nousee ja menee keittiöön keittämään kahvia. Tänään me kuulemma koitamme aloittaa uutta biisiä. Me päätimme jätkien kanssa sen, että me emme vielä julkaise uutta jäsentämme. Otimme jätkien kanssa ryhmä kuvan. Jätkät ehdottivat, että he laittavat sen storyyn, mutta he peittäisivät minun naamani. Tekstiksi tulisi "who is she". Suostuin siihen ja me laitoimme sen heidän storyyn. Heidän puhelimet täyttyivät viesteistä, joissa kysellään kuka hän on.
Jätkät päättivät julkaista uuden storyn. No niin eli monta kysymystä on tullut uudesta bändi jäsenestä. Me julkaisemme hänet perjantaina. Joel selittää. Eli olkaa perjantaina hereillä ja valmiina häneen. Sen verran voimme kertoa, että hän on meidän ikäistä seuraa. Niko sanoo ja he lopettavat videon kuvaamisen. He julkaisevat sen ja sitten alamme miettimään uutta biisiä. Ajattelimme tehdä biisin joka koskettaa nuoria. Mutta mikä aihe. Itsetuhoisuus, tuntemattomuus, ihastuminen, tapa puhua toisista henkilöistä yms. Päätimme ottaa tuntemattomuuden. Sen miten sä et tunne mitään. Et kipua, surua, iloa. Et yhtään mitään.
Olimme siinä joku 3h tehneet biisiä. Pitäskö meidän lopettaa tältä päivältä. Niko ehdottaa. Käyhän se, mut mennääkö syömään ja sen jälkeen bisseille. Joel ehdottaa, joka käy jokaiselle. Päätämme yhdessä lähteä syömään hamppareita jätkien kanssa. Minä, Porko, Aleksi ja Olli menimme yhdellä autolla ja loput meni eri autolla.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sen piti olla yhden yön juttu...
DiversosJahas No mitä vittua. Älä lue jos ahdistut.