Te tiedätte siitä!!

146 5 1
                                    

Herään aamulla siihen, että jätkä vierestäni lähtee yrjöömään. Menen hänen perässään ja katson häntä. Katson muita ja kaikki vielä nukkuvat. Niko ja Joel nukkuvat toisella puolella vessaa. No niin tulepas tänne. Sanon ja otan Porkon halaukseen. Menemme takaisin Joelin sänkyyn takaisin. Hän ottaa särkylääkkeen ja vettä. Hyi nyt on paha olo. Porko toteaa minulle. No siihen malliin sä vetelit eilen niitä juomiakin. Vastaan hänelle. Kuulen kun joku muu oksentaa. Hei Porko mä meen katsomaan noiden perään. Huuda jos tulee jotain. Totean hänelle ja lähden. Menen katsomaan kuka on vessassa oksentamassa. Siellä on Joel. Laitan hänen hiukset kiinni. Ota vettä tosta vierestä. Sanon Joelille ja osoitan hänen vesilasia. Katson kun Tommi tulee siihen viereen. Mä lähden hakemaan jotain aamupalaa. Tommi sanoo ja lähtee vetämään.

Kaikki jätkät on hereillä. Yks on kaupassa. Kaks laulajaa kilpailee vessanpönttöön oksentelusta ja kaks jätkää on ämpärissä oksentelemassa. Ja yks kitaristi vaan makaa "kuolleena" tuolla. No nyt on erittäin hyvä päivä. Ehkä mä ymmärrän miksi Tommi ei juonut. Nää oikeesti joi meidänkin puolesta sitä märkää🍻. Kuulen kun joku pimpottaa ja menen avaamaan oven. Tommi tulee sisälle ja minä otan kauppakassit. Sun vuoro auttaa noita. Mä teen nyt nää syötävät. Katsoin aineksia. Hmm No näistä vois tulla nacho vuokaa. No why not, koska darra päivä. Mä teen nacho vuokaa. Ilmoitan jätkille ja heidän mielestä se on hyvä idea.

No niin tulkaa syömään edes vähän. Huudan jätkille. He tulevat ottamaan ja me istumme ympäri olohuonetta sekä keittiötä. Hei Olli ja Aleksi voinko mä kysyä yhtä juttua. Kysyn heiltä. Tajuan sen, että Tommi arvasi kysymyksen. Joo kerrovain. Olli vastaa minulle. No mikä se eilinen suudelma oli ja te sanoitte, että te seurustelette. Totean heille. Huomaan, kun Aleksi vetää noccoa väärään kurkkuun. Olli taputtaa häntä selkään. Te tiedätte siitä!! Aleksi kysyy ja katsoo minua. Te sanoitte siitä eilen. Tommi vastaa hänelle. No okei me seurustellaan, mutta älkää pliis heittäkö meitä bändistä. Aleksi vastaa. No miks me heitettäisiin. Se on ok kuhan ette koko ajan nuole ja saadaan tehtyä sitä työtäkin. Niko vastaa. No huh. Olli toteaa ja me jatkamme syömistä. Päätämme katsoa yhdessä Luciferia. Kiitän Tommia siitä, että hän toi meille energiajuomia. En muuten jaksaisi tätä päivää. Kävin Joelin kaappeja läpi ja löysin sieltä sipsejä. Päätin syödä niitä, koska Joelia ei vähempää kiinnostanut se.

Tajusimme sen, että kello oli jo aika paljon. Katsomme kelloa, joka näytti jo 23:39. Päätimme lähteä Porkon kanssa hänen luokse. Kävimme vielä kaupassa. Haimme sieltä karkkia, sipsiä, limua, energiajuomia, salaattia ja jotain ruokaa mitä voisimme tehdä huomenna. Menimme kassalle ja sitten menimme Porkon luokse. Söimme herkkuja ja joimme limsaa, koska ei tehnyt mieli juoda alkoholia. Katsoimme jotain paskaa ohjelmaa. Meitä ei hirveesti kiinnostanut. Ai niin huomenna me kerrotaan susta. Porko sanoi samalla kun hän katsoi puhelintaan. Nii kerrotte. Mennääkö me nyt sit huomen sinne studiolle. Kysyn Porkolta. Joo, mä muuten lisään sut bändin ryhmään. Porko sanoi ja lisäsi minut.

Huoltaja ja kakarat😎🍻

JOJELI: Huomenna sit studiolle klo 18 ja lähteä saa vasta jossain 1aikaan.

LITTLEMAN: Siis vasta 1aikaan??

CATMAN: Joo vasta silloin, koska meillä on 00 uuden jäsenen julkaisu.

JOJELI: Hei mulla on hyvä idea. Jossain siinä 18aikaan pidetään liveä jossa yn on mukava, mutta yn pitää naamiota vielä. Yn ei puhu. Hän saa vastata vain heiluttamalla päätään.

Okei no se käy minulle, mutta onko jollain maskia mitä minä voin lainata??

LITTLEMAN: Joo minulta löytyy niin mähän voin tuoda sen huomenna.

Sitten kaikki lopettivat keskustelun ja päätimme mennä nukkumaan. Vielä ennenkuin minä menin nukkumaan niin Katsoin Blind channelin storyn. Siellä Joel ilmoitti siitä livestä, jonka me pitäisimme huomenna kello 18aikoihin. Sitten me menimme Porkon kanssa nukkumaan.

Seuraava luku tulee vasta lauantaina, koska se on paljon pidempi kuin tämä:)<33

Sen piti olla yhden yön juttu...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora