Tämä on vain yksi kerta.

165 2 0
                                    

Heräilen taas yhteen aamuun tämän miehen vierestä. Hän nukkuu vielä. Päätän nousta ja mennä keittiöön. Näen Porkon röökit. Tekisi mieli, mutta minä olen kyllä jo lopettanut. Menen kahvin keittimen luokse ja laitan sen päälle. Katsahdan taas niitä. No ihan sama tämä on vain yksi kerta. Otan Joonaksen sytkärin ja yhden röökin. Menen aivan hiljaa parvekkeelle. Menen nojaamaan parvekkeen kaiteeseen ja sytytän sen. Se yuntuu ihanalta. Kaikki paska helpottuu. Joonas ei kyllä vielä tiedä siitä minun pimeistä puolesta, mutta hän tulee näkemään sen kyllä. Katselen kaupunkia. Siellä kävelee ihmisiä kouluun ja töihin. Pikkulapset leikkii ja Teinit räkättää tai ovat aivan hiljaisia sekä yksin. Aikuiset joko ajavat autoa tai juoksevat puhelin korvassa. Vanhukset nyt vaan puhuvat vähän outoja sekä ovat vähän hitaampia, mutta sen minä ymmärrän. Poltan viimeisetkin tupakasta ja sitten heitän sen pois. Sitten Menen sisälle kämppään. Haen kahvia ja menen katsomaan telkkarista jotain ihme ohjelmaa.

Yhtäkkiä tunnen pusuja niskassani ja tunnen hiukset, jotka kutittavat minua. No hyvää huomenta Porkoseni. Sanon tälle ja katsahdan häntä. Huomenta vain rakkaimpani. Porko sanoo minulle ja halaa. Kello on sitten jo 14:28. Sanon hänelle ja katson kelloa. No meillä on hyvin aikaa treenien alkuun. Porko vastaa minulle ja menee hakemaan kahvia. Hän kaataa kahvia kuppiinsa ja tulee istumaan viereeni. Sun vuoro päättää mitä me katsomaan. Mä käyn sillä aikaa vessassa. Sanon Porkolle ja annan tälle kaukosäätimen.

Käyn vessassa ja tulen takaisin. Ai sä päätit, että me katotaan tuntematon sotilas. Sanon ja menen jääkaapille. Otan sieltä Monsterin ja pöydältä jotain sipsejä. Menen istumaan sohvalle ja Porko laittaa sen elokuvan pyörimään. Porko tulee minun päälleni makaamaan ja siinä me katselemme elokuvaa, syömme sipsejä ja juomme Monsteria.

Hei laitapas itsesi valmiiksi, niin me lähdetään. Porko sanoi elokuvan loputtua. Siis treenit alkaa vasta vähän yli tunnin päästä. Vastasin hänelle. Mutta jos me käydään syömässä ennekuin me mennään studiolle. Porko vastasi minulle. Aaa okei. Menin vaihtamaan vaatteet.

Haittaako sua, vaikka mä käytän tälläsiä vaatteita

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Haittaako sua, vaikka mä käytän tälläsiä vaatteita. Kysyin Porkolta, kun olimme päässeet autoon. Rakas ei haittaa. Tärkeintä on, että sä itse tykkäät käyttää niitä. Porko vastasi ja laittoi kätensä minun reidelleni. Menimme sitten subiin. Tilasin 30cm subin ja limun. Me söimme siinä Joonaksen kanssa ja juttelimme sitä sun tätä. Katsoimme kelloa ja meillä oli vielä aikaa. Päätin käydä hakemassa monsterin kaupasta, koska kyllä minä olen kofeiini addikti. Sitten me päätimme mennä studiolle.

Moikka jätkät. Sanoimme kun tulimme Porkon kanssa sisälle. Moikka vois kohta aloitella sitä liveä. Joel sanoi. Joo mun puolesta, mutta mä käyn ensin vessassa. Ilmoitin jätkille. He olivat laittaneet puhelimen valmiiksi liven aloittamiseksi. Tossa laita toi sun päähän. Allu sanoi ja ojensi minulle naamarin. Se naamari peitti kaikki muut osat kasvoista, paitsi suun,nenän sekä silmät. No niin kaikki tänne aloitetaan live. Olli ilmoitti. Olimme olohuoneessa kaikki. No niin hyvää päivää se olis blind channel täällä. Joel ilmoitti. Elikkäs nyt te saatte kysyä kysymyksiä meidän uudelta bändin jäseneltä. Niko vastasi. Ja hän saa vastata vain liikkeillä ja teoilla. Aleksi jatkoi.

Elikkäs me kysytään sulta katsojien kysymyksiä ja sä vastaat niihin ilman puhetta. Joel aloittaa. Eli eka kysymys on, että oletko nainen. Niko sanoo minulle ja minä nyökkään kameraan. Mikä on sinun Lempi juoma. Olli sanoo. Minä otan tölkin vierestäni ja hörppään siitä sekä näytän sitä. Uu tämä on hyvä, eli kuka jätkistä on parhaan näköinen. Aleksi sanoo. Nousen lattialta ja Kävelen suutelemaan Porkoa. Saanko istua sun syliin. Kuiskaan hänelle pusun jälkeen ja hän vetää minut syliinsä. Kaikki fanit menevät sekaisin. Sitten kuka on paras laulaja. Niko sanoo ja katsoo minua. Osoitan Tommia ja kaikki alkavat nauramaan. Olisihan tämä pitänyt arvata. Mutta Lalli laula meille pieni pätkä Lordia. Joel ehdottaa ja niin hän laulaa. No niin Seuraavaksi kysymys on, että oletko neitsyt. Joel sanoo ja hihittää. Katson pienesti Joonasta ja näytän, että en ole neitsyt. Uuuu mitäs mitäs. Aleksi sanoo sohvan toisesta päästä. Ketkä kaksi juovat vähiten alkoholia. Niko kysyy. Osoitan itseäni ja Tommia. No tämä me osattiin arvatakin. Porko sanoo. Hei tämä!! Veikö Porko sun neitsyyden. Niko ja Joel sanoivat minulle. Katson Porkoa hetken ja mietin. Päätän näyttää, että minä en sitä kerro. Hei nyt tuli hyvä idea. Eli tähän loppuun soita livessä oleville jokaista soitinta täällä ja he koittavat arvata mitä sinä teet tässä bändissä. Aleksi sanoi meille. Okei no näytä meille ensin sun DJ taidot. Joel sanoi ja me menimme Aleksin DJ pöydälle. Rupesin siinä räpläämään niitä ja ne kuulostivat aika hyvältä. Wow toi oli hyvä. Aleksi sanoi. Lähteekö meidän oma DJ vaihtoon. Olli sanoi vitsaillen. Sitten rummut. Joel sanoi ja menimme rummuille. Tommi antoi minulle kapulat ja aloin rummuttamaan softcorea. Jätkät jäivät vaan tuijottamaan minua. Okei nyt ln monilahjakkuus kyseessä. Tommi totesi ja katsoi minua. No koita bassoa Seuraavaksi. Olli sanoi ja vei minut bassonsa luokse. Aloin soittamaan sitä ja koitin muistella niitä mitä olin oppinut joskus seiskaluokalla. No ei ollut huonoin. Jätkät totesivat. Sitten viimeisenä vielä kitara, koska te ette saa vielä kuulla hänen ääntään. Porko sanoi ja ohjasi meidät kitaran luokse. Pussasin Porkoa ja sen jälkeen otin kitaran. Päätin soittaa heille smells like teen spirit. Taas kerran he jäävät vain tuijottamaan minua. Siis mikä ihme me ollaan löydetty tähän bändiin. Mutta nyt me lopetetaan. Muistakaa 00 selviää kuka ihme hän on. Heippa. Joel ja Niko pitävät loppu puheen.

Siis et sä ole aikasemmin kertonut, että sä olet noin hyvä. Joel kysyi. No enpäs tiiä, ei ehkä ole kysytty. Vastasin heille huvittuneena. Mutta nyt ruvetaan kuvaamaan sinun esittely videota. Aleksi sanoi ja katsoi minua. Hän otti penkin mukaan ja seurasimme häntä. Menimme yhteen studion huoneeseen. Se tausta oli aivan musta. Istu tohon penkille niin mä tulen kohta. Aleksi sanoi ja lähti hakemaan jotain. Hän tuli takaisin lampun kanssa. Hän laittoi sen seinään ja kohdisti minua päin. Laitatko sen naamarin päähän. Aleksi pyysi ja minä laitoin sen päälle. Tossa on teksti ja luet sitä samalla kun katsot kameraan. Aleksi pyysi. No aloitetaan. Sanoin ja aloin lukemaan tekstiä.

Erittäin ihana tavata teidät blind channelin fanit. Minä olen tämän bändin uusi jäsen. Tulin nyt tähän bändiin mukaan. Kaikki haluavat tietää vastaukset seuraaviin kysymyksiin. Mitä teen bändissä, kuka minä olen, minkä ikäinen, miten löysin itseni tähän bändiin. No odota hetki ja minä kerron. (Otan naamarin pois.) Hyvää päivää minä olen yn. Olen nainen jos et vielä tajunnut ja olen 25vuotias. Olen kitaristi ja laulaja. Osaan soittaa myös muita soittimia, mutta keskityn enimmäkseen niihin kahteen. Löysin tien bändiin Porkon kautta. Se on todella pitkä tarina. Mutta minut löytää tuolla nimellä instasta. Joten nyt olen osa blind channellia ja siitä ylpeä. Hei Hei rakkaat nähdään näkemisiin. Luin sen parissa eri paikassa. Jokainen niistä kuvattiin. Luin sen mustassa huoneessa, sohvalla, ulkona ja autossa. Aleksi alkoi laittamaan niitä kaikkia videoita yhteen. Hän teki siitä yhden videon, missä oli monesta eri paikasta videota.

Katsomme kelloa ja se näyttää 23:27. Katsomme videon minkä Aleksi oli tehnyt. Päätimme jokainen ottaa bisset ja juhlistaa tätä päivää. No niin kohta se menee julkiseksi. Joel juhlisti. Juttelimme siinä kaikkea, kunnes kello oli jo todella paljon. Aleksi meni instaan ja meni lataamaan videon. Hän julkaisi videon ja tägäsi minun käyttäjän siihen. Pian meidän jokaisen puhelin alkoi piippaamaan. Puhelimet olivat täynnä viestejä siitä, että tulin bändiin. Päätimme jätkien kanssa lähteä koteihin ja vastata viesteihin vast huomenna. Pääsimme Porkon luokse ja menimme mahdollisimman nopeasti nukkumaan.

Sen piti olla yhden yön juttu...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora