Kosto

47 5 2
                                    

Tulemme pihaamme ja otan kamani takakontista. Menen ovelle ja avaan sen. Menen sisälle ja vaihdan kamoja. Niin tekee Porkokin. Voidaanko puhua. Hän yhtäkkiä sanoo. Ei nyt. Sanon ja jatkan. Saan uudet kamat kassiin ja menen takaisin autolle. Heitän kassini takaisin takakonttiin ja menen istumaan etupenkille. Hetken päästä Porko tulee ja lähdemme ajamaan kohti studiota. Katson sormustani ja otan sen sormesta. Tossa. Sanon ja annan sen Porkolle. Hän ottaa sen ja katson ikkunasta ulos. Aurinko paistaa silmiini, joten lasken sen peilin homman alas. Laitan aurinkolasit päähäni ja katson siitä peilistä Porkoa. Hän on vetänyt hupun päähänsä ja katsoo ulos ikkunasta. Tiedän että hän itkee, mutta he kusivat kaiken. Minulta tulee kyyneliä, mutta onneksi aurinkolasit peittävät sen.

Aleksi parkkeeraa auton studion pihaa. Nousemme autosta ja otamme kamamme. Menemme bändibussiin, jolla me menisimme keikka paikalle. Heitämme kamamme bussin takaosaan, joka on tehty sitä varten että sinne pistetään tavaraa ja paljon. Siellä on myös soittimia mitkä mahtuivat sinne. Loput mitkä ei mahdu niin tulee crewjätkien mukana. Tommi menee kuskin paikalle ja Niko hänen viereensä istumaan. Heidän taakse istuu Joel, Porko ja Olli. Minä ja Aleksi istumme ihan takana. Kaikki mukana?? Tommi huutaa ja alkaa käymään nimi kierrosta. Tiedän se kuulostaa kuin olisimme kolmosluokalla, mutta he ovat joskus lähteneet myös ilman bändin jäsentä. Kun olemme saaneet kierroksen läpi niin Tommi lähtee ajamaan. Aleksi ottaa tietokoneensa esiin ja alkaa tekemään työjuttuja. Nojaan Alluun ja katselen kun hän tekee työjuttuja. Yhtäkkiä minua alkaa väsyttää ja suljen silmäni. Yhtäkkiä kaikki hiljenee ympärilläni.

Timeskip
Yn herätys. Aleksi sanoo ja tökkii minua. Mmm mitä?? Kysyn ja avaimen silmiä. Ollaan perillä. Hän sanoo ja nousen. Haen takaata laukkuni. Jätämme soittimet vielä tänne. Menemme sisälle ja Joel menee Nikon kanssa tiskille. He hoitavat paperi hommat ja tulevat takaisin hetken päästä. Meillä on neljä huonetta. Niko sanoo. Mä ja Aleksi voidaan nukkua samassa. Sanon ja katson Aleksia, joka nyökkää. Onks sun ja por. Joel aloittaa, mutta lause jää kesken. Nyt kannattaa Hokka olla hiljaa. Olli sanoo. Mä ja Olli mennään samaan huoneeseen. Porko sanoo ja katsoo minua. Joo no mä ja Niko voidaan olla samassa. Joel sanoo. Ja alffa on yksin ellei löydä jotain daamia viereensä. Sanon ja vinkkaa silmää. Kaikki naurahtavat ja joel antaa kortit meille. Menemme omiin huoneisiimme. Lasken kamat ja juoksen sängylle. Menen makaamaan siihen. Aleksi naurahtaa minulle ja tulee viereeni. Hän vetää minut lusikkaan. Voidaanko nukkua vielä hetki. Sanon ja vedän peiton meidän päällemme. Voit nukkua. Aleksi sanoo ja pussaa poskeani. Nukahdan siihen Aleksin lämpimään halaukseen.

Timeskip taas:)

Herätys muru. Kuulen Aleksin äänen ja tunnen huulet omillani. Vastaan suudelmaan. Mmm mitä?? Kysyn häneltä. Pitäs herätä, jätkät haluaa mennä syömään. Aleksi sanoo ja halaa minua. Okei... sanon ja suljen hetkeksi silmät. Nousen pian ja vaihdan sopivammat vaatteet. Otan tavarat joita tarvisin ja lähdemme kävelemään kohti hotellin ravintolaa. Jätkät odottavat jo meitä pöydän ääressä. Menemme Aleksin kanssa istumaan ja otamme ruokalistan. Luemme sitä hetken ja sitten tarjoilija tulee. Tilaamme ruokamme ja juomamme. Pian tarjoilija tuo juomamme. Juomme siinä ja juttelemme kaikesta. Pian ruokamme tulee ja alamme syömään. Minua edelleen ahdistaa syödä, mutta yritän syödä sen takia ettei jätkät huolestuisi minusta. Saan syötyä puolet ja muut ovat jo valmiita. Mä otan loput mukaani. Sanon jätkille ja pyydämme laskut. Maksamme ne ja menemme omiin huoneisiimme takaisin.

Lasken lautasen pöydälle missä on puolet pitsasta. Menen ulos ja sytytän röökin. Poltan paljon varsinkin silloin, kun minua jännittää jokin asia. Minua jännittää keikka. Entä jos soitan väärin?? Tai jos jotain tapahtuu. Entä jos... tai no turha sitä on ajatella nyt. Kävi mitä kävi, selviän hengissä kaikesta. Tumppaan röökin kaiteeseen ja menen sisälle. Aleksi on sängyssä ja katsoo minua. Mitäs sä katselet?? Kysyn ja kiusaan häntä. Alan riisumaan vaatteitani. En mitää... hän sanoo ja kääntää katseensa. Kyllä sä saat katsoa. Sanon ja saan riisuttua. Menen Allun viereen ja hän vetää minut lusikkaan. Kuuleks sä ton?? Sanon ja osoitan seinää, minkä takana on Olli ja Porko. Ne ei taida katua sitä... hän sanoo ja halaa minua tiukemmin. Kostetaanko?? Kysyn ja katson Allua. Todellakin. Hän sanoo ja suutelee minua. Menen hänen päälleen hajareisin ja jatkan suutelua. Hän alkaa tekemään fritsua kaulaani...

Sen piti olla yhden yön juttu...Where stories live. Discover now